PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA
ISKOLÁNK MÚLTJÁRÓL : 1954/55-ÖS TANÉVBEN ALAPÍTOTTÁK 1975/76-BAN KÖLTÖZÖTT JELENLEGI HELYÉRE, 20 ÉV VÁNDORLÁS UTÁN
1981/82-ES TANÉVTŐL MEGINDULT A SZAKKÖZÉPISKOLAI OKTATÁS 1998/99-ES TANÉVTŐL VETTÜK FEL A PÁLFFY MIKLÓS NEVET, AKI GYŐRI HADVEZÉR ÉS KERESKEDŐ VOLT A XVI. SZÁZADBAN. /GYŐR VISSZAVÉTELE A TÖRÖKÖKTŐL 1598-BAN /
ISKOLÁNK BEMUTATÁSA : TANULÓI LÉTSZÁM: 890 FŐ EBBŐL –505 FŐ SZAKKÖZÉPISKOLAI TANULÓ /4 osztály évfolyamonként / –148 FŐ ÉRETTSÉGIRE ÉPÜLŐ KÉPZÉS KERETÉBEN TANUL –237 FŐ SZAKISKOLAI TANULÓ /2 osztály évfolyamonként/
KÉPZÉSEINK: ÉRETTSÉGIRE ÉPÜLŐ: –ÜZLETI ÜGYINTÉZŐ –MARKETING- ÉS REKLÁMÜGYINTÉZŐ –LOGISZTIKAI ÜGYINTÉZŐ –KERESKEDELMI SZAKMENEDZSER /AKKREDITÁLT KÉPZÉS/
KÉPZÉSEINK A SZAKISKOLÁBAN: ÉLELMISZER- ÉS VEGYIÁRU KERESKEDŐ VAS- ÉS MŰSZAKI KERESKEDŐ RUHÁZATI KERESKEDŐ KULTÚRCIKK KERESKEDŐ
2007/2008-AS TANÉVRE MEGHIRDETETT KÉPZÉSEK: /ÚJ OKJ MIATT/ KERESKEDELMI ÜGYINTÉZŐ MARKETING- ÉS REKLÁMÜGYINTÉZŐ KERESKEDŐ LOGISZTIKAI ÜGYINTÉZŐ KÜLKERESKEDELMI ÜZLETKÖTŐ KERESKEDELMI MENEDZSERASSZISZTENS / LOGISZTIKAI MŰSZAKI MENEDZSERASSZISZTENS /
2007/2008-AS TANÉVBEN INDÍTANDÓ SZAKISKOLAI KÉPZÉS: /ÚJ OKJ MIATT/ ÉLELMISZER- ÉS VEGYIÁRU ELADÓ MŰSZAKI CIKK ELADÓ RUHÁZATI ELADÓ BÚTOR- ÉS LAKÁSTEXTIL ELADÓ
SZFP II. A SZAKISKOLÁBAN: SZERVEZETI KERETEK LÉTREHOZÁSA /MUNKACSOPORTOK, MÉCS SZMSZ KIALAKÍTÁSA/ ISKOLAVEZETÉS SEGÍTI A MUNKÁNKAT
SZFP II. A SZAKISKOLÁBAN: TANBOXOK HASZNÁLATA- PROJEKTNAPOK: –FEBRUÁR ELEJÉTŐL VEZETTÜK BE –TANBOX BEMUTATÓ –TÉMAKÖRÖK KIVÁLASZTÁSA –VÁLTOZÓ NAPOK HETENTE
SZFP II. MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS: KOMPETENCIA MÉRÉSEK: –SZÜLŐK, TANTESTÜLET TÁJÉKOZTATÁSA –MATEMATIKA, MAGYAR IRODALOM TANTÁRGYAK ILL. AZ OSZTÁLYFŐNÖKÖK /PROBLÉMAMEGOLDÁS, SZABÁLYKÖVETÉS, KOMMUNIKÁCIÓ, SZOCIÁLIS KOMPETENCIA/
SZFP II. MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS: KOMPETENCIA MÉRÉSEK : –INTÉZKEDÉSI TERV /GYEREKEKRE KIGYŰJTVE A FEJLESZTENDŐ TERÜLETEK/ Folyamatosan fejleszteni kell a szövegértést, koncentrációt, az információk kigyűjtésének, ill. az információk közötti összefüggések megtalálásának képességét, szabály- felismerő, szabálykövető képességet, reális énkép kialakítását…..
SZFP II. MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS: KOMPETENCIA MÉRÉSEK: –TEAM-MEGBESZÉLÉS /OSZTÁLYBAN TANÍTÓ TANÁROK KÖZÖTT/ –KÖVETŐ MÉRÉS JÖVŐ TANÉVBEN /SIKERÜLT-E MEGVALÓSÍTANI, AMIT TERVEZTÜNK/
SZFP II. MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS: BEMENETI MÉRÉSEK RENDSZERÉNEK KIDOLGOZÁSA: –ELŐTTE HELYZETELEMZÉS –INTÉZKEDÉSI TERV KÉSZÜL /MIKOR MÉRÜNK, MILYEN TANTÁRGYAK ÉRINTETTEK, TANTÁRGYI TUDÁST MÉRÜNK, KI MÉR /
SZFP II. MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS: EGYSÉGES ÉRTÉKELÉSI RENDSZER KIALAKÍTÁSA: –HELYZETELEMZÉS /KÉRDŐÍV KOLLÉGÁKNAK/ –ITEM-ALAPÚ MÉRŐLAPOK FELADATBANK LÉTREHOZÁSA 20 KOLLÉGÁNAK MÉCS KÉPZÉS MÁRCIUSBAN /tesztkészítés/
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! KÉSZÍTETTE: HONNERNÉ TIBOLD DIANNA