Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Egy non-profit egészségügyi alapítvány PR-tevékenysége Száraz Éjszakák – Derűs Nappalok Alapítvány Sarlós Gábor PeppeR 21 PR Ügynökség.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Egy non-profit egészségügyi alapítvány PR-tevékenysége Száraz Éjszakák – Derűs Nappalok Alapítvány Sarlós Gábor PeppeR 21 PR Ügynökség."— Előadás másolata:

1 Egy non-profit egészségügyi alapítvány PR-tevékenysége Száraz Éjszakák – Derűs Nappalok Alapítvány Sarlós Gábor PeppeR 21 PR Ügynökség

2 Az éjszakai ágybavizelés – enuresis nocturna 5 évesnél idősebb lányok, 6 évesnél idősebb fiúk éjszaka, alvásban történő, akaratlan bevizelése Az asztma után a második leggyakoribb krónikus gyermekbetegség Magyarországon Becslések szerint gyermek küzd a betegséggel a 6–18 éves korosztályban Az iskolát kezdő gyermekek 15-20%-a érintett Felnőttkorban 0,5-1%-os gyakoriságú marad

3 A betegség kiváltó okai hormonális okok szervi elváltozás húgyúti gyulladás öröklődés pszichés eredet

4 Következmény A kezelés hiánya, vagy a nem megfelelően megválasztott kezelés tartóssá teszi a bevizelést, ami komolyan befolyásolja a gyermek szociális és pszichés fejlődését.

5 Az Alapítványról Közhasznú szervezet Felvilágosító tevékenységet végez éjszakai ágybavizelésben szenvedő gyermekek, szüleik; orvosok, védőnők, nővérek, tanárok körében

6 Az Alapítvány célja Széleskörű felvilágosító tevékenység: Kezelhető, sőt kezelendő tünetcsoportról van szó Pszichológiai okok vagy következmények? Fellépni a betegséget övező szégyenkező, eltitkoló magatartás ellen.

7 Lépések a gyógyulásért 1. a szülő és a gyermek motiváltságának, együttműködő készségének erősítése  PR! 2. szakorvosi kivizsgálás

8 Célcsoport Elsődleges célcsoport: érintett gyermekek szülei, nagyszülei Másodlagos célcsoport: tanárok, védőnők, hivatalos szervek, gyerekek

9 Stratégia Hitelesség Szakmai színvonal Több irányú kommunikáció

10 PR-eszközök 1. Sajtómunka 2. Direkt kommunikáció

11 Direkt kommunikáció – 1. Plakátok Prospektusok Info-vonal Eseményszervezés: gyereknap

12

13 Direkt kommunikáció – 1. Plakátok Prospektusok Info-vonal Eseményszervezés: gyereknap Iskolai kommunikáció Táborvezetők megkeresése Enuresis táborok szervezése

14 Honlap

15

16 Honlap Az összes célcsoportnak szól 2003 áprilisa óta működik Folyamatosan növekvő látogatottság Egyik leglátogatottabb menüpont: vendégkönyv Márciustól új tartalom a gyerekeknek: Jó éjszakát Játék

17

18 Direkt kommunikáció –2. SIKER KLUB Cél: –gyerekeknél: beilleszkedés elősegítése, szégyenérzet leküzdése, –szülőknél: egymás közötti tapasztalatcsere 2004 tavaszától induló toborzás 2004 őszétől rendezvényszervezés

19 Elérhető eredmények –1. Napirenden van a téma: Nem növi ki! Nem lelki eredetű! Nem a gyermek hibája! Nem szégyenletes dolog!

20 Elérhető eredmények –2. Csökken az éjszakai ágybavizelésben szenvedő gyermekek száma Javul az érintett tanulók iskolai teljesítménye, pszichés állapota Megszűnnek a betegség által kiváltott családi feszültségek (testvér-, szülő- viszonylatban)

21 Köszönöm a figyelmet! Sarlós Gábor


Letölteni ppt "Egy non-profit egészségügyi alapítvány PR-tevékenysége Száraz Éjszakák – Derűs Nappalok Alapítvány Sarlós Gábor PeppeR 21 PR Ügynökség."

Hasonló előadás


Google Hirdetések