Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca."— Előadás másolata:

1 Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca

2 K-Exx-On A Győri Keksz és az E-on fúziójából létrejött mammutcég Több mint 40 különböző országban tevékenykedik, az energiahordozó- illetve vegyiparban Legnagyobb vetélytársa az ExxonMobil Hatalmas árbevétel, innováció, minőség

3 Külső kapcsolatrendszer K-Exx-On Vevők Állam Környezet Más iparágak Verseny- társak Tulajdonosok Dolgozók

4 Belső kapcsolatrendszer Marketing szervezet: funkcionális A különböző osztályok folyamatosan kommunikálnak egymással Code of K-Exx-On Vállalatirányítási rendszer

5 Vállalat szerepe és helye a hálózati gazdaságtanban Üzleti/vevői lehetőségekre épülő hálózat Vevői igényeknek minél inkább megfelelő termékeket gyártunk Versenyelőny az ExxonMobilhoz képest (megújuló erőforrások felhasználása)

6 K-Exx-On értéklánc Érték: erőforrások sajátos összekapcsolódása Értéklánc modell: a vállalat tevékenységei milyen szerepet töltenek be az értékteremtésben Elsődleges tevékenységek, támogató tevékenységek

7 K-Exx-On értéklánc

8 Versenytársunk az Exxon 1999-ben jött létre az Exxon és a Mobil vállalatok egyesüléséből A világ második legnagyobb, és a legmagasabb árbevétellel rendelkező vállalata Negatív visszhangok (zöldek) Magyarországon BSC központ

9 ExxonMobil értéklánc

10 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca."

Hasonló előadás


Google Hirdetések