Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

15-25 évesek a Nemzeti Médiaanalízis tükrében „Minden mérhető” 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "15-25 évesek a Nemzeti Médiaanalízis tükrében „Minden mérhető” 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia."— Előadás másolata:

1 15-25 évesek a Nemzeti Médiaanalízis tükrében „Minden mérhető” 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia

2 2 Miről lesz szó? Az adatok forrása: Nemzeti Médiaanalízis Alapvető szocio-demográfiai jellemzők Érdeklődési irányok Médiafogyasztás:Sajtó Rádió Televízió Internet Mozi Reklámattitűd

3 3 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Nemzeti Médiaanalízis

4 4 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Nemzeti Médiaanalízis Indulás: 1992 (1995 óta GfK-val közösen) Évente 30.000, 14 éven felüli személy megkérdezése Országos reprezentatív minta (nem panel) nem korcsoport településtípus Személyes interjú a megkérdezett otthonában Mintaszemélyek: ‘KÖNYV’ Kiképzett kérdezőbiztosok 2004. júliustól CAPI

5 5 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Nemzeti Médiaanalízis Felhasználók: teljes média- és ügynökségi piac Tematika: alapdemográfia életstílus, szabadidő, érdeklődés vagyoni helyzet mintegy 150 sajtótermék olvasottsága rádió és televízió Internet-használat Adatbázis nagysága: 15.000 fő (féléves aggregátum) Negyedéves, rotált adatszolgáltatás: MédiaNavigátor

6 6 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Szocio-demográfia, életmód

7 7 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia A célcsoport Célcsoportképző ismérvek: ● Korcsoport:15-18, ill. 19-25 évesek ● Foglalkozás: tanuló ● Iskolai végzettség: általános, ill. középiskola Vizsgált alcsoportok: ● Középiskolások (5%) ● Egyetemre/főiskolára járók (3%)

8 8 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia A lakóhely típusa (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

9 9 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Megyék szerinti megoszlás (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

10 10 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Milyen lakásban lakik (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

11 11 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Háztartásnagyság (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

12 12 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Vagyoni helyzet (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

13 13 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Vagyoni ellátottság (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

14 14 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia ESOMAR társadalmi státusmutató (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

15 15 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia 5 napnál hosszabb üdülés elmúlt évben (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

16 16 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Érdeklődési területek (‘nagyon érdekli’ válaszok aránya, %) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

17 17 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Nyelvet jól beszélők aránya (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

18 18 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Előnyös-e hazánk számára az EU-csatlakozás? (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

19 19 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Mennyit szeretne hallani az EU-ról? (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

20 20 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Médiafogyasztás

21 21 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia A médiatípusok használatának intenzitása

22 22 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Intenzitás - SAJTÓ (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

23 23 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Intenzitás - RÁDIÓ (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

24 24 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Intenzitás - TELEVÍZIÓ (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

25 25 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Intenzitás - Internet (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

26 26 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Mozi - intenzitás (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

27 27 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia A médiatípusok használatának intenzitása (index) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I. SAJTÓRÁDIÓTV MOZI INTERNET

28 28 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia SAJTÓ

29 29 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia A lapcsoportok hatóköre (rendszeres + alkalmi olvasók) (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

30 30 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia A rendszeres olvasók aránya lapcsoportonként (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

31 31 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Lapok olvasottsága – RPI TOP 10 KÖZÉPISKOLÁSOK Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I. ReachNReach% Story107 11424 Bravo80 67918 Popcorn70 08016 Blikk63 79515 Tvr-Hét62 47014 Színes Rtv50 99812 Bravo Girl50 58912 Kiskegyed48 17211 Nők Lapja47 90611 100xszép46 63211 ReachNReach%Affinitás Popcorn70 08016842 Bravo Girl50 58912747 GameStar20 2375705 Bravo80 67918633 100xszép46 63211628 PC Guru27 6196583 Motor Revü18 4254421 Motorsport13 1353379 Joy21 3915366 Sport Autó20 0055361

32 32 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Lapok olvasottsága – TOP 10 EGYETEMISTÁK/FŐISKOLÁSOK Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I. ReachNReach% Story51 43121 Nők Lapja41 01016 Tvr-Hét31 99113 Hvg30 06012 Pesti Est29 03312 Metro29 00012 Blikk26 33911 Kiskegyed25 97010 Színes Rtv24 05110 Best23 2769 ReachN Reach %Affinitás Shape6 4363567 Pesti Est29 03312482 Cinema9 5354447 Wellness9 8574439 CW Számítástechnika5 5802434 Joy13 4385403 Cosmopolitan17 2447375 Pesti Est Súgó8 2413366 Világgazdaság3 2601354 FHM14 5426342

33 33 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia RÁDIÓ

34 34 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Országos rádiók napi hatóköre (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

35 35 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Az országos rádiók hallgatásának intenzitása (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

36 36 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Budapesti rádióadók napi hatóköre (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

37 37 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia TELEVÍZIÓ

38 38 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Tévécsatornák napi hatóköre (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

39 39 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Tévécsatornák nézési intenzitása (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

40 40 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia INTERNET

41 41 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Internet-hozzáférés (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

42 42 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Az Internet használat célja (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

43 43 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Az Internet használat gyakorisága (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

44 44 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Honlapok látogatottsága (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

45 45 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Mozi

46 46 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Moziba járás gyakorisága (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

47 47 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Reklámattitűd

48 48 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia A reklám befolyásol vásárláskor (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

49 49 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia A reklám hasznos információkat ad (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

50 50 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia A reklám szórakoztat (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

51 51 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia Hol zavarja nagyon a reklám? (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

52 Köszönöm a figyelmet !


Letölteni ppt "15-25 évesek a Nemzeti Médiaanalízis tükrében „Minden mérhető” 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia."

Hasonló előadás


Google Hirdetések