Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

15-25 évesek a Nemzeti Médiaanalízis tükrében „Minden mérhető” 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "15-25 évesek a Nemzeti Médiaanalízis tükrében „Minden mérhető” 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia."— Előadás másolata:

1 15-25 évesek a Nemzeti Médiaanalízis tükrében „Minden mérhető” szeptember 24.FISZ Konferencia

2 2 Miről lesz szó? Az adatok forrása: Nemzeti Médiaanalízis Alapvető szocio-demográfiai jellemzők Érdeklődési irányok Médiafogyasztás:Sajtó Rádió Televízió Internet Mozi Reklámattitűd

3 szeptember 24.FISZ Konferencia Nemzeti Médiaanalízis

4 szeptember 24.FISZ Konferencia Nemzeti Médiaanalízis Indulás: 1992 (1995 óta GfK-val közösen) Évente , 14 éven felüli személy megkérdezése Országos reprezentatív minta (nem panel) nem korcsoport településtípus Személyes interjú a megkérdezett otthonában Mintaszemélyek: ‘KÖNYV’ Kiképzett kérdezőbiztosok júliustól CAPI

5 szeptember 24.FISZ Konferencia Nemzeti Médiaanalízis Felhasználók: teljes média- és ügynökségi piac Tematika: alapdemográfia életstílus, szabadidő, érdeklődés vagyoni helyzet mintegy 150 sajtótermék olvasottsága rádió és televízió Internet-használat Adatbázis nagysága: fő (féléves aggregátum) Negyedéves, rotált adatszolgáltatás: MédiaNavigátor

6 szeptember 24.FISZ Konferencia Szocio-demográfia, életmód

7 szeptember 24.FISZ Konferencia A célcsoport Célcsoportképző ismérvek: ● Korcsoport:15-18, ill évesek ● Foglalkozás: tanuló ● Iskolai végzettség: általános, ill. középiskola Vizsgált alcsoportok: ● Középiskolások (5%) ● Egyetemre/főiskolára járók (3%)

8 szeptember 24.FISZ Konferencia A lakóhely típusa (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

9 szeptember 24.FISZ Konferencia Megyék szerinti megoszlás (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

10 szeptember 24.FISZ Konferencia Milyen lakásban lakik (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

11 szeptember 24.FISZ Konferencia Háztartásnagyság (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

12 szeptember 24.FISZ Konferencia Vagyoni helyzet (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

13 szeptember 24.FISZ Konferencia Vagyoni ellátottság (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

14 szeptember 24.FISZ Konferencia ESOMAR társadalmi státusmutató (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

15 szeptember 24.FISZ Konferencia 5 napnál hosszabb üdülés elmúlt évben (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

16 szeptember 24.FISZ Konferencia Érdeklődési területek (‘nagyon érdekli’ válaszok aránya, %) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

17 szeptember 24.FISZ Konferencia Nyelvet jól beszélők aránya (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

18 szeptember 24.FISZ Konferencia Előnyös-e hazánk számára az EU-csatlakozás? (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

19 szeptember 24.FISZ Konferencia Mennyit szeretne hallani az EU-ról? (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

20 szeptember 24.FISZ Konferencia Médiafogyasztás

21 szeptember 24.FISZ Konferencia A médiatípusok használatának intenzitása

22 szeptember 24.FISZ Konferencia Intenzitás - SAJTÓ (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

23 szeptember 24.FISZ Konferencia Intenzitás - RÁDIÓ (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

24 szeptember 24.FISZ Konferencia Intenzitás - TELEVÍZIÓ (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

25 szeptember 24.FISZ Konferencia Intenzitás - Internet (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

26 szeptember 24.FISZ Konferencia Mozi - intenzitás (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

27 szeptember 24.FISZ Konferencia A médiatípusok használatának intenzitása (index) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I. SAJTÓRÁDIÓTV MOZI INTERNET

28 szeptember 24.FISZ Konferencia SAJTÓ

29 szeptember 24.FISZ Konferencia A lapcsoportok hatóköre (rendszeres + alkalmi olvasók) (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

30 szeptember 24.FISZ Konferencia A rendszeres olvasók aránya lapcsoportonként (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

31 szeptember 24.FISZ Konferencia Lapok olvasottsága – RPI TOP 10 KÖZÉPISKOLÁSOK Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I. ReachNReach% Story Bravo Popcorn Blikk Tvr-Hét Színes Rtv Bravo Girl Kiskegyed Nők Lapja xszép ReachNReach%Affinitás Popcorn Bravo Girl GameStar Bravo xszép PC Guru Motor Revü Motorsport Joy Sport Autó

32 szeptember 24.FISZ Konferencia Lapok olvasottsága – TOP 10 EGYETEMISTÁK/FŐISKOLÁSOK Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I. ReachNReach% Story Nők Lapja Tvr-Hét Hvg Pesti Est Metro Blikk Kiskegyed Színes Rtv Best ReachN Reach %Affinitás Shape Pesti Est Cinema Wellness CW Számítástechnika Joy Cosmopolitan Pesti Est Súgó Világgazdaság FHM

33 szeptember 24.FISZ Konferencia RÁDIÓ

34 szeptember 24.FISZ Konferencia Országos rádiók napi hatóköre (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

35 szeptember 24.FISZ Konferencia Az országos rádiók hallgatásának intenzitása (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

36 szeptember 24.FISZ Konferencia Budapesti rádióadók napi hatóköre (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

37 szeptember 24.FISZ Konferencia TELEVÍZIÓ

38 szeptember 24.FISZ Konferencia Tévécsatornák napi hatóköre (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

39 szeptember 24.FISZ Konferencia Tévécsatornák nézési intenzitása (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

40 szeptember 24.FISZ Konferencia INTERNET

41 szeptember 24.FISZ Konferencia Internet-hozzáférés (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

42 szeptember 24.FISZ Konferencia Az Internet használat célja (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

43 szeptember 24.FISZ Konferencia Az Internet használat gyakorisága (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

44 szeptember 24.FISZ Konferencia Honlapok látogatottsága (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

45 szeptember 24.FISZ Konferencia Mozi

46 szeptember 24.FISZ Konferencia Moziba járás gyakorisága (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

47 szeptember 24.FISZ Konferencia Reklámattitűd

48 szeptember 24.FISZ Konferencia A reklám befolyásol vásárláskor (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

49 szeptember 24.FISZ Konferencia A reklám hasznos információkat ad (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

50 szeptember 24.FISZ Konferencia A reklám szórakoztat (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

51 szeptember 24.FISZ Konferencia Hol zavarja nagyon a reklám? (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

52 Köszönöm a figyelmet !


Letölteni ppt "15-25 évesek a Nemzeti Médiaanalízis tükrében „Minden mérhető” 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia."

Hasonló előadás


Google Hirdetések