A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
NESTLÉ FITNESS FITBALANCE MILLENÁRIS
Advertisements

Szóviv ő Bál – nem csak szóviv ő knek! A rendezvényr ő l… A Magyarországi Szóvivők Országos Egyesületének szervezésében immár VIII. alkalommal rendezzük.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, június 16. Előadó: László Béla projektvezető (Magyar Kedvezményhálózat)
Szponzoráció.
KAMPÁNY TERV Út az egésséges életmód fele
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
Eurosport Média ajánlat 2014.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Savaria Dance Festival (Szombathely). Mi is a Savaria Nemzetközi táncverseny?  A Savaria Nemzetközi Táncverseny az ország legkiemelkedőbb versenytáncos.
SzponzorációSzponzoráció. MIÉRT ÉRDEMES A BSI-T VÁLASZTANI A BSI Magyarország piacvezető sportrendezvény szervező cége. Évente eseményt szervezünk,
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
KISALFÖLD VÁGTA A KISTÉRSÉG ÖSSZEFOGÁSÁÉRT KISALFÖLD VÁGTA A NEMZETI VÁGTA ELŐFUTAMA SZPONZORI CSOMAGOK - MEGJELENÉSI LEHETŐSÉGEK.
Marketing lehetőségek a falusi turizmusban
DPR kommunikáció alapelvei
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
VI.FITBALANCE ARÉNA Fitness –Életmód- Expo& Konferencia
2010. szeptember Új helyszínen: a Népligetben SzeptEmber Feszt 2010 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
I. ALBA REGIA RÖPLABDA GÁLA
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Élj Tovább 5 Évvel! Egy társadalmi felelősséget vállaló program a magánegészségügyben.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
A KÓRHÁZ STANDJA Minden, ami baba: Babamama-expo először Magyarországon a Heim Pál Gyermekkórház szakmai támogatásával Buncsik Ildikó – Kommunikációs és.
Az eseményszervezés formái, eszközei
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
A Magyar Atlétikai Szövetség és a Gyulai István és Zsivotzky Gyula Alapítvány a Magyar Atlétikáért Kuratóriuma első alkalommal rendezte meg a Hozd mozgásba.
ÖSSZEFOGLALÓ április 24.. A Magyar Atlétikai Szövetség második alkalommal rendezte meg a Hozd mozgásba a családot! Sport és Egészségnapot a Puskás.
VI.FITBALANCE ARÉNA Fitness –Életmód- Expo& Konferencia
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A rendezvény helyszíne: Papp László Budapest Sportaréna 2014.szeptember 21. Közép-Európa legnagyobb és legkorszerűbb multifunkcionális sportcsarnoka.
2012. március 31. – április 1. SYMA Sport- és Rendezvényközpont Rendezvény fővédnöke: Dr. Réthelyi Miklós Nemzeti Erőforrás Miniszter.
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
A rendezvény helyszíne: Papp László Budapest Sportaréna 2014.szeptember 21. Közép-Európa legnagyobb és legkorszerűbb multifunkcionális sportcsarnoka.
Támogatói tájékoztató. A Magyar Ügyvédi Kamara november 15-én hetedik alkalommal rendezi meg a Magyar Ügyvédek Napját. Az egész napos rendezvény.
Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató És Szakmai Támogató Hálózat.
2012. március 31. – április 1. SYMA Sport- és Rendezvényközpont.
Eisberg - FitBalance Aréna
Szponzori ajánlat Produkciós támogatás. A művészeti központ A Palota három épületet foglal magába: A Bartók Béla Nemzeti Hangversenyterem a világ élvonalába.
A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance.
Juventus általános prezentáció.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Sajtótájékoztató szervezése, lebonyolítása
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
Modern Iskola 2010/1011. Modern Iskoláról Kiadónk a Modern Iskola szaklap,, az internetes honlap, (televíziós műsor- jelenleg szünetel), valamint rendezvényszervezés.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance.
Nemzetközi Fitness Expo és Fesztivál
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Mészáros László prezentációja. Hong Kong TDC Tények Hongkongról A világ legszabadabb gazdasága (Cato Inst.) 11. a világkereskedelemi ranglistán Világelső.
MESZ Utánpótlás Bizottságának évi beszámolója Készítette: Nagy Gábor Bizottság vezetője.
A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance.
Magyar Egyetemi - Főiskolai Országos Bajnokság Döntők.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Bodor Ágnes-Réka Lőrincz Emőke Bakos Beáta Farkas Melinda PR III Egy őszinte mosolyért !
A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance.
Futás a Jövőért. Futás a Jövőért? A társadalom jövője nagymértékben függ tagjainak egészségi, lelki és fizikai állapotától! Üzenetünk: Mozogj rendszeresen!
Haszon rendezvények médiaajánlat
EISBERG-FitBalance Aréna
Előadás másolata:

A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance Awarad Gála webshop.fitbalance.hu Fitness –Wellness Díjátadó

A rendezvény helyszíne: Papp László Budapest Sportaréna 2016 május 01. Közép-Európa legnagyobb és legkorszerűbb multifunkcionális sportcsarnoka. További információ: sportcsarnoka. További információ:

FitBalance nagyszínpad 2015

FitBalance Expó 2014

A FitBalance Aréna rendezvény Magyarország vezető fitnesz, aerobik, spinning, valamint az egészséges életmód kedvelőinek egynapos expója és mozgásfesztiválja. A hagyományosan évente kétszer, tavasszal és ősszel megrendezésre kerülő esemény, az elmúlt években az egyik legnagyobb egészség és mozgás fesztivállá nőtte ki magát hazánkban, valamint Közép-Európában! Az eseménynek nyolcadik éve otthont adó Papp László Budapest Sportarénába 2016 május 01-én. A legutóbbi rendezvényen a Hungexpón 2015 október én, 8300 látogatót és 141 kiállítót fogadtunk. A 2006 és 2015 között megrendezett 21 FitBalance rendezvényen eddig közel résztvevőt sikerült megmozgatnunk! További infók, fotók, videók: A rendezvény bemutatkozása

A rendezvény mondanivalója A FitBalance rendezvényein, szeretnénk felhívni a figyelmet a a mozgás valamint az egészséges életmód fontosságára, ezért folytatódik a „Sztárok az egészségért” programunk. A program keretén belül ismert ember vállalják, hogy a helyszínen kipróbálják a különböző mozgástípusokat, és részt vesznek az egészségügyi szűréseken is! A FitBalance rendezvényein, szeretnénk felhívni a figyelmet a a mozgás valamint az egészséges életmód fontosságára, ezért folytatódik a „Sztárok az egészségért” programunk. A program keretén belül ismert ember vállalják, hogy a helyszínen kipróbálják a különböző mozgástípusokat, és részt vesznek az egészségügyi szűréseken is! Fontos számunkra, hogy támogassuk azokat az iskolákat, ahol nem jut elegendő forrás sporteszközök vásárlására. Ezért a 2016 május 01-i rendezvény bevételéből egy vidéki általános iskolát támogatjuk, akik a felajánlott összeget természetesen sporteszközök vásárlásra fordítják! Fontos számunkra, hogy támogassuk azokat az iskolákat, ahol nem jut elegendő forrás sporteszközök vásárlására. Ezért a 2016 május 01-i rendezvény bevételéből egy vidéki általános iskolát támogatjuk, akik a felajánlott összeget természetesen sporteszközök vásárlásra fordítják!

FitBalance sztárok az egészségért

A FitBalance rendezvény szerves részét képezik a mozgáshoz, valamint az egészséges életmódhoz kapcsolódó kiállítók megjelenése. Az eseményen hazánkban a legkedvezőbb ár / érték arányban van mód a megjelenésre. A rendezvény helyszíneit a Papp László Budapest Sportaréna adottságaihoz alakítottuk ki. A közel 250 program egyidejűleg több mint 15 színpadon zajlik majd! Részletes órarend és beosztás elérhető, a weboldalon! Az egész napos esemény keretein belül a versenysport is megjelenik a helyszínen IFBB Nemzetközi Fitness és Testépítő Kupa kerül megrendezésre. FitBalance Aréna – Sport - Fitness - Expo

A FitBalance média /online, offline A FitBalance az országos médiumokon kívül saját médiumokkal éri el a sportolni vágyókat, az egészséges életmód iránt fogékony érdeklődőket, és mindenkit aki csak kicsit is szeretné magát jobban érezni a bőrében, és aki a rendezvényről érdeklődik. A a és a internetes portálok, folyamatosan frissülő hírekkel, mozgási és étkezési tanácsokkal, receptekkel várják a látogatókat. A FitBalance, hivatalos facebook profiljai: Fitbalance, folyamatosan bővülő rajongótábora a legrövidebb úton értesülhet a FitBalance program aktualitásaival. Saját, több mint főt tartalmazó DM adatbázisunk, amely folyamatosan frissül, hírlevél formájában kap tájékoztatást az aktuális FitBalance hírekről, eseményekről. A FitBalance magazin, egy az események alkalmából megjelenő A/5 méretű programfüzet, amelyek a rendezvényeinket megelőzően példányban, ingyenesen jelennek meg. A oldalas újság a rendezvény programján kívül, számos érdekes cikket tartalmaz a mozgás és egészség témákban. A magazin terjesztése az alábbi helyeken történik: fitness-wellness - termek, irodaházak, a rendezvény helyszíne.

A FitBalance - média A FitBalance a rendezvényt megelőzően és utána is aktívan jelen van az országos médiumokban, és a szaklapokban. Az eseményről eddig összesen 1640 percnyi televíziós bejátszás,970 percnyi rádiós szpot, és 810 oldalnyi újságcikk készült. FitBalance - Sajtótájékoztató A rendezvényt megelőzően, állófogadással és fitness bemutatóval egybekötött interaktív sajtótájékoztatót tartunk, amely nagy népszerűségnek örvend, és egyedülállóan, a meghívott sajtóképviselők 95 százaléka részt is vesz! A sajtótájékoztató helyszíne: HOTEL ARÉNA STADION, Budapest

FitBalance Aréna - Belépőjegy információk A belépőjegy ára elővételben : Ft, a helyszínen, Ft. A belépőjegyek kaphatóak a Ticketa hálózatában, a legnagyobb hazai fitness termekben,valamint a BioTech Usa shopokban. Megrendelhető -en, valamint megvásárolható a helyszínen! A sétálójegy ára: ft, A belépő ára tartalmazza: támogatói ajándékcsomag ingyenes egészségügyi mérések ingyenes ásványvíz fogyasztás A rendezvényen ingyenes gyerekmegőrző működik! 14 éves kor alatt a belépés ingyenes!

Program információk A FitBalance Aréna rendezvényen több mint 300 fő oktató tart órákat. Hazai és Nemzetközi prezenterek, összesen 15 színpadon várják a sportolni vágyókat. A rendezvényen az alábbi programok kerülnek lebonyolításra: Nagyszínpad FT Corner, F.I.T Point Jóga – Pilates Zumba Spinning színpad (kb100 spinning kerékpár kerül elhelyezésre) Dance színpad Body Art színpad IFBB Nemzetközi Testépítő és Fitness Kupa színpad. Expo 5000 nm-en! Stb… A Magyar Testépítő és Fitness Szövetség a Fitbalance Aréna esemény keretein belül az Expo részen felállított színpadon rendezi meg IFBB Nemzetközi Testépítő és Fitness Kupa versenyét.

Együttműködési ajánlat A Partner számára : az alábbi megjelenési lehetőségeket tudjuk biztosítani az A Partner számára : az alábbi megjelenési lehetőségeket tudjuk biztosítani az eisberg - FitBalance Aréna – (2016. május 01.) eseményen eisberg - FitBalance Aréna – (2016. május 01.) eseményen Továbbiakban: partner Továbbiakban: partner

Kültéri plakát megjelenések: Kültéri plakát megjelenések: A rendezvény plakátja megjelenik a (minimum) 150 db óriásplakát felületen országosan (Pont Reklám) az esemény előtt 1 hónappal, itt a partner neve és logója kiemelten megjelenik! A rendezvény plakátja megjelenik a (minimum) 150 db óriásplakát felületen országosan (Pont Reklám) az esemény előtt 1 hónappal, itt a partner neve és logója kiemelten megjelenik!

-Indoor megjelenések: A rendezvényhez kapcsolódó szóróanyagon a partner neve és logója kiemelten megjelenik az alábbiak szerint: neve és logója kiemelten megjelenik az alábbiak szerint: A/1-es plakátok (400 db) B/1-es plakátokon (400 db) A/2-as plakátok (2000 db) A/5-os szórólapok( db) FitBalance magazinban 1db 1/1 oldal méretű direkt hirdetési felületet biztosítunk, valamint névvel és logóval további 1 felületet biztosítunk a magazin front oldalán! db A fent említett plakátok, szórólapok, valamint a FitBalance magazin Magyarországon (wellness szállodák, fitnesz termek, irodaházak stb.) valamint a helyszínen elérhetők.

Nyomtatott sajtó megjelenések: Az eseményt beharangozó direkt reklám felületeken a partner neve és logója kiemelten megjelenik az az alábbiak szerint: Wellness magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Joy magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Running World magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Mens Health’s magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Funzine magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Shape magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal Diéta és Fitness magazin: a rendezvényt megelőző hónapban 1 X 1/2 oldal a Cosmopolitan, Marie Claire, ELLE, Nők Lapja Egészség, magazinokban 1/4 hirdetés, a rendezvényt megelőzően

Helyszíni, színpadi megjelenések: - A rendezvény helyszínén felállításra kerülő 6 db (épített)színpadon, a partner neve és logója kiemelten jelenik meg az alábbiak szerint: színpadonként 2 felületen kiemelten. neve és logója kiemelten jelenik meg az alábbiak szerint: színpadonként 2 felületen kiemelten. A színpadokon egységesen elkészített molinók, és színpadi elemek jelennek meg. -A színpadok hátsó falán elhelyezett, színpadonként 2darab, 112 cm-es plazma tv-ken valamint a 2 db 25nm-es led falon a partner neve és logója,( 1db) valamint reklámfilmje rendezvény ideje alatt folyamatosan megjelennek.

Televíziós megjelenések: televízióban: A Sport 1 és Life Network televízió televízióban: 24 perces összefoglalót készít a rendezvényről, és minimum 4 alkalommal adásba is adja azt. Az összefoglalóban a partner neve és logója kiemelten megjelenik a helyszínről készített riportban, a színpadi díszleteken keresztül, jól láthatóan. Valamint a műsorban lehetőség van 2 perces pr interjúra is ahol a partner neve és logója kiemelten megjelenik a helyszínről készített riportban, a színpadi díszleteken keresztül, jól láthatóan. Valamint a műsorban lehetőség van 2 perces pr interjúra is ahol a partner képviselője nyilatkozik.

Az eseményhez kapcsolódó,egyéb megjelenések: A fellépők, kiállítók, versenyzők, sajtómunkatársak, stb. stage pass-ain a partner neve és logója kiemelten megjelenik.(kb 2000 db) A partner számára 10 darab ingyenes belépőt biztosítunk !

Helyszíni, kiállítói megjelenések: A rendezvény helyszínén a kiállítói területen partner számára …nm-es méretű területet biztosítunk, asztallal, székkel. Az elektromos áram, valamint az épített stand ( mellékelve),további költséget jelent! A rendezvény helyszínén a kiállítói területen a partner számára …nm-es méretű területet biztosítunk, asztallal, székkel. Az elektromos áram, valamint az épített stand ( mellékelve),további költséget jelent! Az áram 1-2 kw ft+áfa, az épített stand ft+áfa/nm ami tartalmaz 2 db széket, 1 db asztalt ( 80x100cm), valamint 1 db infó pultot is.

Helyszíni, kiállítói megjelenések: Továbbá elhelyezheti megállító tábláit,(rollupjait) termékeit a rendezvény több pontján promótálhatja és a standján értékesítheti is! Az esemény szünetében nyereményjátékot biztosítunk a nagyszínpadon! A rendezvényen önálló aktivitást végezhet, ami kiemelten megjelenik a rendezvény programjában! Molinói megjelennek az esemény helyszínein, több ponton kihelyezve, (max 4 db)

Online, DM megjelenések: Az alábbi weboldalakon, beharangozók, riportok, játék valamint bannerek jelennek meg a rendezvényről az azt megelőző egy hónapban. Ezeken a felületeken a partner logója megjelenik a partnerek között, oldalon De lehetőség van, nyereményjáték és pr anyag elhelyezésére is. ( külön egyeztetés alapján) Max 5 alkalommal az alábbi felületeken elhelyezzük a partner promóciós linkjét, vagy a kért megjelenést A rendezvényt megelőzően, a folyamatosan bővülő, jelenleg fős adatbázisunk részére hírlevél kerül kiküldésre, amelyben a támogató tetszőleges tartalmú hírlevele jelenik meg. ( 1 alkalom, de önálló hírlevél)

Az eseményhez kapcsolódó,egyéb megjelenések: A rendezvényen résztvevők számára kiosztott kb ajándékcsomagban a partner ajándékai, promóciós anyagai ( 1db termék, vagy prospektus, kupon, stb) elhelyezésre kerül! partner ajándékai, promóciós anyagai ( 1db termék, vagy prospektus, kupon, stb) elhelyezésre kerül!

Sajtótájékoztató: A rendezvényt megelőzően, állófogadással és fitness bemutatóval egybekötött interaktív sajtótájékoztatót tartunk. A sajtótájékoztatón a partner neve és logója az alábbiak alapján jelenik meg: (1 db roll up), a helyszíni kivetítőn ( 2 X 2m ) a támogató neve és logója, termékének fotói, hirdetése, valamint reklámfilmjei folyamatosan vetítésre kerülnek. Ezen felül terméke, vagy ajándékai, a sajtótájékoztatón kiosztásra kerülhet. A sajtótájékoztató helyszíne: Hotel Aréna Budapest **** A sajtótájékoztató időpontja: 2016 április

Galéria

Kapcsolat Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését keresse kollégáinkat az alábbi elérhetőségeken: BARA Csaba Marketing vezető Mobil: NACSA Zsanett Helga Marketing-, sales manager Mobil: mail: Web: Szpotunk megtekinthető: