Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Projektmenedzsment főosztály szerepe a Kereskedelmi és Hitelbank működésében Pogátsnik Béla konzulens Erdősi József főosztályvezető.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Projektmenedzsment főosztály szerepe a Kereskedelmi és Hitelbank működésében Pogátsnik Béla konzulens Erdősi József főosztályvezető."— Előadás másolata:

1 Projektmenedzsment főosztály szerepe a Kereskedelmi és Hitelbank működésében Pogátsnik Béla konzulens Erdősi József főosztályvezető

2 Témakörök  Jellemző problémák  Célkitűzések  Projekt menedzsment főosztály  Támogató eszközök  Hatások a szervezetre  Tanácsok

3 Jellemző problémák  Igények szűkös IT erőforrások  A feladatok priorizálása nem megoldott  Az üzleti területek nem tudnak felelősséggel részt venni a feladatok priorizálásában  Az üzleti területek sürgős igényeire az IT „tűzoltással” felel

4 Jellemző problémák  A feladatok kezelése egyedileg történik, a dependenciák nincsenek meghatározva  A bejövő igények útvonala, kezelése nem egységes  Az IT nem mondhat nemet

5 Célkitűzések  Közös felelősség a prioritások és az eredmények terén  Gazdálkodás az IT erőforrásokkal  A releváns információk biztosítása a döntéshozók számára  Hatékony kommunikáció és koordináció  Bizalom az IT teljesítésében  Az üzleti területek igényeinek, és az IT – kötöttségek egyidejű szemmel tartása

6 IT Projektmenedzsment főosztály  IT Projektmenedzsment főosztály létrehozása  Módszertan bevezetése az anyabank által javasolt módszertan bevezetése nagy hangsúly az IT és az üzleti területek kapcsolatára  Támogató eszközök

7 Támogató eszközök  Microsoft Project Server bevezetésre önálló projekt indult cél, hogy minden projektekkel kapcsolatos információ egy helyen megtalálható legyen, így megfelelő információt adjon az érdekelteknek  Change Management alkalmazás

8 Bevezetés lépései  Igények összehangolása Elvárások Lehetőségek Módszertan, vezetői támogatás szükséges  Tervezés, implementáció  Oktatás!  Pilot  Véglegesítés

9 Bevezetés eredménye  Minden projekt és ún. „kis munka” az MS Project Server-ben  A vezetőknek pontos képük van: a projektek, kis fejlesztések státuszáról az erőforrások kihasználtságáról, hatékonyságáról döntések lehetséges következményeiről egyedi elemzésekről

10 Példák a riportokról

11

12

13

14

15 Hatások a szervezetre  Az erőforrás menedzsment terén centralizált IT erőforrás menedzsment belső erőforrás elszámolás megvalósítása ütemezhetőség, tisztább kép az üzlet részére  A Szabályzat, módszertan terén az üzleti igények fogadása és kezelése kizárólag a definiált csatornákon keresztül standard projekt szervezetek korszerű dokumentumtár projekt menedzselés központi adatbázison kétirányú nyomonkövetés

16 A hatások a szervezetre  A projektek terén: egységes projekt szervezetek a projektben dolgozó kollégák feladatainak definiálása a projekt életciklus szabályainak létrehozása több idő a tervezésre!!! a projektekben végzett tevékenységek visszamérése az egyéni értékelésnél

17 Tanácsok  A felsővezetői támogatás érdekelt felek együttműködésének közös felelőség elkötelezettség  Munkatársak megnyerése együttműködés fontossága közös felelősség kialakítása közös munka egyetértés az új folyamatok és gyakorlatok felvállalásában

18 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Projektmenedzsment főosztály szerepe a Kereskedelmi és Hitelbank működésében Pogátsnik Béla konzulens Erdősi József főosztályvezető."

Hasonló előadás


Google Hirdetések