Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten. Hogyan használható a Facebook és a Linkedin, illetve más közösségi oldalak kapcsolatépítésre? A honlap és az.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten. Hogyan használható a Facebook és a Linkedin, illetve más közösségi oldalak kapcsolatépítésre? A honlap és az."— Előadás másolata:

1 Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten. Hogyan használható a Facebook és a Linkedin, illetve más közösségi oldalak kapcsolatépítésre? A honlap és az üzleti partnerrel való kommunikáció. 1 Héjj Szilárd MarketingArc

2 Piackutatás 2

3 Cél Célcsoport 3

4 Milyen egy jó céges honlap? 4 Keresőoptimalizált, ne legyen flash alapú Átláthatóság, a strukturáltság Elérhetőség Táblagép és okos telefon kompatibilis Összhatás letisztult, egyszerű Egységes céges arculat Helyesírás Többnyelvűség Facebook

5 Facebook statisztikai adatok Több mint 1 milliárd facebookozó Több mint 4 millió magyar felhasználó Magyar facebook használok 52%-a nő, 48%-a pedig férfi Magyar felhasználók kor szerinti eloszlása %-ban: 5

6 Mire használható a céges Facebook oldalunk? Termékek/szolgáltatások értékesítésének támogatása és növelése Márkaépítés Megismerhetjük a célcsoportjainkat Egyszerűbb ügyfélszolgálat Válságkezelés Új potenciális ügyfelek és vásárlók találhatnak ránk 6

7 Mire figyeljünk céges Facebook oldal létrehozásakor? Céges oldalt hozzunk létre ne pedig személyes profilt! Kitöltött információs mezők! A cég arculatába illő borítókép! Kft. és egyéb cégformákat hagyjuk ki a névből! Facebook szabályok betartása! 7

8 Rajongó szerzés Weboldalunkon kiemelt helyen kell kommunikálni, hogy elindult a Facebook oldalunk Minden más egyéb kommunikációnkban (printben is) is el kell helyezzük a Facebook oldalunk linkjét Vírusként terjedő alkalmazásokkal (kvíz, egyéb játékkal) Facebook hirdetés:  CPC: kattintás után fizet a hirdető  CPM: megjelenések száma után fizet a hirdető 8

9 Hogyan posztoljunk? Naponta legalább 2-3 poszt Vegyesen posztoljunk képet, videót, és szöveget Posztjaink között teljen el legalább 2-3 óra Használjunk smileykat Folyamatosan nézzük a statisztikákat Kérdezzük a rajongóinkat a cégünk termékeiről, szolgáltatásairól Reagáljunk rajongóink kommentjeire, üzeneteire Használjuk ki a Timeline nyújtotta lehetőségeket 9

10 Mit ne csináljunk a céges Facebook kommunikációnkban?! Ne tegyük tele a falat direkt marketing üzenetekkel! Ne legyünk túl érzékenyek, viseljük jól a kritikát! Ne hagyjuk az alpári hangnemet! Ne politizáljunk! Ne legyünk lájk vadászok! 10

11 Facebook statisztikai mérőszámok Talking about This (TAT) Virality Reach Hide 11

12 JAJ! EZT NE! 12

13 EZEKET SE! 13

14 „Szeretnék egy Taco Bell-es úszónadrágot!” 14

15 Ilyen szenzációs is lehet egy borítókép! 15

16 Díjazzuk a rajongóinkat! 16

17 Ha kell, legyünk extrémek! 17

18 Használjuk Timeline-t! 18

19 Utánozhatatlan! 19

20 Hogyan kommunikáljunk egy FB csoportban? Belépéskor mutatkozzunk be! Beszéljünk cégünkről és magunkról is! Érdeklődés! Aktivitás! Hozzászólás! Saját vélemény! Ha valaki problémával fordul a csoporthoz, próbáljunk meg neki segíteni! Szakmai publikációnk megosztása! Bizalom építés! 20

21 Facebook személyes kommunikáció! „Szalonképes” képek! Minden adatot töltsünk ki! Beállításaink, adatvédelem! Lehetőleg ne politizáljunk! Üzletemberek vagyunk Magánéletünkkel ne terheljük az ismerőseinket! Vigyázat a Google listázza a kommenteket! Ne árasszuk el az üzenőfalat a posztjainkkal! 21

22 Linkedin statisztikai adatok Összesen 200 millió felhasználó Naponta 172 ezer új regisztráló 283 ezer magyar felhasználó Leggyorsabb ütemben, Törökország, Kolumbia és Indonézia Linkedin felhasználói száma növekszik Román Linkedin használok száma, majdnem 700 ezer fő! 22

23 Mire használható a Linkedin? Kapcsolatépítésre Munkaerő keresésre Álláskeresésre Tanulásra (legjobb szakértőktől tanulhatunk ingyen) Személyes márkaépítésre Céges kommunikációra 23

24 Tippek a Linkedinhez! Nevünk alatti második sorban ne az legyen, hogy tulajdonos vagy cégvezető, hanem, hogy mi mivel foglalkozunk 24

25 Tippek a Linkedinhez! 2. Linkedin url-ünket tegyük egyedivé! Summary kitöltése! Max karakter lehet, de kevesebb is elég! Kulcsszavak! Recommendations – Ajánlások- Pozitív PR! Skills & Expertise - Pozitív PR! Publications Használjuk a Linkedin hírfolyamát! 25

26 Linkedin Csoportok 26

27 Linkedin céges oldal, Home aloldal 27

28 Linkedin céges oldal, Careers aloldal 28

29 Linkedin céges oldal, Products aloldal 1. 29

30 Linkedin céges aloldal, Products II. 30

31 Linkedin céges aloldal, Products III. 31

32 Linkedin céges aloldal, Insights 32

33 Youtube statisztikai adatok 60 órányi videót töltenek fel minden percben! 4 milliárdszor használják egy nap alatt a Youtubeot a userek! 800 millió felhasználó havonta! Több mint 3 milliárd órányi videót néznek meg havonta a Youtube-on forrás:http://www.inquisitr.com 33

34 Blog, Blogolás 34

35 Összefoglalás Ne féljünk a közösségi médiától! Vágjunk bele! Ha nem tudunk el boldogulni, kérjük szakember segítségét! Content is the king! Értékes, minőségi tartalmat adjunk! Bizalomépítés! Fontos, hogy bizalmat adjunk és akkor bizalmat kapunk! 35

36 Köszönöm a figyelmüket! Készítsék elő az okos telefonjaikat és a QR kód segítségével lépjenek velem kapcsolatba! 36


Letölteni ppt "Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten. Hogyan használható a Facebook és a Linkedin, illetve más közösségi oldalak kapcsolatépítésre? A honlap és az."

Hasonló előadás


Google Hirdetések