Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Közigazgatási kommunikáció 1. Diszkrimináció az ügyfélkezelésben 2. SMART – modell alkalmazása 3. Kutatás 4. Helyzetelemzés 5. Önkormányzati kommunikációs.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Közigazgatási kommunikáció 1. Diszkrimináció az ügyfélkezelésben 2. SMART – modell alkalmazása 3. Kutatás 4. Helyzetelemzés 5. Önkormányzati kommunikációs."— Előadás másolata:

1 Közigazgatási kommunikáció 1. Diszkrimináció az ügyfélkezelésben 2. SMART – modell alkalmazása 3. Kutatás 4. Helyzetelemzés 5. Önkormányzati kommunikációs stratégiák

2 1. Diszkrimináció az ügyfélkezelésben A jogalkalmazás diszfunkciói A jogalkalmazás diszfunkciói A közigazgatási dolgozók attit ű djei A közigazgatási dolgozók attit ű djei A fogyatékossággal él ő k „láthatatlan állampolgárok” A fogyatékossággal él ő k „láthatatlan állampolgárok” A szociális ügyek összemosása (roma-kérdés) A szociális ügyek összemosása (roma-kérdés) A közigazgatási rendszer hiányosságai A közigazgatási rendszer hiányosságai

3 2. SMART– modell alkalmazása

4 3. Kutatás koncepció koncepció hipotézis hipotézis módszertan módszertan adatfelvétel adatfelvétel eredmények eredmények

5 4. Helyzetelemzés Az önkormányzati alkalmazottak ismeretei hiányosak Az önkormányzati alkalmazottak ismeretei hiányosak Attitüdjeik, magatartásuk diszkriminatív Attitüdjeik, magatartásuk diszkriminatív Szociális ügyként definiálják a fogyatékosságot Szociális ügyként definiálják a fogyatékosságot Hárítják a felel ő sséget – forráshiány, kompetencia-hiány Hárítják a felel ő sséget – forráshiány, kompetencia-hiány Nem keresik a kapcsolatot az Nem keresik a kapcsolatot az

6 5. Önkormányzati kommunikációs stratégiák Ágazati irányítás Ágazati irányítás - Önkormányzati és Vidékfejlesztési Minisztérium - Gazdasági és Nemzeti Fejlesztési Minisztérium NFÜ – nemzeti Fejlesztési Ügynökség (HEFOP) NFÜ – nemzeti Fejlesztési Ügynökség (HEFOP) - Regionális Fejlesztési Tanács - Önkormányzatok Országos Szövetsége - Kistérségek, Leader- közösségek Helyi önkormányzat Helyi önkormányzat - választott testület és hivatali apparátus

7 5. Önkormányzati kommunikációs stratégiák Központi képzés Központi képzés - rendszer-specifikus diszfunkciók helyi problémák ignorálása szociális térképek hiánya motiváció hiány (kötelez ő beiskolázás) felkészületlenség az e-közigazgatásra - a képzések tartalmi és formai hiányosságai jogszabályok közösségfejlesztés helyett

8 5. Önkormányzati kommunikációs stratégiák Helyi stratégiák Helyi stratégiák - Hazleton-modell - szociális és kognitív térképek (felmérések) - jöv ő kép - település identitás - célok - célcsoportok - fejlesztési terv (településmarketing) - kommunikációs tervek


Letölteni ppt "Közigazgatási kommunikáció 1. Diszkrimináció az ügyfélkezelésben 2. SMART – modell alkalmazása 3. Kutatás 4. Helyzetelemzés 5. Önkormányzati kommunikációs."

Hasonló előadás


Google Hirdetések