Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az elsődleges célcsoport a 30-59 év közötti jómódú, fiatalos családok. Az önálló, keresőképes, mindennapi döntéseket hozó felnőtt korosztály rádiója vagyunk.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az elsődleges célcsoport a 30-59 év közötti jómódú, fiatalos családok. Az önálló, keresőképes, mindennapi döntéseket hozó felnőtt korosztály rádiója vagyunk."— Előadás másolata:

1

2 Az elsődleges célcsoport a év közötti jómódú, fiatalos családok. Az önálló, keresőképes, mindennapi döntéseket hozó felnőtt korosztály rádiója vagyunk. Azokhoz szólunk, akik kézben tartják, élvezik az életet és pozitív szemléletűek!

3 A főváros első számú szócsöve, kiszolgálója vagyunk - a Juventus Budapest rádiója! Speciális tartalom, zene és kampányok - a fővárosiakra targetálva! A legnagyobb budapesti koncertek, sportesemények, kulturális események állandó partnerei vagyunk. - ha Budapesten történik valami, mi ott vagyunk! Az önálló, keresőképes, mindennapi döntéseket hozó felnőtt korosztály rádiója vagyunk - azokhoz szólunk, akik kézben tartják életüket! Barátságos műsorvezetők, nincs erőltetett röhögcsélés - a Juventus a mindennapok társa, igazi családtag Életmód tanácsokkal, városi infókkal, mindennapi tippekkel egész nap elkísérjük hallgatóinkat - a Juventus segít! A kereskedelmi osztály gyorsan, rugalmasan, és teljes körűen szolgálja ki a rádió Hirdetőit - full service az Ügyfélnek

4 Barátságos műsorvezetők, nincs erőltetett röhögcsélés - a Juventus a mindennapok társa, igazi családtag Életmód tanácsokkal, városi infókkal, mindennapi tippekkel egész nap elkísérjük hallgatóinkat - a Juventus segít! A kereskedelmi osztály gyorsan, rugalmasan, és teljes körűen szolgálja ki a rádió Hirdetőit - full service az Ügyfélnek!

5 1, Reklám szpot megjelenés Abban az esetben ajánljuk amikor rövid, akciós üzenetet kell eljuttatnunk a hallgatókhoz. Heti szpot minimum, a hatékony kampány titka, ha olyan termékről vagy akcióról van szó ami érintheti a hétvégi nagybevásárlást akkor mindenképpen javasoljuk a szombat délelőtti megjelenéseket is. 2, Pr riport megjelenés Hosszabb, magyarázásra szoruló üzenetek esetében javasoljuk ahol az ügyfél képviselője szeretné elmagyarázni az üzenetet. Azért hatékony mert "kiugrik" a reklámzajból. Minden esetben reklámblokk első pozícióban helyezzük el. 3, Edukációs szpot Felvetünk egy témát reklámblokkon belül, majd egy reklám szpot tartalma adja meg a megoldást. Például: "A déli nap megégeti a bőrünket és így nagyobb a bőrrák veszélye. - a Nivea új XY terméke megoldást kínál erre mert valami van benne ami másikban nincs."

6 4, Műsortámogatás Elsősorban akkor javasoljuk amikor fontos egy termék vagy cég nevének többszöri említése. Tematikusan csatlakozhat az ügyfél egy-egy tartalmi elemhez. Termék vagy cég is szponzorálhat, ám a szöveg nem ösztönözhet vásárlásra. Meglévő tartalmaink: utazás, mozi, sport, zene, időjárás, közlekedés, reggeli műsor, kívánságműsor. 5, Helyszíni bejelentkezés Elsősorban rendezvényeknél, eseményeknél javasoljuk. A cél itt mindig az, hogy bemutassuk, hogy mi történik a helyszínen és akár eljöjjenek még azok is akik nem gondoltak rá. Tehát felkeltjük a figyelmet és az érdeklődést a bejelentkezésekkel. Egy napra 3-4 alkalmat javaslunk. Reklámblokkban megy, tehát tartalmazhat rekláminformációkat is. 6, Hétvégi kívánságműsor Célja, hogy hozzáadott értéket adjon egy-egy rendezvényhez. Nem garantáljuk a tömeget, de akik ott vannak ők részesei lehetnek egy élménynek amelyet a rádió képvisel. A hallgatók itt beleláthatnak, hogy hogy készül az adás. Már szerdától beharangozzuk, tehát a rendezvény is kap külön, hagyományos hirdetést. 7, Hétvégi kívánságműsor+ Nem csak a hagyományos installációval érkezünk a helyszínre, hanem a roadshow kamiont is kivisszük.

7 8, 25-ös roadshow Több mint a kívánságműsor mert itt az egész rádió kitelepül. A reggeli műsor is innen jelentkezik ami a gerincét adja a Juventus rádiónak. A legfontosabb műsorelem is részese tehát a kitelepülésnek. Tudjuk hangolni is az adást, tehát a helyszínre szabjuk a tartalmat. 9, Programajánló A megszólalás adásban történik. Lehetőség van arra, hogy megszólaljon a szervező is. 10, OnAir+OnLine A rádió felületét csak arra használjuk, hogy egy nyereményjáték lehetőségéről adjunk információt és a rádió weboldalára irányítsuk a hallgatókat. Az online felületen megjelenik egy tartalom, egy cikk amiben hasznos és érdekes információkat adunk. A cikk alatt olyan kérdéseket teszünk fel amit a hallgatók/felhasználók csak akkor tudnak megválaszolni ha elolvasták a teljes cikket. 11, Tematikus hétvége Ez egy tematizált nyereményjáték. A hallgatók szeretnek játszani, nyerni és emiatt odafigyelnek az adásra. Már szerdától beharangozzuk a játékot. A támogató adhat akár kérdéseket és természetesen nyereményeket is.

8

9

10

11 Forrás: TNS-Kantar/Mediameter, II. negyedév

12 Havi ReachHeti ReachNapi Reach teljes minta AB státusz ABC1 státusz diplomás legalább érettségizett (érettségi+diploma)

13 Forrás: TNS-Kantar/Mediameter, II. negyedév

14 A helyi kampányok tervezését, a szpotok elhelyezését, a médiafoglalást, a promóciók és kitelepülések koordinálását Juventus Rádió csapata végzi Ön helyett.

15 Bízva a sikeres együttműködésben! Tisztelettel: Juventus SALES


Letölteni ppt "Az elsődleges célcsoport a 30-59 év közötti jómódú, fiatalos családok. Az önálló, keresőképes, mindennapi döntéseket hozó felnőtt korosztály rádiója vagyunk."

Hasonló előadás


Google Hirdetések