PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

Akkreditált Felnőttképzési Intézmény Együttműködés a szakképzés területén a kamarák és az érdekképviseleti szervek között Dávid Lajos FMKIK alelnök Székesfehérvár,
Kókai Ivett közismereti igazgatóhelyettes Érettségi vizsgák 2013/2014. tanév, május-június.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben Készítette: Szilágyi Sándor szakképzési igazgató-helyettes január DSZC Brassai Sámuel.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Komárom – Esztergom Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság Hiányszakmák.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A bementi mérések és a visszajelzések értékelése a szakiskola 9. – 10. évfolyamában 626. Szakképző Iskola és Kollégium Mezőtúr.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
Bánki Donát Szakképző Iskola Kisbér Mérés Értékelés Csoport munkája és terve a 2006/2007 tanévre, 2011-ig.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Üdvözöljük a iskolaév beiskolázási bemutatóján
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Tanulószerződés-kötés
Üdvözöljük Önöket a bemutatóján
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Pedagógus szerep és változásai
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Pályaválasztási tanácsadás
Dr. Kovács László Főtitkár
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
A matematikatanítás aktuális kérdései február
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Szülői választmány 2016.okt.18.
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
Tájékoztató a évi OSAP teljesüléséről
A gyermeki személyiségfejlődés nyomon követése a gyakorlatban
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
HHR.
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma
tanév 1. félévében szakmai gyakorlatot teljesítőknek
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Programjaink fizikából a es tanévben
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Kimeneti mérés – OKJ rendszerű szakmai vizsgák
Belügyi Rendészeti Ismeretek
VÁLLALKOZZ! Pénzügyi és Vállalkozói Témahét 2019 Órai segédanyag
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Iskolai szociális segítő
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA

ISKOLÁNK MÚLTJÁRÓL : 1954/55-ÖS TANÉVBEN ALAPÍTOTTÁK 1975/76-BAN KÖLTÖZÖTT JELENLEGI HELYÉRE, 20 ÉV VÁNDORLÁS UTÁN

1981/82-ES TANÉVTŐL MEGINDULT A SZAKKÖZÉPISKOLAI OKTATÁS 1998/99-ES TANÉVTŐL VETTÜK FEL A PÁLFFY MIKLÓS NEVET, AKI GYŐRI HADVEZÉR ÉS KERESKEDŐ VOLT A XVI. SZÁZADBAN. /GYŐR VISSZAVÉTELE A TÖRÖKÖKTŐL 1598-BAN /

ISKOLÁNK BEMUTATÁSA : TANULÓI LÉTSZÁM: 890 FŐ EBBŐL –505 FŐ SZAKKÖZÉPISKOLAI TANULÓ /4 osztály évfolyamonként / –148 FŐ ÉRETTSÉGIRE ÉPÜLŐ KÉPZÉS KERETÉBEN TANUL –237 FŐ SZAKISKOLAI TANULÓ /2 osztály évfolyamonként/

KÉPZÉSEINK: ÉRETTSÉGIRE ÉPÜLŐ: –ÜZLETI ÜGYINTÉZŐ –MARKETING- ÉS REKLÁMÜGYINTÉZŐ –LOGISZTIKAI ÜGYINTÉZŐ –KERESKEDELMI SZAKMENEDZSER /AKKREDITÁLT KÉPZÉS/

KÉPZÉSEINK A SZAKISKOLÁBAN: ÉLELMISZER- ÉS VEGYIÁRU KERESKEDŐ VAS- ÉS MŰSZAKI KERESKEDŐ RUHÁZATI KERESKEDŐ KULTÚRCIKK KERESKEDŐ

2007/2008-AS TANÉVRE MEGHIRDETETT KÉPZÉSEK: /ÚJ OKJ MIATT/ KERESKEDELMI ÜGYINTÉZŐ MARKETING- ÉS REKLÁMÜGYINTÉZŐ KERESKEDŐ LOGISZTIKAI ÜGYINTÉZŐ KÜLKERESKEDELMI ÜZLETKÖTŐ KERESKEDELMI MENEDZSERASSZISZTENS / LOGISZTIKAI MŰSZAKI MENEDZSERASSZISZTENS /

2007/2008-AS TANÉVBEN INDÍTANDÓ SZAKISKOLAI KÉPZÉS: /ÚJ OKJ MIATT/ ÉLELMISZER- ÉS VEGYIÁRU ELADÓ MŰSZAKI CIKK ELADÓ RUHÁZATI ELADÓ BÚTOR- ÉS LAKÁSTEXTIL ELADÓ

SZFP II. A SZAKISKOLÁBAN: SZERVEZETI KERETEK LÉTREHOZÁSA /MUNKACSOPORTOK, MÉCS SZMSZ KIALAKÍTÁSA/ ISKOLAVEZETÉS SEGÍTI A MUNKÁNKAT

SZFP II. A SZAKISKOLÁBAN: TANBOXOK HASZNÁLATA- PROJEKTNAPOK: –FEBRUÁR ELEJÉTŐL VEZETTÜK BE –TANBOX BEMUTATÓ –TÉMAKÖRÖK KIVÁLASZTÁSA –VÁLTOZÓ NAPOK HETENTE

SZFP II. MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS: KOMPETENCIA MÉRÉSEK: –SZÜLŐK, TANTESTÜLET TÁJÉKOZTATÁSA –MATEMATIKA, MAGYAR IRODALOM TANTÁRGYAK ILL. AZ OSZTÁLYFŐNÖKÖK /PROBLÉMAMEGOLDÁS, SZABÁLYKÖVETÉS, KOMMUNIKÁCIÓ, SZOCIÁLIS KOMPETENCIA/

SZFP II. MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS: KOMPETENCIA MÉRÉSEK : –INTÉZKEDÉSI TERV /GYEREKEKRE KIGYŰJTVE A FEJLESZTENDŐ TERÜLETEK/  Folyamatosan fejleszteni kell a szövegértést, koncentrációt, az információk kigyűjtésének, ill. az információk közötti összefüggések megtalálásának képességét, szabály- felismerő, szabálykövető képességet, reális énkép kialakítását…..

SZFP II. MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS: KOMPETENCIA MÉRÉSEK: –TEAM-MEGBESZÉLÉS /OSZTÁLYBAN TANÍTÓ TANÁROK KÖZÖTT/ –KÖVETŐ MÉRÉS JÖVŐ TANÉVBEN /SIKERÜLT-E MEGVALÓSÍTANI, AMIT TERVEZTÜNK/

SZFP II. MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS: BEMENETI MÉRÉSEK RENDSZERÉNEK KIDOLGOZÁSA: –ELŐTTE HELYZETELEMZÉS –INTÉZKEDÉSI TERV KÉSZÜL /MIKOR MÉRÜNK, MILYEN TANTÁRGYAK ÉRINTETTEK, TANTÁRGYI TUDÁST MÉRÜNK, KI MÉR /

SZFP II. MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS: EGYSÉGES ÉRTÉKELÉSI RENDSZER KIALAKÍTÁSA: –HELYZETELEMZÉS /KÉRDŐÍV KOLLÉGÁKNAK/ –ITEM-ALAPÚ MÉRŐLAPOK FELADATBANK LÉTREHOZÁSA  20 KOLLÉGÁNAK MÉCS KÉPZÉS MÁRCIUSBAN /tesztkészítés/

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! KÉSZÍTETTE: HONNERNÉ TIBOLD DIANNA