Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A sikeres tréning jellemzői. 2008.11.20 A képzés szükségessége  gazdasági igények  piaci viszonyok  a munkakör is más lesz  vezetői, munkatársi elvárások.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A sikeres tréning jellemzői. 2008.11.20 A képzés szükségessége  gazdasági igények  piaci viszonyok  a munkakör is más lesz  vezetői, munkatársi elvárások."— Előadás másolata:

1 A sikeres tréning jellemzői

2 2008.11.20 A képzés szükségessége  gazdasági igények  piaci viszonyok  a munkakör is más lesz  vezetői, munkatársi elvárások

3 2008.11.20 A tréning fogalma 1.  a további feladatok hatékony megoldását szolgálja  komplex képzési, továbbképzési forma  célorientált felkészítés  elméleti ismeretek feldolgozása  gyakorlati alkalmazás  visszacsatolás  személyiség fejlesztése

4 2008.11.20 A tudás  szakmai ismeret  alkalmazásra való felkészültség  a szükséges készségek, jártasságok, képességek birtoklása  a gondolkodás megfelelő szintje

5 2008.11.20 A tréning fogalma 2.  A tréning intenzív képzési eljárás, amelynek célja egy feladatra, munkakörre való felkészítés, a megfelelő személyiségjegyek (készség, jártasság, képesség) /Poór F. - Wacha I. 1983./ megerősítése, kiegészítése vagy kialakítása, továbbá egy kompetencia /2001. évi CI. törvény/ részkompetencia kialakítása.

6 2008.11.20 Az alapos bevésés  az olvasottak 10%-a  a hallottak 20%-a  a látottak 30%-a  a látás és hallás együttes működésével szerzett ismeret 70%-a  a képzésben résztvevők által elmondottak, kifejtettek 80%-a  a gyakorlattal összekapcsoltan szerzett ismeretek 90%-a

7 2008.11.20 Készség jellegű kompetenciák  minőség orientáltság  ügyfélközpontúság  kommunikációs készség  konfliktuskezelés  tanácsadói készség  probléma-felismerés és megoldás  tárgyalókészség  prezentációkészség

8 2008.11.20 A tréning előkészítése  Teljesítményértékelés.  A gyakorlatnak a mindennapokra kell felkészítenie.  Céggel való azonosulás.  Legyen feladatorientált.  Motivált (aktivizálható) személyek.

9 2008.11.20 A tréning tartalma  fejlesztendő készségek, jártasságok, képességek  optimális időráfordítás  célok, célcsoportok  értékelés

10 2008.11.20 A tréning folyamata 1) ismeretek feldolgozása 2) gyakorlati alkalmazás 3) visszacsatolással való elemzés- értékelés 4) személyiség fejlesztés

11 2008.11.20 A tréning fajtái  Az a tréninges képzési eljárás elemei közül alapvetően kettőt tartalmaz maradéktalanul.  Az alaptréning a tréninges képzési eljárás elemei közül alapvetően kettőt tartalmaz maradéktalanul.  A a folyamat mind a négy elemét tartalmazza.  A teljes tréning a folyamat mind a négy elemét tartalmazza.  A alapvető jellemzője, hogy a gyakorlatok mindegyikéről felvétel készül, amellyel egy-egy tevékenység egészét vagy részeit bármikor vissza tudjuk idézni.  A videotréning alapvető jellemzője, hogy a gyakorlatok mindegyikéről felvétel készül, amellyel egy-egy tevékenység egészét vagy részeit bármikor vissza tudjuk idézni.

12 2008.11.20  A képzés célja az emberi tudás bővítése.  A tudás menedzselése az egyik legfontosabb vezetői feladattá vált az elmúlt évtizedben.  A növekvő világgazdasági verseny közepette tartós versenyelőnyt a szellemi tőke biztosít.  Ez a szervezeti tőke korlátlan erőforrás, mert az ember tudásteremtő képessége végtelen, és a tudás használata nem csökkenti, inkább növeli az értékét.

13 2008.11.20 Források  Dr Poór József: Személyzeti és EEM kézikönyv (2000)  Dr. Koncz Katalin: Karriermenedzsment(Aula kiadó Kft., 2004)  www.hrportal.hu Tréning: Napi rutinra hangolva (Dr. Poór Ferenc) www.hrportal.hu  www.hrportal.hu A videotrning és a modellfelvétel (Dr. Poór Ferenc) www.hrportal.hu

14 2008.11.20 Köszönöm a figyelmet! Kisgyörgy Erika Kisgyörgy Erika2008.11.20


Letölteni ppt "A sikeres tréning jellemzői. 2008.11.20 A képzés szükségessége  gazdasági igények  piaci viszonyok  a munkakör is más lesz  vezetői, munkatársi elvárások."

Hasonló előadás


Google Hirdetések