Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! 2009. május 27.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! 2009. május 27."— Előadás másolata:

1 Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.

2 A legutóbb elkészült Üzleti Döntéshozók MédiaAnalízise szerint közel 21 ezer olyan olvasója van a Napi Gazdaságnak, akik tulajdonosként vagy vezetőként részt vesznek egy vagy több cég irányításában, de vajon mi jellemzi ezeket az embereket? Mi alapján hozzák meg üzleti döntéseiket? Milyen az érdeklődési körük? Mivel töltik szabadidejüket? A prezentáció célja, hogy a Napi Gazdaság olvasóit kicsit megszemélyesítve mutassa be.

3  A demográfiai adatok alapján az üzleti döntéshozó olvasóink átlagéletkora év közé esik és minden negyedik 40 évnél fiatalabb.  A női felsővezetők száma az utóbbi években lényeges mértékben nőtt. Ennek köszönhetően az üzleti döntéshozó olvasóink közül ma minden harmadik nő.  A lakóhely szerinti megoszlás tekintetében szinte egyenlő mértékben vannak a budapesti és a vidéki olvasók. A vidék tekintetében viszont igen csekély, mindössze 3%-uk él községben.  50%-uk olyan háztartásban él, melyben kettőnél többen vannak.  Az iskolai végzettséget tekintve pedig csak minden ötödik olvasónk nem rendelkezik diplomával, vagy valamilyen tudományos fokozattal.

4  A munkahelyi beosztást tekintve közel 15 ezer tulajdonos, résztulajdonos, vagy felsővezető olvassa rendszeresen a Napi Gazdaságot.  Informatikai döntéseknél, irodai berendezések vásárlásánál, szolgáltatások igénybevételénél, illetve személygépkocsik vásárlásánál mindenképp jelentős, vagy éppen fő döntési jogkörrel rendelkeznek.  A munkavégzéshez kapcsolódó üzleti utak során közel 5 ezren belföldön, és nagyjából ugyanennyien külföldön vesznek rendszeresen igénybe szállodai szolgáltatásokat. Az utóbbiak közülük több mint 1600-an legalább 3 havonta repülővel utaznak.  Üzleti döntéseiket több mint 17 ezren a korábbi tapasztalataik alapján hozzák, és közel 10 ezer olvasónak fontos a márkanév.

5  Minden ötödik üzleti döntéshozó olvasónk dolgozik a kereskedelem, minden negyedik a szolgáltatások vagy az ipar területén.  Közel 12 ezren 21 főnél többet foglalkoztató cégben dolgoznak.  A vállalati forgalmat tekintve pedig minden harmadik olvasónk tölt be vezető tisztséget olyan cégben, melynek az éves forgalma meghaladja az 1 milliárd forintot.  Internet kapcsolattal minden olvasónk rendelkezik.

6  Az érdeklődési körök közül kiemelkedik az utazás és a kultúra. Mindkét terület iránt az olvasóink több mint 70%-a érdeklődik.  Ezenkívül az informatikai újdonságok, a gasztronómia, a borászat, a lakberendezés és az életmód/fitness emelkedik ki, melyekre az olvasóink 50%- a figyel oda.  Háromnegyedük rendelkezik életbiztosítással, több mint felük önkéntes nyugdíjpénztárral, és a negyedüknek, tehát nagyjából 5 ezer embernek van valamilyen részvénye.  Egyharmaduk igényel valamilyen pénzügyi tanácsadást. Hitelkártyával pedig több mint a felük rendelkezik.

7  Az internetet közel 17 ezren használják az üzleti hírek olvasására és közel 14 ezren szerzik be neten keresztül a céginformációkat.  Az interneten 4 ezren vásárolnak.  Utazással kapcsolatos információkra, online bankolásra, hivatali ügyintézésre pedig több mint felük használja a világhálót.  Közel 12 ezren minden nap használják otthon is az internetet.

8 Összegezve:  Egy átlagos Napi Gazdaság olvasó, olyan év közötti, diplomás, Budapesten vagy valamelyik vidéki nagyvárosban élő üzleti döntéshozó, aki egy 21-nél több főt foglalkoztató cégben vagy tulajdonosként, vagy felsővezetőként dönt minden olyan lényeges kérdésben, mely az informatikai, irodai berendezések, személygépkocsik vásárlását vagy egyéb szolgáltatások igénybevételét érinti.  Szabadidejét az utazásnak és a kultúrának szenteli. Odafigyel életmódjára. Fontos számára az anyagi függetlenség és a biztos jövő.  Nyitott az informatikai újdonságokra és nem csak munkaidejében, de szabadidejében is rendszeresen használja információszerzésre, döntései megalapozására az internetet. Szeretné Ön is az ügyfelei között tudni?

9 Legyen rendszeres hirdetője a Napi Gazdaságnak és a Napi Onlinenak, amennyiben ilyen ügyfelekre vágyik! Napi Gazdaság Kiadó Kft Budapest, Csata utca 32.


Letölteni ppt "Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! 2009. május 27."

Hasonló előadás


Google Hirdetések