Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell."— Előadás másolata:

1

2 Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell

3 Mi történik az USA napilap piacán?  25 éve csökken a napilapok példányszáma  2004-től 2008-ig 10 százalékkal süllyedt a példányszám  1910-től 1990-ig 40 százalékkal csökkent a napilapok (helyi és országos) száma  A mérték és a számok mások, de a tendencia Magyarországon is hasonló

4 Print és online média értékek  Kényelem  Áttekinthetőség  Presztízs  Tradíció  Hitelesség  Gyorsaság  Díjmentesség  Szolgáltatások  Életstílus

5 Értékek 2009-ben

6 Értékek 2014-ben

7 Print és online olvasók (millió fő) I.OnlinePrint Növekedés/év10%-1% II.OnlinePrint Növekedés/év15%-2% Forrás: Webaudit és NMA

8 Print és online reklámpiac (milliárd Ft) I.OnlinePrint Növekedés/év15%1% II.OnlinePrint Növekedés/év20%-4% Forrás: MRSZ, MOHI

9 Új üzleti modell  A print hirdetési és terjesztési bevétel várhatóan stagnál, vagy csökken  Az online hirdetési bevétel emelkedés ezt nem tudja teljes egészében pótolni  A kiadók bevételei fokozatosan online irányba rendeződnek át  Print és online értékek kihasználása klasszikus „média” árbevételek maximalizálása  A nyereségesség fenntartása érdekében azonban új bevételforrások után kell nézni  Brand kiterjesztés, több lábra állás

10 Köszönjük megtisztelő figyelmét! Rónai Balázs ronaibalazs@napi.hu


Letölteni ppt "Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell."

Hasonló előadás


Google Hirdetések