Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Reklámok a turizmusban.  A turizmusban a reklámnak a megszokottól eltérő szerepe van.  Sok esetben propaganda jellegű és egy területre, idegenforgalmi.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Reklámok a turizmusban.  A turizmusban a reklámnak a megszokottól eltérő szerepe van.  Sok esetben propaganda jellegű és egy területre, idegenforgalmi."— Előadás másolata:

1 Reklámok a turizmusban

2  A turizmusban a reklámnak a megszokottól eltérő szerepe van.  Sok esetben propaganda jellegű és egy területre, idegenforgalmi régióra vagy komplex turisztikai termékre vonatkozik.

3

4 1. Turisztikai kiadványok  Közvetlen hatású: plakát, turisztikai prospektus, város- vagy tájismertető  Közvetett hatású: útikönyvek, útirajzok, útleírások, szépirodalmi művek.

5

6 2. Turisztikai sajtópropaganda  Közvetlen hatású: fizetett sajtóanyagok  Közvetett hatású: riportok, útleírások, szakcikkek

7 3. Írásbeli tájékoztatás  Közvetlen hatású: levelezés az ügyfelekkel  Közvetett hatású: hírlevél, hírmagazin

8 4. Propagandairodák, kirendeltségek  A külföldön felállított turisztikai propagandairodák és képviseletek a turisztikai propaganda és tájékoztatás fontos szervei.

9

10 5. Szájpropaganda  A leghatékonyabb eszköz

11 6. Turisztikai kiállítás  Idegenforgalmi börze  Az idegenforgalmi kínálat elterjedt eszköze.

12 7. Internet  Az internet egyre nagyobb szerepet kap a turisztikai propagandában. Lefoglalás, keresés, akciók, reklámlevelek.

13 8. Egyéb eszközök  Rádió, televízió, film


Letölteni ppt "Reklámok a turizmusban.  A turizmusban a reklámnak a megszokottól eltérő szerepe van.  Sok esetben propaganda jellegű és egy területre, idegenforgalmi."

Hasonló előadás


Google Hirdetések