Stressz-teszt. 2 Kampány fajtája: Életmódváltást támogató edukációs program Kategória: Egyéb, a többi kategóriába be nem sorolható médiacsatorna Kampányidőszak:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
A Magyar Telekom e-health víziója és megoldásai
okostelefon alkalmazások a turizmusban
HISMobile ® – Kórház a zsebben. Háttér  Piaci szituáció és igény  Az orvosok szeretnék elérni a betegeik adatait bárhonnan és bármikor (ágy mellől,
A munkanélküliség káros hatásának csökkentése foglalkoztatási projektek generálásával egy kistérségben Zentai Gábor Szigetvári Kultúr- és Zöld Zóna Egyesület.
Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr Győr, Kálóczy tér
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
A STRATOSZ, ÉVI SZAKKÉPZÉSI FELADATAINAK ÁTTEKINTÉSE, SZERVEZÉSI-, ÉS FELADAT-STRUKTÚRA Dr. G. Tóth Károly STRATOSZ központi szakképzési koordinátor.
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
Lőwné Szarka Judit ellátottjogi képviselő
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
KÖZEGESZSÉGÜGYI KÖZÖSSÉGI PROGRAM A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE AZ EMBERI ÉS AZ INTÉZMÉNYI ERŐFORRÁSOK RÉVÉN A KÖZÖSSÉGI ORVOSI ELLÁTÁSBAN.
TÁMOP /2/B PROJEKT Network-Együttműködés-Tudástár szakmai támogató hálózat kiépítése a Dél-Dunántúli Régióban Szénássy Gábor projektmenedzser 2010.
TÁMOP / Humánszolgáltatások szabaduló fogvatartottak részére.
Pordány Sarolta: Ph.D. kutatásindító
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete Tájékoztató a Vidékfejlesztési Albizottság i üléséről Finta István Ph.D.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Munkahelyi Egészségvédelem Egyéni felelősség vagy vállalati érdek ?
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Alvás Világnapja, március 13. Kiss Katalin, kutatás vezető Szinapszis Kft. Így alszanak a magyarok - Egy piackutatás tanulságai -
Munkaasszisztensi tevékenységek Regionális Szociális Forrásközpont Nonprofit Kft. ___________________________ Integrált Foglalkoztatást Segítő Szolgálat.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
„KOM-PASSZ” pályaválasztást segítő program
A projekt általános szakmai célkitűzései
2014. június 12. Lackó Péter Clarity
TÁMOP /1 Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Hartal Katalin Marcali Kistérségi Többcélú Társulás.
Kattints saját tempódban Kedves barátom, korod előre haladtával egyre jobban kell vigyáznod egészségedre. Remélem, te is nyomon követed a szakmai vizsgálatokat,
KÖBE. Ahol a balesetmegelőzés is KÖTELEZŐ. Tudatos Vezetők Klubja.
A HONLAP FEJLESZTÉS BEMUTATÁSA TÁMOP /1. Marcali Kistérségi Többcélú Társulás Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Készítette: Deák Lilla.
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Wichern Alapítvány a magyarországi szociális munkáért és ifjúságvédelemért Szenvedélybetegek Alacsonyküszöbű Ellátása Tranzit Szolgálat.
AdRisk Community action on Adolescent and Injury Risk – Közösségi összefogás a fiatalok baleseti kockázatának csökkentésére Európai szintű szituáció-elemzés,
E-larning és M-learning nemzetközi viszonylatban és Szerbiában (egy saját fejlesztésű oktatási keretrendszer bemutatása) Előadók: Kőrösi Gábor és Esztelecki.
Sikeres várólista csökkentés! Miért vár több beteg? Dr Zétényi Ágnes, dr Csiba Gábor Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Kórház és Egyetemi Oktatókórház.
Pillanatképek a Hős utcából Előzetes eredmények a júliusában lefolytatott szociológiai kutatásból Vigvári András ELTE Angelusz Róbert Társadalomtudományi.
Nagykanizsa július – HEP munkatalálkozók tapasztalatainak összegzése- a szervezetek szemével Közös fellépési lehetőségek a tapasztalok.
MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.. A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések.
Graciela Sbertoli / Vox A kisebb települések önkormányzatainak támogatása az életen át tartó tanulás szemléletének népszerűsítésében MANORKA – zárókonferencia.
Dr. Földy Ferenc Európa-jogi szakjogász III. EURES állásbörze október 11. EUvonal EU Tájékoztató Szolgálat.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
Kezdd újra, vár a világ! „A sok tudomány mit sem ér, ha nincs kalács, vagy legalább kenyér.” (XV. századi ismeretlen szerző)
1 Felelősségvállaló szereplő avagy mit tehet a könyvtár a fogyatékosok érdekében.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
MODELLKÍSÉRLETI PROGRAM AZ ALAPSZOLGÁLTATÁSOK FUNKCIONÁLIS ÖSSZEKAPCSOLÁSÁRA TÁMOP /1 Készítette: Horváth Éva.
Meglévő – megmaradó hálózatnál GÁZ – BESZERZÉSI MEGTAKARÍTÁS
Regionális konferencia
Kommunikációs kampánytervezés
Szociálpedagógia BA szak, Nappali és levelező tagozat
A magyar és az osztrák szaktanácsadási rendszer összehasonlító vizsgálata a gazdálkodók körében végzett kérdőíves felmérés által VÉR ANDRÁS - CSER.
EU Tájékoztató Szolgálat
Játékosított kooperációs tréning a hatékony közös munkáért
Minimális intervenció az alapellátásban
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Szótárfejlesztés közösen
WDBA2 szoftver szeptemberétől a korábbi Choices szoftvert a wdba2 nevű szoftver váltotta fel. A wdba2 egy olyan internetes alapú szoftver mely egyrészt.
RSZTOP „Közterületen élők számára természetbeni juttatás biztosítása” Megvalósítás a partneri együttműködés tekintetében a kiegészítő étkezés.
„Együtt könnyebb” Női Egészségért Alapítvány
Előadás másolata:

Stressz-teszt

2 Kampány fajtája: Életmódváltást támogató edukációs program Kategória: Egyéb, a többi kategóriába be nem sorolható médiacsatorna Kampányidőszak: augusztus 28 – szeptember 28. Résztvevők száma: ??? Kampány alapadatok

3 Kampánycélok: a kampányban elért személyek szembesítése azzal, hogy jelenleg milyen stressznek van kitéve rámutatni a „megszokott” életvitelben a hypertonia kockázatára a stressz csökkentésének néhány módját ismertetni életmódváltási szándékot generálni átlagosan napi 200 ember elérése Célcsoport: szakrendelő intézetekben várakozó páciensek (18-70 év) Elsődleges célcsoport: év közötti várakozók Cél, célcsoport

4 Mi is a MediWifi? új generációs kutatási és információközlési csatorna, amin keresztül elérhetővé válnak az okos eszközzel rendelkező, várakozó páciensek a Mediwifi a várakozók számára ingyenes wifizési lehetőség, a kutatók, reklámozók és orvosok számára pedig információcserét és adatbázisépítést biztosító kommunikációs rendszer egy kutatás szerint a hazai betegek több, mint 20%-a legalább 30 percet várakozik, mielőtt sorra kerülne. Az MIT Kognitív pszichológiai tanszékének kutatásai szerint a várakozást haszontalan, időpazarló tevékenységnek gondoljuk, melyre az egyetlen gyógyír, ha hasznosan tudjuk tölteni. a MediWifi alkalmas kutatásra, edukációra és marketing üzenetek eljuttatására Hol van jelen a MediWifi? 19 létesítményben összesen 59 wifi hozzáférési pont országszerte kórházi szakrendelők, kistérségi szakrendelők, városi szakrendelők, kisvárosi szakrendelők A MediWifi bemutatása

5 A MediWifi rendszer felhasználói

6 Szakmaiság a program együttműködő partnere a Magyar Hypertonia Társaság a Társasággal való együttműködés biztosítja, hogy a program teljesen hiteles a fentieken túl a projekt a Társaság edukációs munkáját is segíti Módszer az edukációs kampányban a rendelőkben várakozó betegek a MediWifi rendszer ingyenes wifi használata előtt egy stressz- kérdőívet töltöttek ki a kérdőív kiértékelése automatikusan történt, online minden résztvevő egyéni visszajelzést kapott a stressz egészségére gyakorolt szintjéről akinél szükséges volt, orvosi konzultációt is javasolt a program Végül mindenki elolvashatott egy általános tájékoztató anyagot a stressz és magas vérnyomás kapcsolatáról, valamint a stresszkezelés lehetséges módszereiről Kivitelezés

7 Kérdőív és kiértékelése

8 Edukációs lezáró anyag

9 Miért hatékony ez a megoldás? az információkkal kapcsolatos befogadási készség miatt  a váróteremben ülő emberek a betegtájékoztatásra nyitottabbak, hiszen közvetlenül tapasztalják, hogy az emberi test sérülékeny, mulandó és azt tevőlegesen kell óvni az információátadás módja miatt  a kérdőív felméri az aktuális állapotot, a kiértékelés szembesít a tényekkel, ezt követően pedig a betegtájékoztatás mutat egy lehetőséget az életmódváltásra Integrációs lehetőség mivel ez egy pilot projekt, a kampány szponzori támogatási elemet (mely keretében színvilággal, szlogennel vagy más – engedélyezett módon – megjelenhetne gyógyszergyártó vagy akár a stresszhatás csökkentésére alkalmas bármilyen más készítmény, eszköz forgalmazója) nem tartalmazott. De maga a kommunikációs csatorna az ilyen jellegű is megjelenítésre alkalmas. Kreativitás és újszerűség a kommunikációs csatorna önmagában formabontó újdonság. A kereslet és kínálat szerencsés találkozása, hiszen az emberek internetezési kedve és válaszadási hajlandósága találkozik – optimális feltételek mellett. (A korábbi felmérések alapján 3,5 percet töltenének átlagosan válaszok megadásával cserébe a netezés lehetőségéért.) Hatékonyság, integráció, kreativitás

10 A kampány főbb eredményei: Átlagos napi kitöltések száma: ???? fő Eredmények

11 KÖSZÖNJÜK FIGYELMÜKET!