Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Színkombinációk kezelése. 2 PLAY Az impassz. Megpróbálunk egy olyan lappal ütni, amelynél az ellenfélnél van magasabb lap. Az impasszolás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Színkombinációk kezelése. 2 PLAY Az impassz. Megpróbálunk egy olyan lappal ütni, amelynél az ellenfélnél van magasabb lap. Az impasszolás."— Előadás másolata:

1 1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Színkombinációk kezelése

2 2 PLAY Az impassz. Megpróbálunk egy olyan lappal ütni, amelynél az ellenfélnél van magasabb lap. Az impasszolás technikájának elsajátítása a felvevőjáték alapja. Kis lapot hívjunk a figura felé. A gyenge kézből hívjunk az erősebb kéz felé.

3 3 PLAY Az impassz. K J 5 4 3 2 Kézből kicsi a bubihoz, majd kézből kicsi a királyhoz. A J 10 4 3 2 Kézből kicsi a bubihoz, majd kézből kicsi a tízeshez.

4 4 PLAY Az alternatív impassz. K J 5 A 10 2 Az ász vagy király lehívása, majd impassz a dáma ellen. K 10 3 2 Q 9 4 5 Kicsi a királyhoz vagy dámához, majd impassz a bubi ellen. Ha a kézben és az asztalon egyenértékű a legerősebb lap, a licit vagy a játék alapján döntsük el, hogy honnan hívjunk.

5 5 PLAY Az expassz. Q 5 A 10 4 2 Kicsi a dámához. Ha a dámát üti a király, impassz a bubi ellen. Ezt a manővert expassznak, vagy figura szöktetésnek nevezzük. Az angol nyelvben erre nincs külön kifejezés, erre is a finesse szó használatos. Ha a két kézben a szín hosszúsága eltérő, a rövidebb oldal felé hívjunk először!

6 6 PLAY Mikor kell esésre játszani? Ha a hiányzó figurának esnie kell, ha mindkét ellenfélnél ad a magas figuráink lehívása esetén, ne impasszoljunk, hanem játsszunk esésre. 6 5 4 3 A K J 7 2 Hívjuk le az ász-királyt 6 5 4 3 A K J 2 Hívjuk le az ászt, majd impassz a dáma ellen. Q 5 4 A K 10 2 Hívjuk le az ász-király- dámát.

7 7 PLAY Színkombinációk. Az alábbiakban javasolt technikák feltételezik, hogy a felvevő megfelelő átmenetekkel rendelkezik. Ha nincs elég átmenet, akkor lehet, hogy az ezektől eltérő játék előnyösebb.

8 8 PLAY Ha a J az ellenfélnél van. A Q 9 5 4 K 10 3 2 Hívjuk le az ászt A Q 9 5 4 K 6 3 2 Hívjuk le az királyt. A Q 10 4 K 3 2 Hívjuk le az ász-király- dámát. A Q 10 4 K 2 Hívjuk le az királyt, majd impassz a bubi ellen.

9 9 PLAY Ha a Q az ellenfélnél van. A J 5 4 K 3 2 Hívjuk le az királyt, majd impassz a dáma ellen. A K J 10 4 5 3 2 Hívjuk le az királyt, majd impassz a dáma ellen. A K J 10 5 3 2 Impassz a dáma ellen. A K 5 4 J 9 3 2 Hívjuk le az ász-királyt.

10 10 PLAY Ha a Q az ellenfélnél van. A J 9 7 6 K 5 4 3 2 Hívjuk le az királyt, és ha Kelet nem ad impassz a dáma ellen. A K J 8 4 10 3 2 Hívjuk le az királyt, majd kézből a tízes és impassz a dáma ellen. K 9 4 A J 10 3 2 Hívjuk le az királyt, majd impassz a dáma ellen.

11 11 PLAY Ha a K az ellenfélnél van. A Q 7 6 4 J 3 2 Kézből kicsi a dámához, majd hívjuk le az ászt. A Q J 4 10 3 2 Kézből kicsi a dámához, majd kézből kicsi a bubihoz. A J 10 4 Q 9 2 Kézből a 9 elengedve, majd kézből a dáma elengedve. A J 9 8 4 Q 2 Hívjuk a dámát. Ha fedik, impassz a tízes ellen. Ha Kelet üt a királlyal, hívjuk le az ász-bubit. Q J 6 5 4 A 3 2 Hívjuk le az ászt, majd kicsi dámához.

12 12 PLAY Ha a Q-J az ellenfélnél van. A K 10 9 4 3 2 Kicsi a tízeshez, és ha Kelet üt, kicsi a kilenceshez. A K 10 9 4 5 3 2 Kicsi a tízeshez, majd ász. A 10 9 4 K 3 2 Hívjuk le a királyt, majd kicsi a tízeshez, és ha Kelet üt, kicsi a kilenceshez.

13 13 PLAY Ha a K-Q az ellenfélnél van. A J 10 5 4 3 2 Impassz a bubival, és ha Kelet üt impasz a tízessel. A J 10 7 6 5 4 3 2 Impassz a bubival, és ha Kelet üt impasz a tízessel. A J 7 6 10 4 3 2 Impassz a bubival, majd hívjuk le az ászt. A J 9 5 4 3 2 Impassz a kilencessel, majd impassz a bubival.

14 14 PLAY Ha a K-J az ellenfélnél van. Ha az ász és dáma egy kézben van, 9-10 lappal impassz a dámával, kevesebb lappal impassz a tízessel. A Q 10 3 5 4 2 Impassz a tízessel, majd a dámával. A Q 9 6 5 4 3 2 Impassz a kilencessel, majd a dámával. A Q 10 7 6 5 4 3 2 Impassz a dámával. Ha üt a király, hívjuk le az ászt.

15 15 PLAY Ha a K-J az ellenfélnél van. Ha az ász és dáma külön kézben van, hívjuk le az ászt, majd ha lehet impassz a tízessel, egyébként a dáma szöktetése. A 5 3 Q 10 4 2 Ász, majd impassz a tízessel. A 10 5 3 Q 6 4 2 Ász, majd dáma szöktetése. A 10 9 8 Q 4 3 2 Kicsi a tízeshez, és ha üt a bubi, impassz a király ellen. A 10 9 8 7 Q 4 3 2 Ász, majd dáma szöktetése.

16 16 PLAY Ha az ász az ellenfélnél van. Kis lap a figurák felé. K Q 9 3 5 4 2 Kis lap a királyhoz, ha üt kis lap a dámához. 9 6 5 4 Q J 3 2 Kis lap a dámához, majd kis lap a bubihoz.

17 17 PLAY Ha az ász az ellenfélnél van. Ha a két legnagyobb lapunk nem szomszédos, impassz a közbenső figura(ák) ellen. Q 10 8 4 3 5 2 Impassz a bubi ellen. K 10 9 6 5 4 3 2 Impassz a tízessel, majd a kilencessel.

18 18 PLAY Ha az ász az ellenfélnél van. Ha egyenértékű a legnagyobb lap mindkét kézben, először a rövidebb figurát szöktessük. Q 4 3 K 10 4 2 Kis lap a dámához, majd impassz a bubi ellen. J 5 4 Q 9 8 3 Kis lap a bubihoz, majd impassz a tízes ellen. K 6 Q 7 5 4 3 2 Kis lap a királyhoz, ha üt kislap mindkét kézből.

19 19 PLAY


Letölteni ppt "1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Színkombinációk kezelése. 2 PLAY Az impassz. Megpróbálunk egy olyan lappal ütni, amelynél az ellenfélnél van magasabb lap. Az impasszolás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések