Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények 1996-2006: Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Advertisements

ALTERNAIV Nagybajom Város Önkormányzata TÁMOP / Pirka Mátyás Ifjúsági referens
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
Design-szemlélet alkalmazása a coaching során. The Rise of the creative class Richald Florida professor: 38 millió új hős az USA-ban „…mert ő ROCKSZTÁR!”
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Szinkronizált multiplatform élmények
Lobbizás az egészségügyben
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Prezentáció címe hónap nap.. Rossz hírek •Nehéz (és költséges) manapság a piacra betörni, •A piacra kerülő márkák elenyésző része válik sikeressé,
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
Készítette: Soós Kitti. A téma bemutatása Önkéntesség A téma aktualitását az adja, hogy az Európai Unió a 2011-es évet, az aktív polgárságot előmozdító.
Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Nemzetek közötti kommunikáció Bevezetés Kulcsszavak definiálása.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Készítette: Csató Csilla (DVI3UH)
Logisztikai kontrolling
Reklámozás, Public Relations
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
Marketing mix.
Vállalati arculat.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Sponsorare necesse est
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
„Határon innen, határon túl – integráció és migráció a Kárpát- medencében” – A projekt eredményeinek bemutatása Eger, február 25. Projekt záró konferencia.
Copyright by Republic 2007 Employer Branding BCCH - HR munkacsoport részére Készítette: Soltész Krisztina, Január 07.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Kommunikáció a Vincés Családban Készítette: Sz ű cs Péter.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Tényekre alapozott oktatáspolitika és gyakorlat ONK 2011, Szimpózium a tények, bizonyítékok természetéről, szerepéről az oktatásban Evidence Based Education.
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
Szervezeti kultúra a közszolgálati- és a versenyszférában
Mire jók az üzletben díjak? László Géza. Díjak a világban Mi alapján?  Tényalapú díjak  Értékelés alapján kiosztott díjak  Garancia díjak Ki adja?
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
Vállalkozásmenedzsment I.
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
Személyes és kitartó Marketing a hálózati társadalomban Hammer Ferenc ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
A kistérségi gyerekesély programok tervezési folyamata Kalmár Ildikó - Dandé István - Herman Szabolcs Regionális koordinátorok Magyar Tudományos Akadémia.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Gazdasági informatika - bevezető …avagy miért emlegetünk szakdolgozat írást informatika címén???
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Közösségfejlesztés.
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Budapest: az eladható márka
Előadás másolata:

reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori

Előzmények : Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas márkaismertség és márkahűség 10 év után újításra volt szükség 2007: kihívás: újra kell definiálni a Beach House-t. 2007

Klasszikus PR REPUTÁCIÓ MENEDZSMENT Vállalattal együtt gondolkodás; Minden üzleti cél, körülmény pontos ismerete; Hosszú távú közös (márka)stratégia kialakítása; Együtt tervez a többi stratégiai területtel. Identológia

Újramárkázás Kezdeményező szerep, üzleti döntéshozók meggyőzése Szokatlan folyamat: Creative Team Erdélyi, Fabrícius, Novák, Iglódi; Célok azonosítása, több körös koncepcióalkotás; Márkakép kialakítása; Már ekkor kialakult egy történet a születő márka körül.

Új márka a parton Új márka bevezetése 2007-ben: Coke Club Filozófiája: közösség épül Üzenete: kell egy hely, ahol pozitívan látjuk a világot. Értékek: modern design, kultúrateremtés, nyitottság, Balaton-parti helyszín, pozitív életszemlélet (Coke Side Of Life).

Kihívások 10 éves márkaismertség felülírása; Kategória bevezetése (minőségi vízparti klub); Siófok reputációja; Kultúrateremtés – új programming elfogadtatása; Új célcsoport megnyerése; Eloldani a kereskedelmi márkától (kulturális tényezőként).

Coca-Cola és Coke Club Kapcsolódik az „anyamárka” aktuális koncepciójához, de egyre inkább leválik arról. Kommunikációs irányok Coke Side of Life + Nappali a vízparton ( ) Ikonológia - a klubok ikonja (2009) ‚Must see’ party brand (2010)

Reputáció- és márkaépítés Párhuzamosan az alábbi területeken: IMC tervezés Programming Image kommunikáció Helyi érintettek / Public Affairs Sajtókommunikáció Belső kommunikáció

Reputáció és márkaközösség Élménycentrikus (programkommunikáció); Social value emelése; ‚Lesz mit mesélned’; Love gestures; Very Best Friends program; Social media – Facebook rajongó (4. márka egy év alatt); Kísérlet: decemberi eseményre csak Facebook kommunikáció.

A Reputáció MGMT ereje Keretbe helyezi a márkát; A márka őreként működik; Érintetti szemlélet; Minden platformon egységes stílus;

Reputáció MGMT eszközök Események, élmények; Sajtókommunikáció; Stratégiai médiapartnerek; Közösségteremtés; Helyi érintetti párbeszéd; Személyes jelenlét; Web2 (Social media, video, party oldalak); Very Best Friends program (véleményvezérek); Belső kommunikáció.

Mire elég az eladásban? Közvetlenül nem eladás-ösztönző; Önálló márkaként erősíti az ernyőmárkát; –Márkaüzeneteket közvetít; –Márkaközösséget épít; –Megteremti a bizalmat, fenntartja a márkahűséget; Folyamatos product placement; Meggyőzés helyett megértetés (személyes élmény, mint csatorna).

Eredmények Márkaismertség: 52%; Nlcafe.hu: a 3 legjobb strand egyike; Kulturális programok, igényes klub Siófoknak – értékek áttapadása; MTV Icon; Iwiw, Facebook táborok, látogató/szezon; TV-ben megjelenhet márkaként (2010-re); Sajtófigyelem 2010-ben: 947 megjelenés; USD PR érték.

Köszönöm a figyelmet!