Bognár Kornél Testnevelő tanár Csik Ferenc Általános Iskola És Gimnázium.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Középszíntü testnevelés érettségi vizsga témakörei
Advertisements

Animációk a Powerpoint-ban
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Széchenyi István Gimnázium
Kulcsárné dr. Papp Enikő:
V. Kollégiumi Konferencia március 26. A Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Intézet és a Deák Ferenc Középiskolai Kollégium rendezvénye.
Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
MKE 44. Vándorgyűlése Helyismereti Szekció Győr, július 13. péntek Magdics Erika Szabadhegyi Magyar-Német Középiskola, Győr.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Beiskolázási tájékoztató december
„Ismerje meg a tanuló a legfontosabb nyersanyagokat és szerszámokat, legyen találékony, ötletes, élje át az alkotás gyönyörűségét.” (Polgári iskola, Műhelygyakorlatok,
Főző Attila László főszerkesztő-helyettes Számítógéppel segített kollaboratív tanulás.
Készítette: Bártfai Lászlóné
Hogyan fogom én tudni? A tanulásmódszertan kérdései
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Az iskolai könyvtár és a gyermek könyvtár együttműködésének lehetőségei.
A gyakorlatvezető mentor
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
E-PORTFÓLIÓ.
Melléklet az 1. olimpiai TOTÓ-hoz
A gazdaságról, a mindennapi pénzügyekről egyszerűen a évfolyamon tanító pedagógusoknak című akkreditálás alatt álló tanártovábbképzésről Szűcs Tamás.
Differenciálás a tehetséggondozás szolgálatában
Igazgató: Zsolnai Györgyné
TANÍTÁS - TERVEZÉS Műhelyfoglalkozás földrajztanárok részére
Az e-tanítás. Felépült az e-tanulás épülete – az Internet. Épülnek a tantermek – a tanulásszervező rendszerekkel felszerelt helyi Intranet hálózatok.
(kép – Philip Shriver) Tanítsunk portfóliókészítést Papp Gyula Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola.
A kerettantervek fejlesztése
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Női szabó munkacsoport
Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
A kerekasztal résztvevői
Nyugat-magyarországi Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar
Széchenyi István Gimnázium Dunaújváros Készítette: Terecskei András (tanuló) és Szücsné Dr. Harkó Enikő (igazgatóhelyettes) Előadók: Csathóné Zágoni Nóra.
1 Tájékoztató a tantárgyakról és a jegyzetekről Digitális oktatási gyűjtemény az ALEPH könyvtári rendszerben.
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
BEISKOLÁZÁSI MUNKAÉRTEKEZLET
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Integráció, inkluzió PPK,
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
A tanulás segítése – a tanulás tanítása a napköziben
A második esély program - kutatás és fejlesztés Singer Péter Országos Közoktatási Intézet Iskolafejlesztési és Integrációs Központ június 17.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Sport és szervezetei január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.
Gépgyártástechnológus technikus modulrendszerű képzésének BEMUTATÁSA Gépipari, Közlekedési Szakközép- és Szakiskola Jendrassik György Tagintézmény SZOLNOK.
SPORTISMERETEK EDZÉSELMÉLET CSIK FERENC ÁLTANÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM KÉSZÍTETTE: LEITNER JÓZSEF.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
MODULÁRIS OKTATÁS A TANULÁS TANÍTÁSA Megvalósító: Kisné Takács Ágnes
DARUS a gyermekekért.
„Referenciaintézmény kialakítása a II
Testnevelés és Sporttudományi Intézet
Szegedi Tudományegyetem
„Fiatalok EGYÜTT, EGYMÁSÉRT 2015”
A hallgató neve A szak megnevezése Konzulens tanár: XY ÉV
SPORTTÖRTÉNET.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
„Az iskola arra való, hogy az ember megtanuljon tanulni, hogy felébredjen tudásvágya, megismerje a jól végzett munka örömét, megízlelje az alkotás izgalmát,
Napjaink magyar nyelvű oktatása Vajdaságban
A motiváció szerepe a testnevelésben. Pelyhe Árpád
1. lecke „A fizika tanítása” tárgy jellege, célja
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Urbánné Malomsoki Mónika
Flip-It! Online kurzus mentor szemmel
Előadás másolata:

Bognár Kornél Testnevelő tanár Csik Ferenc Általános Iskola És Gimnázium

MODUL-RENDSZERŰ OKTATÁSI RENDSZER FOLYAMATOS OKTATÁSI RENDSZER  Óraszám:3x6=18  Helyszín:iskolai tanterem  Tananyag felosztása  Pozitív és negatív tapasztalatok  Heti 1 óra(18óra/félév)  Helyszín:iskolai tanterem  Tananyag felosztása  Pozitív és negatív tapasztalatok

 1-8.óra-Erdősi Zoltán:Sportági ismeretek(Csanádi Árpád Ált. Isk. Középiskola és Pedagógiai Intézet)  Tantárgyi követelmények,alapfogalmak  Újkori nyári olimpia sportágai,tradicionális magyar sportágak  Téli olimpia sportágai  Bemutató sportok  Sportági prezentáció  9-16.óra  Sportági kisfilmek megtekintése-vitatémák  Prezentáció elkészítése  óra  Számonkérés:teszt  Prezentációk előadása

 Tartalmi követelmény  Sportág kialakulása  Szabályok  Kiemelkedő magyar alakjai és eredményei a sportágnak  Edzőtábor-felkészülési időszak  Érdekességek(eszköz,videofelvétel stb.)

 Sportágak bemutatása játékos formában  Activity  Sportriport készítése  Közvélemény kutatás  Sportági prezentáció készítése  Aktuális sporthírek-vitatémák  Paraolimpia

„Az iskola arra való,hogy az ember megtanuljon tanulni,hogy felébredjen tudásvágya,megismerje a jól végzett munka örömét,megismerje az alkotás izgalmát,megtanulja szeretni amit csinál,és megtalálja azt a munkát,amit szeretni fog!” /Szentgyörgyi Albert/