Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Miért érdemes Tourinformnak lenni? - avagy miért érdemes egy TDM szervezetnek Tourinform irodát működtetni Kertész Krisztina Tourinform Koordinátor Magyar.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Miért érdemes Tourinformnak lenni? - avagy miért érdemes egy TDM szervezetnek Tourinform irodát működtetni Kertész Krisztina Tourinform Koordinátor Magyar."— Előadás másolata:

1 Miért érdemes Tourinformnak lenni? - avagy miért érdemes egy TDM szervezetnek Tourinform irodát működtetni Kertész Krisztina Tourinform Koordinátor Magyar Turizmus Zrt. ORSZÁGOS TDM KONFERENCIA, BÜK 2010.

2 vagy TDM információs iroda? Közös a cél •Hazánkba érkező turisták és belföldi utazók teljes körű tájékoztatása •Igényfelmérés •Turisztikai bevételek növelése •Átlagos tartózkodási idő növelése •Térségi turisztikai szolgáltatók képviselete

3 Védjegy •„Hungarikum” •Országszerte 144 iroda használja •Tulajdonosa a Magyar Turizmus Zrt. •Névhasználati szerződéssel adja át •Használata kötöttségekkel és előnyökkel jár

4 Márka •1981 óta •Bejáratott név •Turistában bizalmat kelt •Országos hálózat 144 irodával •Kb. 2,5 millió turistát szolgál ki évente •Egységes turisztikai szolgáltatást nyújtó hálózat -Versenysemlegesség -Térségi és országos kínálatról informáló -Non-profit

5 névvel járó 1. Versenysemlegesség 2. Országos kínálat bemutatása 3. Nyitva-tartás 4. Egyéb feladatok •Adatgyűjtés a Netá-ba a teljes adatgyűjtő területről •Forgalmi statisztikák •Marketing-terv, költségvetés, beszámoló •Értesítések (személyi változások, költözés, stb.) •Részvétel találkozókon, tréningeken, konzultáción •Átfogó minőség-ellenőrzés (negyedéves, éves, szakmai előírásoknak való megfelelés) kötöttségek

6 Világító portáltábla Kirakatmatrica névhez járó, Mt.Zrt. által biztosított I. Arculati elemek Ft Nyitva-zárva tábla szolgáltatások

7 Görgős prospektustartó állvány Közúti információs tábla

8 Tourinform névjegykártya Névjegykártya tartó

9 II. Szóróajándékok Ft

10 III. Direkt promóció Ft

11 IV. Tourinform portál és Tourinform Faliújság Benne a „vérkeringésben” Első kézből információ Ft

12 V. Magyar Turizmus Zrt. saját marketing csatornái által nyújtott promóció 1.Kiadványok •Közel 2 millió példány évente •Terjesztési csatornák:  Belföldön: Tourinform irodák, Mol-kutak, belföldi utazás kiállítások, rendezvények  Külföldön: kiállításokon, külképviseleti hálózaton keresztül, workshopok, study-túrák

13 Térképek

14 Nemzeti kiadványok – idegen nyelvű

15 Régiós kiadványok – magyar nyelvű

16 Nem saját kiadványok

17 V. Magyar Turizmus Zrt. saját marketing csatornái által nyújtott promóció 2. Hirdetések több mint Ft Hungarofest kiadvány Müpa műsorfüzet HVG Közéleti krónika Pestiest Exit magazin Turista Magazin Népszava Népszabadság Food magazin Gyulai Várszínház programfüzet BudaFest fesztivál műsorfüzet Borfesztivál kiadvány Mesterségek ünnepe Budapest Art Fair Zempléni Fesztivál műsorfüzet Szentendrei Nyár műsorfüzet Fesztiválok éve különkiadás

18

19 V. Magyar Turizmus Zrt. saját marketing csatornái által nyújtott promóció 3.E-marketing csatornák logó és átlinkelés az itthon.hu-n, hungary.com-on illetve az összes külképviseleti és régiós honlapon Ft

20 statisztikái (2010. január 1 – december 1.) Összes látogatás: Napi átlagos látogatószám: Átkattintás a 085 alkalommal (naponta 11 fő kattint át) 2011: az itthon.hu-ról lehessen foglalni (NETA) (!)

21 statisztikái (2010. január 1 – december 1.) Összes látogatás: Napi átlagos látogatószám: 455 Átlagos látogatási idő: Oldalmegtekintés / látogató: 05 : 35 (!) 4.18 (!)

22 VI. Egyebek •Szakmai újság előfizetés •Találkozók, fórumok, tréningek, konzultációk •Év Tourinform Fenntartója díj •Statisztikák •Call – Center (0-24, nyitvatartási időn túl is) •Irodák saját kiadványainak terjesztése (Logisztikai Bázis, 144 irodából álló belföldi hálózatban) •Kapcsolattartás (Faliújság, zöld szám) •Együttműködés a régiós marketing igazgatóságokkal és az MT Zrt. Külképviseleteivel Ft Ft Ft

23 névhez járó, Magyar Turizmus Zrt. által biztosított szolgáltatások Több mint Ft

24 névvel járó szolgáltatások És………. 2011: Tourinform – hálózat racionalizálása irodák támogatása

25 Mindezért cserébe kérünk: Versenysemlegesség: nem tdm-tagoknak nyújtott alapszolgáltatásokkal Országos kínálat: Magyar Turizmus Zrt. által ingyenesen biztosított kiadványokkal, NETÁ-val, többi Tourinform kiadványaival Némi plusz-munka: minőségellenőrzésnek megfelelés (közös érdek), NETA-töltés (közös érdek), adatszolgáltatások, adatgyűjtő – területtel dolgozás

26 Tourinform iroda átadása TDM egyesületnek 1.TDM pályázatban foglaltaknak megfelelően 2.Magyar Turizmus Zrt-vel Névhasználati Szerződés módosítás •MT Zrt. írásbeli tájékoztatása •A három oldalú szerződés módosítás •záradék

27 1.Szándéknyilatkozat a Magyar Turizmus Zrt. felé 2.Elbírálás, szakmai vélemények bekérése 3.Pályázati anyag 4.Szerződés megkötése 5.Iroda nyitás Legfeljebb 90 nap Ahol még nincs Tourinform iroda…

28 KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! Kertész Krisztina Tel: 1/


Letölteni ppt "Miért érdemes Tourinformnak lenni? - avagy miért érdemes egy TDM szervezetnek Tourinform irodát működtetni Kertész Krisztina Tourinform Koordinátor Magyar."

Hasonló előadás


Google Hirdetések