Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Bevezetés Energiafelhasználás Közlekedés aránya 37% CO kibocsátás a jármű tömegének függvényében.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Bevezetés Energiafelhasználás Közlekedés aránya 37% CO kibocsátás a jármű tömegének függvényében."— Előadás másolata:

1 1 Bevezetés Energiafelhasználás Közlekedés aránya 37% CO kibocsátás a jármű tömegének függvényében

2 2 Bevezetés Tömegcsökkentés Kisebb fajsúlyú szerkezeti elemek (pl. alumínium karosszéria elemek) Új, nagy szilárdságú anyagok Fémhabok, kompozitok

3 3 Bevezetés Szintaktikus fémhabok A fémhab szerkezetének jelentős kihatása van a szerkezeti anyag: Mechanikai szilárdságára, Tömegére. Kutatásunk során vizsgáljuk, hogy a különböző gömbhéj szerkezetek milyen módon változtatják az anyag jellemzőit. Meglévő próbatest alakzatrekonstrukciója, és véges elemes modell, a pontos anyagjellemzők meghatározásához. Struktúra optimalizálás

4 4 Bevezetés Alakzatrekonstrukció Ipari CT radiográfia

5 5 Bevezetés Szerkezet rekonstrukció A CT képfeldolgozás eredménye nem alkalmazható közvetlenül, mert: a gömbhéjak között számos elváltozást detektáltunk, Érintkező gömbhéjaknál nem definiálható a külső burkoló felület, A gömbhéjak „gömb szerűek”, inhomogén falvastagsággal. Saját kördetektáló algoritmusok, mely alapján rekonstruálható a gömbhéj szerkezet.

6 6 Bevezetés Kördetektálás Meglévő módszerek nem alkalmasak a gömbszerű objektumok pontos detektálására Új, algoritmusok: Körszerűség elvének algoritmusa, Rádiusz-inkrementálás algoritmusa

7 7 Bevezetés Véges elemes modell Kezdeti geometria2D hálótérfogati Tetra elemek


Letölteni ppt "1 Bevezetés Energiafelhasználás Közlekedés aránya 37% CO kibocsátás a jármű tömegének függvényében."

Hasonló előadás


Google Hirdetések