Minden tervezett feladatunk megvalósult, csak a sorrendben történt változás a kollegák sokirányú szakmai elfoglaltsága miatt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
„KAPASZKODÓ” SZOCIÁLIS BÖRZE november 24. Szakmai programok és kihívások az FSZK jelenében és jövőjében.
T ÁRSADALMI M EGÚJULÁS O PERATÍV P ROGRAM /08/1. K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS – I NNOVATÍV I NTÉZMÉNYEKBEN Ö NÁLLÓ I NTÉZMÉNYI.
MESZK Gyermekápolási Szakmai Tagozat Beszámoló Bognár Lászlóné tagozatvezető.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
A székesfehérvári fiatalok helyzete
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Új típusú tehetséggondozás a gyógypedagógiában
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Innovációs munkacsoport szakmai munkája
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Kollégiumi nevelők módszertani munkaközössége
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
Mayer József Budapest február 27.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Kispálné Horváth Mária
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Monostoriné Hörcsik Renáta
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
Diplomás Pályakövetési Rendszer
Intézményvezetői célkitűzések
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Felhasználóképzés a kórházban
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
DARUS.
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Könyvbemutató rendezvény, OEE Bajai Csoport, Pörböly,
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Intézmény minőségirányítási programja
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
AC/DC Találd meg a helyed! Előadó: Fodor Ágnes, a VGYKE elnöke
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Minden tervezett feladatunk megvalósult, csak a sorrendben történt változás a kollegák sokirányú szakmai elfoglaltsága miatt.

2015. október hónapban ellátogattunk az egri Értelmi Fogyatékosok Napközi Otthonába, ahol Nyilas Gabriella Igazgatónő körbevezetett az épületen., ami igen tágas, jó beosztású. Sok ismerőssel találkoztunk. A bent töltött időt foglalkozásokkal teszik változatossá a felnőtt fogyatékosoknak.

Novemberben tartotta meg előadását Kisné Gerlei Marianna a Magyar Speciális Műhely Művészeti Egyesületéről. Az egyesület célja: a fogyatékos emberekkel foglalkozó intézményekben folyó művészeti tevékenységet bemutassák az ép társadalomnak.

Október 22-én volt a minősítése a tantestületből elsőként Kisné Gerlei Mariannak és Fitala Tündének, akik beszámoltak nekünk a minősítés menetéről és levetítették portfóliójukat.

Decemberi bemutatónk elmaradt, mivel az Arany kapu Alapítvány meghívására érkezett iskolánkba Reményi Tamás ELTE-BGGYK tanársegéde előadást tartani a szenzoros integrációról. December 14-én a terápiás napunkon a következő kollegák ismertették, illetve mutatták be az alkalmazott terápiákat: Somogyiné Bozsó Ilona,Alternatív Augmentív Kommunikáció Vízuális Művészeti terápia Szabó Lászlóné,Drámapedagógia Várallyai Veronika,Mozgásterápia Szabóné Sebők Adrienn,Rajzterápia Szatmári Mónika,Játékterápia Visnyovszki BarbaraAlapozó terápia

drámapedagógia mozgásterápia

2016. november 12-én volt Bánkúti Zsuzsanna és Bakos László kollegánk minősítése, mind a ketten sikeresen teljesítettek. Márciusban számoltak be tapasztalataikról, benyomásaikról a munkaközösség tagjainak márciusban.

Áprilisban szakértő jelenlétében néztük meg Gyulay Gábor testnevelés órai bemutatóját, ahol Numan Szidónia szakértő bemutatta nekünk, hogyan értékeli a portfólitót a szakértő. Felhívta a figyelmet a buktatókra, majd jó ötleteket adott az eredményesebb munkához.

Az óra célja volt, a „b” betű tanulása, elmélyítése, auditív, vizuális, motoros differenciálás a K/ 1. osztályban.

Intézményen belül 1-2 segítő kollegán keresztül mindenkit értesítek az új feladatokról, a hirdetőtáblát rendszeresen használjuk. Intézményen kívül Négyen vagyunk MAGYE –tagok, s tartjuk a kapcsolatot a budapesti központtal. Tájékoztatjuk a kollegákat a nevezetes eseményekről, hírekről. Az idén Baján tartják az éves konferenciát, amire a nagy távolság miatt nem jelentkeztek a kollegák.

Munkaközösség működésének erősségei gyengeségei önkéntesmegfelelő időpontválasztás a bemutatóra előremutató újdonságokkal bírkevés az elismerés egy jó bemutató után magas szintű szakmai tudástúlterheltek a pedagógusok gyermekközpontúságnem tud nemet mondani

Azoknak a munkáját emelném ki, akik segítették a munkaközösség vállalt, munkaterv szerinti feladatait megvalósítani. Kisné Gerlei Marianna előadás, portfólió bemutatása Balázs Mária szervezés Somogyiné Bozsó Ilona előadás terápiás napon Szatmári Mónikaelőadás terápiás napon Szabóné Sebők Adriennelőadás terápiás napon Szabó Lászlónéelőadás terápiás napon Várallyai Veronikaelőadás terápiás napon Visnyovszki Barbaraelőadás terápiás napon Bakos Lászlóportfólió bemutatása Fitala Tündeportfólió bemutatása Gyulay Gáborbemutató óra Réti Evelinbemutató óra

A kiemelt figyelmet igénylő gyermekek támogatása a köznevelés rendszerében c. két napos konferencián vett részt Varróné Borzsák Anna intézményegység vezető, én Minőségi oktatást minden gyermeknek! konferencián, és rendkívüli Közgyűlésen a Kiskőrösi EGYMI- ben iskolánkat képviselte: Varróné Borzsák Anna, Bakondiné Csepelyi Zsuzsanna, Hornyeczki Lászlóné igazgató

„Összefogás a fogyatékos emberekkel” c. konferencia a Súlyosan, halmozottan Fogyatékos Szülők szervezésében. Részt vett: Hornyeczki Lászlóné, Varróné Borzsák Anna, „Együtt nevelés jogszabályi támogatása” – szakmai konferencia Országos Mozgásjavító Intézetben Részt vett: Hornyeczki Lászlóné, Varróné Borzsák Anna, Vásárhelyiné Vígh Edit MAGYE SHF Szakosztály Szakmai nap Budapest Részt vett: Hornyeczki Lászlóné,Varróné Borzsák Anna, dr. Poczok Miklósné

Továbbképzés: Bakondiné Csepelyi Zsuzsanna befejezte közoktatás vezetői tanulmányait az egri Eszterházy Károly Főiskolán. Király Csaba Attiláné befejezte az első évet az egri Eszterházy Károly Főiskola közoktatás vezetői szakán. Szatmári Mónika szabadidő szervező mesterképzés I. évét befejezte, az egri Eszterházy Károly Főiskolán. Réti Evelin és Bótáné Szabó Katalin június között részt vett „ Egy csepp tudás a vízről ” 30 órás akkreditált továbbképzésen. Réti Evelin október között elvégezte a „Családpedagógiai képzés avagy a pedagógus szerepe a család működésének segítésében” c. 30 órás akkreditált tanfolyamot. Asztalos Szilvia, Jakabos Zsófia, Murányi Valéria, Fridél Veronika áprilisban részt vett a „Teljes körű iskolai egészségfejlesztés” c. továbbképzésen.

Minősítések: A bemutatott kollegákon kívül még minősítésre kerültek és sikeresen megfeleltek: Somogyiné Bozsó Ilona Ped. II. Harmati Andrea Ped. II. Várallay Veronika Ped. II. Székely József Ped. I.

Egyéb tapasztalat, javaslat: Szeretnénk a MAGYE minden év végi konferenciájára eljutni, mivel az igazi jó gyakorlatok a gyógypedagógián ott figyelhetők meg. Sajnos az elmúlt évek helyszínei igen messze voltak, így részünkről a látogatottság nem volt jellemző.

Köszönöm a közreműködőknek az egész éves munkájukat, a nyári szünetre jó pihenést kívánok!