Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Akarsz kampányt? Akkor tanulj…. Azért, mert a vállalkozások 80 százaléka 5 éven belül elbukik. 100 új termékből 85 elbukik. a vállalkozások 20 százaléka.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Akarsz kampányt? Akkor tanulj…. Azért, mert a vállalkozások 80 százaléka 5 éven belül elbukik. 100 új termékből 85 elbukik. a vállalkozások 20 százaléka."— Előadás másolata:

1 Akarsz kampányt? Akkor tanulj…

2 Azért, mert a vállalkozások 80 százaléka 5 éven belül elbukik. 100 új termékből 85 elbukik. a vállalkozások 20 százaléka termeli a profit 80%-át.

3 Minden fény rajtad, de mégis, ki vagy Te?

4 Egy dolog különbözteti meg a bukást a sikertől: a vevő.

5 Ezért minden üzleti stratégia valójában marketing stratégia. A sikered attól függ, hogy tudsz-e elég minőségi vevőt szerezni.

6 Jó a terméked, de még sincs elég vevőd… Azért mert: 1.Csapnivaló a marketinged. 2.Nem akarsz más, és izgalmasabb lenni, mint a többiek. 3.Mindent saját kezűleg csinálsz: névjegy, design… 4.Nincs fókusz. Mindenféle marketinget nyomsz, mindenkinek. 5.Alábecsülöd a kampányhoz szükséges időt és pénzt.

7 Első hiba: nincs kapcsolat Nem tudom ki vagy Nem ismerem a cégedet Nem ismerem a céged termékeit Nem tudom, hogy mit képvisel Nem ismerem a vásárlóidat Nem ismerem a céged múltját Nem ismerem a céged reputációját Na, de mit is akartál eladni nekem?

8 Te sem mozdulsz rá egy spamre. És egy hideg hívásra nem adod oda a kártyaszámod, ami épp ebéd alatt fut be. Úgy kell eladni, ahogy vásárolsz…

9 Akkor miért van cold hívásod? Miért küldesz spamet? Miért küldesz kéretlen ajánlatot? Képeslapot, vagy eladási üzenetet? A hatása ZERO. Ez nem marketing, ez nem kampány.

10 Bizonyos értelemben minden kampány egyforma.

11 A kampány szó eredete…. Azt kell tudni, hogy 1.Mindig kevés a pénz 2.Mindig kevés az idő 3.Mindig kevés a jó ember

12 Legyen kampány, vagy sem? Akarom Van rá pénzem Ez most jókor jön Győzhetek És mi van ha vesztek ?

13 Mielőtt eladsz, mielőtt kampányt indítasz, tedd rendbe a: weboldaladat, blogodat, Twitteredet, a Linkedin profilodat. Tedd rendbe az online felületedet: lejárt ajánlat, régi bejegyzés, elvarratlan szál… # 1.

14 20 rövid szó… Mi az alapelv a kampányod mögött? Mit akarsz elérni? És miért? Mielőtt profi stábot keresel, tisztázd magadban ezeket a kérdéseket. # 2.

15 # 3. Profi segítség, valaki, aki ért a kutatáshoz. Kell egy stratéga, és kell egy arculatkészítő

16 Két termék közül azt veszed, aminek márkája van. Ezért ha már van márkád, vigyázz, hogy az új kampány ne veszélyeztesse azt. Sőt, csak olyan kampányod lehet, amely erősíti a márkádat. Ha nincs még márkád, akkor az új kampány jó alkalom, hogy elkezd építeni a márkádat. # 4. A stábnak értenie kell a márkaépítéshez

17 Ha van erős és személyes márkád, sokkal könnyebb vevőt szerezni. Nagy cégek beszerzési felelősei szinte mindig ismert márkát vesznek. Így védik a s….ket. 1.Ismert márkáért többet fizetünk. 2.Könnyebb másnak ajánlani. 3.Könnyebben találsz jó munkaerőt. 4.A média téged keres elsőként. # 5.

18 Kedves …… KINEK írom? MIÉRT írom neki? Ettől a pillanattól fogva már tudom, hogy mit írok. Mit mondok? Hogy mondom? Milyen szavakat használok? Milyen szavakat nem szabad használnom? Tetszeni fog neki? #6. Ki a célcsoportom?

19 Mielőtt eladsz, mielőtt kampányt indítasz, ismerd meg a vevőidet. Sokan nyitják rád az ajtót, sokan keresnek rá a cégedre – csakhogy semmit sem tudsz róluk. Kik ők? B2B, vagy B2C?

20 Kik a vevőid? Lépj be a fejükbe.

21 Vödör legyen a kezedben, ne mikrofon. Hallgass, és gyűjtsd össze mit lehet tudni a célcsoportodról. Mit akarnak? Mit várnak? Mit remélnek? Mitől félnek? Mit utálnak? Hol éred el őket? Benchmark poll # 7.

22 Kik a vevőid? Értsd meg a vevőidet. Mi a problémájuk? Mennyit áldoznának – energiában, időben, pénzben - a probléma megoldására? # 7.

23 Kevesebb monológTöbb dialóg A fókusz a másikon van

24 3 fiatal iparművész összeáll, céget és üzletet nyit. Az első kérdés: kinek dolgozunk? Kik lesznek a vevőink?

25 8. Képzeld el, hogy néz ki a célcsoportod.

26

27 Képzeled el, hogy néz ki a célcsoportod.

28 8. Képzeled el, hogy néz ki a célcsoportod.

29 Mi a szándékod? Ahogy az apa kérdezi a fiút: mi a szándékod a lányommal? Az üzlettel mi a szándékod ?

30 Az üzenet olyan mint a dal, amit mindig dúdolsz. Mindig, mindenhol hallható, része a kommunikációdnak. A szándék legyen a fejedben, mert akkor az üzeneted is mindig a fejben lesz. # 9.

31 A horgász tudja: ha nagy halat akarsz fogni, akkor milyen típusú csali kell. Így van az üzletben is. Mire harap? # 10.

32 A marketing célja az eladás. Többet adjunk el, több embernek, többször és többért. De valójában mit árulunk? Ez a legfontosabb kérdés. Ehhez igazítom a csalit. Amikor kozmetikumot árulsz, valójában mit árulsz? Na és a Barilla szósz esetében És a Chivas Regal esetében Rolex óra esetében Kosárlabda meccs Starbucks Disney World Hűtőszekrény Eladás# 11. Tudsz a vevő nyelvén beszélni?

33 Mindenki keresi, hogy kiben lehet megbízni. Legyél Te az egyik, és mindent megkaphatsz… A kérdés: hogyan lehet hihetőbb az üzeneted? Használd a MIÉRT formulát: Miért ezt vegyem? Miért tőled vegyem? Miért most vegyem? Adj erre logikus választ…. Bizalom, és a titoknélküli világ# 11.

34 Az üzenet ad választ arra, hogy miért tőled, miért ezt, és miért most? Miért rád szavazzak?Miért téged hallgassalak? # 12.

35 Használd az Azért mert formulát. 1.94 % 2.60% 3.93% # 13.

36 Milyen a jó üzenet? # 14.

37 Miért? Miért tegyem meg? Mert megoldja a problémádat… # 14.

38 Meggyőzhetsz valakit logikával, de ahhoz, hogy kiszálljon a székből és elinduljon hozzád, érzelem kell. érzelem Az érzelem győz # 14.

39 ETHOS Megbízható, jó a reputációja nyugodt, és jó stílusú. LOGOS Logikus, ésszerű, tényszerű. PATHOS Érzelmi, imaginatív, sztorizó.

40 Hány üzeneted legyen? 1.Maximum három 2.Legalább háromszor ismételd őket 3.Legfeljebb 3 támogató üzenete lehet mindegyiknek. A hármas szabály # 15.

41 Kulcs Üzenet Egyedül is működnie kell Három Támogató üzenet

42 Milyen a jó üzenet? 1.Egyszerű 2.Váratlan 3.Konkrét, legyen jól elképzelhető 4.Hiteles, ne ígérj többet… 5.Érzelem 6.Történetmondás Plusz 1.Időtálló, hosszú életű 2.Új nyelvhasználat.

43 Üzenetkészítés. Elképesztő, hogy két órás tréning után, néhány alapvető sablon megtanulása után, mekkora a minőségi változás. # 16.

44 Egyszerű Hiteles # 17. # 18.

45

46 Herb Kelleher, Southwest Airlines - Az olcsó légitársaság

47 High concept pitch – lényegi gondolat - százmillió dolláros filmek kaphatnak zöld utat, egymondatos analógiára alapozva.

48 Féktelenül - Die Hard

49 Nyolcadik utas a halál - olyan mint A Cápa űrhajón.

50 Az E.T. - elveszett földönkívüli, magányos fiúval barátkozik.

51 Az alkalmazottak – szereplők. Az állásinterjú – meghallgatás. Disney

52 Hiteles Bizalom, és a titoknélküli világ Új világlátás Új gondolkodás Új nyelvhasználat A lényeg: Tilos hazudni…

53 Mitől hihetőbb az üzenet? Miért ezt vegyem? Miért tőled vegyem? Miért most vegyem? Hiteles

54 No blabla, No blabla. Mi vagyunk a legjobbak… Csodálatos termékünk van, szolgáltatásunk is a legjobb, Igazi értéket adunk… Hiteles

55 Kicsi szavakat használj… Nagyokat mondok, mert kicsi vagyok… Hiteles

56 Ha…. Akkor szerkezet…

57 Fókusz # 18.

58 Konzisztens kampány: mindent egyetlen ernyő alá rendezek Interjú, Újságcikk, Szórólap, Hírlevél, Rendezvény, Nyilatkozat, Szponzoráció, Sajtótájékoztató, Facebook poszt, Blog, Email üzenet, Twitter, Honlap, Youtube.

59 Minden egy irányba mutat

60 A profi nem lép ki a keretből. A keret magában foglalja a konkrét lépéseket is. Például, mindig vidám vagyok, akkor is ha rossz napom van. A Facebook poszt is csak vidám lehet, az interjú is csak vidám, a képeken mindig mosolyognak… stb. De ha megtámadnak minket, akkor is először nevetek, utána válaszolok.

61

62 Konzisztens

63

64 5 fokozat

65 1. A Láthatatlan: Nincs jelen, nincs a facebookon, a Google sem látja. Nincs rajta az iparági listákon sem. De mégis nyüzsög. Amikor a srác húszasával tolja ki a névjegykártyákat… nyomja a hideg hívásokat…. Szórólapok a szélvédőn… Állandó a nyüzsgés, de senki sem látja.

66 2. A kicsit látható, de nem vagy fontos. Látunk a konferencián, a szakmai expón, kapjuk a kiadványodat, ott vagy a karácsonyi partin. De nincs a szakmához valós hozzájárulásod. Nem tartasz előadást, és nem teszed könnyebbé mások életét. Kicsit olyan vagy, mint szórólaposztogató a Blahán.

67 Ott vagy mindenhol. Írsz, beszélsz, mutatod….és van megoldásod, ideád, válaszod a fontos kérdésekre. Képes vagy a szakmát, a világot kicsit jobbá tenni. De ritkán teszed, mondjuk 6 havonta egyszer. 3. Szint. Látható és fontos vagy.

68 4. Látható vagy, és megbízható. De még nem elég konzisztens.

69 5. Látható vagy, megbízható és konzisztens. Tőled kell vásárolni… Mint a nagy márkák vonzod a vevőket. Harley Davidson, Hewlitt Packard, Heinz ketchup, Apple.

70 Melyik szintet akarod? Az első két szint nem Te vagy. Tilos. A harmadikat, vagy a negyediket? Az 5. szint irdatlan sok munka, és nagy tehetséget igényel. 1000-ből 1.


Letölteni ppt "Akarsz kampányt? Akkor tanulj…. Azért, mert a vállalkozások 80 százaléka 5 éven belül elbukik. 100 új termékből 85 elbukik. a vállalkozások 20 százaléka."

Hasonló előadás


Google Hirdetések