Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza."— Előadás másolata:

1 Magyar Turisztikai Tartalomtár

2 Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza a szakmai szervezetek rendelkezésére álló adatokat, illetve: 2. a szakmai szervezetekkel való együttműködés révén a szervezetekhez tartozó szolgáltatók online piacra vitele és kínálatuk értékesítése.

3 Eszköz Destour – online desztináció menedzsment rendszer: Adatbázis Portálgenerátor Front-office, call center Back office, statisztikai modulok

4 Jellemzők Minden szervezet részére az összes rendszerfunkció átadható Minden csatlakozott szolgáltató számára önálló honlap generálása Minden szervezet számára önálló értékesítés-támogatás Google-map navigáció Tematikus adatcsoportok létrehozása (Topics) Az adatok tetszőleges felületken való megjelenítése, csoportosítása, szakmai, geográfiai szempontok alapján Partneri-, illeteve kooperatív adatcsere-lehetőségek Adatexport harmadik rendszerek felé (GDS-ek, vezető hazai turisztikai portálok, digitális televízió, mobil szolgáltatók, stb.) nincs telepítés, minden az interneten keresztül történik

5

6

7

8 Átjárhatóság B2B UBL alapú szabványos turisztikai üzleti kommunikáció B2B rendszerekhez Kötegelt megrendelés-indítás tesztőleges katalógus alapján Visszaigazolás Alku Különböző feltételrendszerek teljesülése esetén fizetés, számlázás

9 Üzleti modell Az átadott rendszerfunkciók révén az egyes szervezetek növelt értékű szolgáltatást nyújtanak saját tagjaik számára, az ebből származó bevételeket (éves díj, foglalási jutalék) osztjuk meg

10 Előnyök a szervezetk számára 1.Tagjaiknak értékesítési támogatást nyújthatnak, ezzel erősítik szerepüket 2. Munkaszervezetük korszerű marketing és értékesítési eszközhöz jut 3. Lehetőségük nyílik más szervezetekkel való együttműködésre 4. Extra bevételekhez jutnak

11 Előnyök a szolgáltatók számára 1. Egyszerűen koordinálható megjelenés számos online-felületen 2. Saját honlap 3. Értékesítési támogatás 4. Akciókban, kampányokban való részvétel

12

13

14 www.tourism.hu


Letölteni ppt "Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza."

Hasonló előadás


Google Hirdetések