Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével."— Előadás másolata:

1 Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.

2  BT (Brit Telekommunikáció) vásárlásra akarta ösztönözni a vevőket.  Felmérni a vevők hajlandóságát és,  Vevőprofilok kialakítása  Új termékek kialakítása a speciális igényű vevőknek

3  A világ vezető adatbányászati szoftvere.  Az SPSS Clementine használata számos területen teszi hatékonyabbá egy vállalat működését. ügyfélszerzés és megtartás ügyfél életciklus érték növelés, kockázat kezelés, csalások felderítése és megelőzése, terméktervezés

4  A numerikus és szöveg típusú, valamint Web-log adatok és kérdőív eredmények hatékony elérését, adattranszformációját és integrálását. Ezen funkcionalitásában egyedülálló a versenytársaival szemben.  A legfejlettebb statisztikai és tanuló algoritmusok használatával a gyors modellépítést és validálást.  Az előrejelző modellekben foglalt üzleti előnyök hatékony felhasználását, alkalmazását, a folyamatok valós idejű kezelését vagy ütemezését a felhasználók, illetve a megfelelő döntéstámogató rendszerek felé.

5  Vevők megtartása, új vevők szerzése  Monopolhelyzet kialakítása a piacon  Bevétel növelése (jelenleg 29 mrd dollár)

6  Egy adatbányászati eszköz segítségével felmérni a vevők igényeit és ezek alapján modelleket alkotni.  A BT az SPSS Clementine adatbányászati szoftvert választotta a modellek megalkotásához.

7  Létrehoztak egy kampányelemzési csoportot.  Vevőcsoport-modellek alkotása egy kiemelt termékükre nézve. Reklámlevél kampány Nemzetközi marketing intézkedések.

8  A csoport által összegyűjtött adatok és kísérleti modellek átadása a Clementine-nek.  Egyéni igények figyelembevétele  Döntési fák kialakítása.  Stephen O'Brien véleménye: Clementine csökkenti a kudarc költségét azzal, hogy megengedi neked, hogy sok ötletet kipróbálj gyorsan és kizárja őket megfontolásból.

9  100 %-kal javította a reklámlevél válaszarányokat.  Eladásokat növelte  Eredményesebb marketing intézkedések.  Elősegítette a vállalat jövőbeni fejlődését.

10 Források:  megoldasok/clementineadatbanyaszatipl atform.html ( ) megoldasok/clementineadatbanyaszatipl atform.html  ( )


Letölteni ppt "Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével."

Hasonló előadás


Google Hirdetések