Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Katalógusok szerepe az értékesítésben. Katalógusok szerepe A turisztikai termék egyik tulajdonsága, hogy szolgáltatásokból áll, megfoghatatlan, nagyon.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Katalógusok szerepe az értékesítésben. Katalógusok szerepe A turisztikai termék egyik tulajdonsága, hogy szolgáltatásokból áll, megfoghatatlan, nagyon."— Előadás másolata:

1 Katalógusok szerepe az értékesítésben

2 Katalógusok szerepe A turisztikai termék egyik tulajdonsága, hogy szolgáltatásokból áll, megfoghatatlan, nagyon nehéz reklámozni. A katalógusok a vizuális megjelenítést segítik. Értékesítést támogató rendszereknek is tekinthetők.

3 Best Reisen katalógusai :

4 1997 A FEHÉRVÁR TRAVEL KATALÓGUSAI

5

6

7

8 Thomas Cook Katalógus Egyre több cég kínálja utazási ajánlatait virtuális formában A Thomas Cook Reisen 11 katalógusából idén hármat már csak CD-n állított elő. Céljuk hogy minden információ mely az utaztatáshoz tartozik, az interneten is olvasható legyen.

9 Zala Volán Utazási Iroda katalógusa

10 Katalógus=reklám „Az emberek álmodoznak külföldi utazásokról, a reklám feladata, hogy az álmokat cselekvésre váltsa” (Ogilvy) Vagyis a katalógus vegye rá a potenciális turistát az utazásra.

11 A jó programfüzet A programfüzeteknek, a szóróanyagoknak, a reklámnak ezért kell feltűnőnek lennie, hogy elindítsa a cselekvést.

12 PIACSPECIFIKUS KIADVÁNY ROMÁNIA – DÉL-ALFÖLD 16. Magyarország, az ismeretlen ismerős 6000 példány román nyelven 3500 példány magyar nyelven vásárokon, rendezvényeken időszakonként szórólap újranyomtatás, hirdetési lehetőség

13 Katalógusok a TUI kirakatában

14 Egészségturisztikai katalógus … külföldre is  ‘’Quelle der Gesundheit in Ungarn’’ német nyelvű kiadvány  ‘’Wegry kraj Spa&Wellness’’ lengyel nyelvű változat  ‘’Hungary – A garden of healing’’ angol nyelvű változat

15 2009. Év katalógusaiból Megjelenés: 2009. február a budapesti Utazás kiállítás Példányszám: 12.000 db Szerkesztés: Dél-Dunántúli Gyógy-és Termálturisztikai Kompetenciaközpont Terjesztés: belföldi vásárok, Tourinform irodák kitelepülés egyéb rendezvényeken, konferenciákon

16 Szokásos még a törzsvásárlókat DIREKT MAIL akciókkal folyamatosan megkeresni. Vagyis küldjük ki a törzsvásárlóknak az aktuális katalógusunkat!

17 Milyen rendszer szerint állítja össze a katalógust?

18 Rendszer alapja: földrajzi rendszer Külön szedjük a külföldi desztinációkat Külön szerepeltetjük a magyar ajánlatokat Külön rendszerezhetünk turisztikai régiók alapján

19 Földrajzi tér Magyarországon belül… Ha nagy a kínálat, akkor lehet önálló kistérségeknek vagy városoknak is önálló tematikus katalógust készíteni. Pl.: Budapesti ajánlatok

20 Szezonális katalógusok Programfüzet (katalógus) általában évente kétszer kerül kiadásra, nyári- és téli- katalógusok formájában. Tartalma: Köszöntő Utazási feltételek (Kormányrendelet: 214/1996. (XII. 23.)) Általános tudnivalók

21 Nyári/téli programfüzetek A nyári programfüzetek általában januárban már készek, de legkésőbb az Utazás Kiállításra elkészülnek. A téli programfüzetek szeptemberre, de legkésőbb a Hó-Show-ra elkészülnek.

22 Tematikus elrendezés Az árualap megjelentetésének további szempontok szerinti bontása ismert (Pl.. tematikus bontás külön programfüzetben a családi, tengerparti, üdülések, városlátogatások, kaland=adventúra, víziturizmus, ezen belül rafting.

23 Melyek a katalógus és a szórólap készítés követelményei?

24 Elvárások a katalógusokkal szemben Megfelelő minőségben, kellő precizitással és lehetőség szerint színes formában kell elkészíteni. A külső feltétlenül utaljon a tartalomra, színes, figyelemfelhívó képekkel, grafikákkal, az iroda logójával.

25 Szponzorálási lehetőség A programfüzetek elkészítése hosszú nyomdai munkát igényel, és költséges is. A programfüzetek alkalmasak más cégek reklámjainak bemutatására, tehát reklámhordozók is egyben. A reklámokkal csökkenthetők az árak.

26 Interneten Az utazási irodák programfüzetei manapság az interneten is megtalálhatóak. (Pl.:www.neckermann.hu vagy www.intersun.hu)

27 Néhány gondolat a szóróanyagokról

28 Szórólap figyelemfelhívó cím, mely a tartalomra is utaljon, napra bontott programok, szállás, étkezések, programok pontos minőségi, mennyiségi leírása, utazási eszközök…(pozíciószám, időpont, minimális létszám, kapacitás, jelentkezési határidő, fakultatív programlehetőségek, kötbérmentes lemondási határidő, utazási iroda neve, címe, telefon száma, fax száma)

29 Régi szóróanyag

30 Ön szerint a mai, internetes világban szükséges, vagy megszokott dolog az utazási irodai katalógus?

31 Szükséges, mert…. Nem mindenki tud Internetezni Nem mindenki tudja, az Interneten hol kell keresni Vásárokon nem tudjuk az Internettel bemutatni …stb.

32 Piktogramok az utazási irodai katalógusokban?

33 Piktogram Tájékoztató feliratot helyettesítő ábra.

34 Magyarország wellness atlasza


Letölteni ppt "Katalógusok szerepe az értékesítésben. Katalógusok szerepe A turisztikai termék egyik tulajdonsága, hogy szolgáltatásokból áll, megfoghatatlan, nagyon."

Hasonló előadás


Google Hirdetések