Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Ábrázoló geometria Lukács Imre. Ábrázoló geometria -Heti 2 óra elméletben és 2 óra gyakorlatban keseríti meg a diákság életét ez a „fontos” tantárgy!

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Ábrázoló geometria Lukács Imre. Ábrázoló geometria -Heti 2 óra elméletben és 2 óra gyakorlatban keseríti meg a diákság életét ez a „fontos” tantárgy!"— Előadás másolata:

1 Ábrázoló geometria Lukács Imre

2 Ábrázoló geometria -Heti 2 óra elméletben és 2 óra gyakorlatban keseríti meg a diákság életét ez a „fontos” tantárgy! -A hallgatók életében „nem jelent nagy akadályt a teljesítése” hiszen a tantárgy érthetősége nem teszi ezt indokolttá!!

3 Ábrázoló geometria Képet is kell beszúrni bár ez nem tartozik ide!!!

4 Ábrázoló geometria Egy újabb kép csak hogy teljen a dia!!!

5 Ábrázoló geometria A tanulók egy jelentős része kisebb halasztás után tudja csak teljesíteni a tárgyat, mint ahogy a diagram is mutatja. Kék: Sosem sikerül Sárga:Három év alatt Zöld:Kettő év alatt Piros:első évben

6 Ábrázoló geometria Elméleti oktatás célja hogy képzeletben tudjunk pontot rajzolni két képsíkban és egyenest tudjunk döfni síkkal!!

7 Ábrázoló geometria A gyakorlati oktatás célja hogy minden fontos dolgot amit gyakorlatban megtanultunk tudjuk alkalmazni „teljesen valószerű feladatokban”.

8 Ábrázoló geometria Első zh előtt még eléggé fél a diákság nagy része de utána kiderül hogy esélytelen a 2-es ezért mindenki megnyugszik!!

9 Ábrázoló geometria Már nem tudtam mit írni hogy teljen az oldal ezért leírtam ezt!!

10 Köszönöm a figyelmet!!


Letölteni ppt "Ábrázoló geometria Lukács Imre. Ábrázoló geometria -Heti 2 óra elméletben és 2 óra gyakorlatban keseríti meg a diákság életét ez a „fontos” tantárgy!"

Hasonló előadás


Google Hirdetések