Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

REFERENCIAINTÉZMÉNYI MENTOR SZOLGÁLTATÓ SZEREPBEN Bedőné Fatér Tímea tréner Felkészülés a mentorálás mesterségére.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "REFERENCIAINTÉZMÉNYI MENTOR SZOLGÁLTATÓ SZEREPBEN Bedőné Fatér Tímea tréner Felkészülés a mentorálás mesterségére."— Előadás másolata:

1 REFERENCIAINTÉZMÉNYI MENTOR SZOLGÁLTATÓ SZEREPBEN Bedőné Fatér Tímea tréner Felkészülés a mentorálás mesterségére

2 Referencia intézmény  Referencia  „ajánlás”…  Referencia intézmény  amit másoknak ajánlanak…  Szolgáltató szerep  kínálat (termék)  garantált minőség  kalkulált árak

3 Jó gyakorlat – mint szolgáltatás  A tulajdonos  A megvalósítás helyszíne  Alkalmazási terület(ek)  Tartalmi leírás  Referenciák  Humán-erőforrás igény  Az adaptációhoz, fenntartáshoz szükséges eszközigény  Átvételhez szükséges költségek típusai  Átadás-átvétel költségterve  Kapcsolattartó személy

4 Tervezett adaptációs költségek  Know how ára  Hospitálás, helyszíni tapasztalatszerzés  Utazás  Mentorálás, az adaptációs folyamatba ágyazott felkészítés  Vezetői és/vagy pedagógus-képzés, továbbképzés  Kiadvány, DVD, CD  Egyéb költség

5 Ki legyen a referencia intézményi mentor?  Innovációs tapasztalata van  Ő jó gyakorlat gazdája  Ő volt a kipróbálója, tesztelője  Ő ismeri, magáénak érzi annak tartalmi elemeit  Elhivatott az adaptációban  Hasznosulást tudja támogatni egy partnerintézményekben

6 Előny a mentor számára Megbecsülés élménye („Szakmai hiúságomat legyezi”) A tapasztalatok megosztása örömforrás („Az én szakmai tudásom továbbadódik így.”) Sok pozitív visszajelzés, közös sikerek Kihívás, fejlődési lehetőség (pártfogolt friss szakmai felkészültsége, ötletei, technikai tudása, kérdései, tükör) Támogató vezetői készségek fejlődése (a vezetővé válás előszobája) Anyagiak

7

8

9

10

11 Aktív részvétel a szolgáltatásban Az élvonalban való maradás eszköze a minőségi munka  Minőség – középpontban a vevő  Vevő: több szempontú elvárás a célban „ígértek” teljesítésére  Szolgáltató: elvárások ismerete tükrében az ígértek realizálására törekvés, „…vigyétek jó hírünket…”

12 Még mire lesz jó ez nekünk?  „Csupán két oka van az üzleti tevékenységnek. Az egyik: szolgálni a vevőt. A másik: a piacon maradni, hogy szolgálhassuk a vevőt.” (Tom Peters) Destruktív szemléletKonstruktív szemlélet MENTOR Túlélem a munkát… Letelik a munkaidőm… Élvezem a munkám… Van még egy kis időm…

13 Amit célszerű tisztázni…  Ki a jó gyakorlat gazdája…  Szabályozás  Milyen lesz a jó gyakorlat átadásának eljárásrendje?  Ha a jó gyakorlat „elég nagyvonalú”…  Ha a jó gyakorlat valóban kész „referenciatermék” …


Letölteni ppt "REFERENCIAINTÉZMÉNYI MENTOR SZOLGÁLTATÓ SZEREPBEN Bedőné Fatér Tímea tréner Felkészülés a mentorálás mesterségére."

Hasonló előadás


Google Hirdetések