Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Leonardo da Vinci projektek. Leonardo da Vinci program célkit ű zései a szakmai készségek és a szaktudás fejlesztése a szakmai alapképzésben résztvevők.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Leonardo da Vinci projektek. Leonardo da Vinci program célkit ű zései a szakmai készségek és a szaktudás fejlesztése a szakmai alapképzésben résztvevők."— Előadás másolata:

1 Leonardo da Vinci projektek

2 Leonardo da Vinci program célkit ű zései a szakmai készségek és a szaktudás fejlesztése a szakmai alapképzésben résztvevők - különösen a fiatalok - körében, főként gyakorlati képzés segítségével; a szakmai továbbképzés minőségének fejlesztése, és az élethosszig tartó képzés jegyében mind szélesebb társadalmi rétegek bevonása e képzési formákba; a szakmai képzéssel kapcsolatos újítások (innováció) támogatása, különösen a versenyképesség fejlesztése és a vállalkozói kedv bátorítása.

3 DECAF UK/04/B/F/PP Kompetencia alapú tréning csomag kidolgozása a szakképzetlen és alapfokú szakképesítéssel rendelkez ő dolgozóknak az egészségügy és a szociális ellátás területén

4 DECAF Célja az alapkompetenciák fejlesztését támogató tréninganyag kidolgozása a szakképzetlen és alapfokú szakképzettséggel rendelkező személyzet részére az egészségügyi és szociális ellátási szektorban.

5 DECAF Partnerek Koordinátor: South and East Belfast Health and Social Services Trust (Észak-Írország, Egyesült Királyság) Partnerek: Skills for Health (Egyesült Királyság) Berufsförderungsinstitut Steiermark (Ausztria) Compass-Sozial- und Gesundheitsverein (Ausztria) Ergofit Kft. (Magyarország) North Western Health Board (Írország) Beeches (Belfast, Egyesült Királyság)

6 DECAF Célcsoportok A projekt kedvezményezettjei a szakképzetlen, illetve alapfokú szakképzettséggel rendelkező személyzet az egészségügyi és szociális ellátási szektorokban. A célcsoport az említett szektorban tevékenykedő munkáltatók, munkavállalók, képzési és továbbképzési intézmények, képzéstervezéssel foglalkozók, tréninganyag kidolgozási szakértők és személyzeti szakemberek.

7 DECAF Eredmények módszertan a képzési igények felmérésére (kérdőíves felmérés, fókuszcsoport a vezetők, oktatók és az érintett munkavállalók körében) Képzési igények és preferenciák felmérése Kompetenciakatalógusra épülő oktatási csomag, amely lehetővé teszi a célcsoportnak, hogy elismertethető képesítést szerezzen a munkahelyén

8 DECAF képzési csomag tartalma Minőség Kommunikáció Egyenlőség és diverzitás Egészség és biztonság Személyes fejlődés és mások fejlesztése Szolgáltatás fejlesztése

9 DECAF képzési csomag tartalma 1 A Minőség modul azokat a módszereket mutatja be, amelyekkel a dolgozó hozzájárulhat a minőség biztosításához munkája valamennyi területén, beleértve a munkacsapatban betöltött szerepét is.

10 DECAF képzési csomag tartalma 2 A Kommunikáció fejezet a hatékony kommunikáció eszközeit és módszereit mutatja be, lehetővé téve, hogy mások megértsék, amit a dolgozó üzenni szeretne, illetve a dolgozó megértse mások üzeneteit.

11 DECAF képzési csomag tartalma 3 Az Egyenlőség modul az egyéni felelősséget célozza meg arra vonatkozóan, hogy a dolgozó cselekedeteivel és viselkedésével támogassa az esélyegyenlőség biztosítását, és tartsa tiszteletben a másságot.

12 DECAF képzési csomag tartalma 4 Az Egészség és Biztonság modul az egészséges és biztonságos munkahely megőrzésének módszereire, a munkavédelmi, munkabiztonsági és munkaegészségügyi eszközökre és szabályokra koncentrál, függetlenül attól, hogy a dolgozókról vagy a betegekről, ügyfelekről vagy hozzátartozóikról van szó.

13 DECAF képzési csomag tartalma 5 A Személyes fejlődés és mások fejlesztése modul a munkahelyi személyes fejlődési lehetőségeket mutatja be, illetve azokat az akciókat, amelyekkel a dolgozó hozzájárulhat mások fejlesztéséhez.

14 DECAF képzési csomag tartalma 6 A Szolgáltatás fejlesztése modul azokat a tevékenységeket, akciókat ismertet, amelyek segítségével javíthatja, fejlesztheti a felhasználóknak és ügyfeleknek nyújtott szolgáltatást.

15 Akció Szolgáltatás értékelése Munka- szervezés Változás Szolgáltatás fejlesztése Modul fejezetei

16 CHEMITECH ES/04/B/F/PP Technológiai és szervezeti változásokra érzékeny kompetenciák értékelési, elismerési és validálási rendszerének kidolgozása a vegyiparban

17 CHEMITECH A projekt célja Nemzetközi modell kialakítása és hasznosítása a technológiai és szervezeti változásokra érzékeny kompetenciák értékelésére és elismerésére a vegyiparban

18 CHEMITECH Résztvev ő k Projektvezető: FIA UGT, Spanyolország Koordinátor: Fondo Formación Euskadi, Spanyolország Partnerek: Michelín España Portugal, Spanyolország IVAC, Spanyolország Ergofit Kft., Magyarország HEMERA-CAFOC, Franciaország SREP, Román Élethosszig tartó tanulás Társaság, Bukarest

19 CHEMITECH Célcsoportok Szakszervezetek, cégek, oktatási intézmények, munkaügyi szervezetek Vegyipari dolgozók

20 CHEMITECH Termékek Helyzetkép a legfontosabb technológiai és szervezeti változási tendenciákról a vegyiparban A vegyipar kulcsfolyamatai és érzékenységük a technológiai és szervezeti változásokra A technológiai és szervezeti változásokra érzékeny kulcskompetenciák katalógusa Jó gyakorlat gyűjtemény a kompetenciaértékelés, elismerés és érvényesítés területén Kompetencia-értékelési, elismerési és érvényesítési módszertan multimédiás CD-ROM-on.

21 CHEMITECH Termékek Helyzetkép a legfontosabb technológiai és szervezeti változási tendenciákról a vegyiparban A vegyipar kulcsfolyamatai és érzékenységük a technológiai és szervezeti változásokra A technológiai és szervezeti változásokra érzékeny kulcskompetenciák katalógusa Jó gyakorlat gyűjtemény a kompetenciaértékelés, elismerés és érvényesítés területén Kompetencia-értékelési, elismerési és érvényesítési módszertan multimédiás CD-ROM-on.

22 ÁGORA ES/05/B/F/PP Integrált oktatási rendszer kidolgozása a kompetenciák fejlesztésére a városi kiskereskedelemben

23 ÁGORA Célkitűzések A városi kiskereskedelem jelenlegi helyzetének javítása érdekében igazi kihívásnak számít, hogy egy információs technológiára épülő tanulási rendszert dolgozzunk ki, amely integrálja az üzletvezetők és tulajdonosok által elvárt kompetenciákat és a vásárlók által igényelt kompetenciákat, és ami lehetővé teszi a professzionális menedzsment megvalósítását a városi kereskedelemben.

24 ágora A projekt szakaszai Álava Kereskedelmi és Ipari Kamarája, Vitoria-Gasteiz Fondo Formación Euskadi, Bilbao, Spanyolország Vitoria Gasteiz Önkormányzat Promóciós Osztálya ESICE-Escuela Superior De Investigación En Contenidos Educativos (Pedagógiai Tartalmi Kutatási Főiskola) Unión de Consumidores de Euskadi (Euskadi-i Fogyasztók Szövetsége) Vállalkozási és Fejlesztési Központ Rzeszow, Lengyelország Ergofit Tanácsadó és Továbbképző Kft. Budapest Kereskedelmi, Ipari és Agrár Kamara Temesvár, Románia

25 ÁGORA A projekt várható eredményei kiskereskedelmi kompetenciakatalógus képzési igények felmérése továbbképzési program és tananyagok a kulcskompetenciák fejlesztésére

26 ÁGORA A projekt szakaszai Projekttervezés A kiskereskedelmi szektor szakmai kompetenciáinak összehasonlító elemzése a résztvevő országokban A kiskereskedelmi szektor három tanulási formára vonatkozó kompetencia-listájának kidolgozása A kiskereskedelmi szektor európai kompetenciakatalógusának kidolgozása a kiváló menedzsment megvalósítása érdekében A szektor képzési igényeinek felmérése Az oktatási program és a tananyagok kidolgozása Az integrált programozott oktatási rendszer kidolgozás Valorizáció

27 TREIN ES/05/B/PP Érzelmi intelligencia tréning

28 TREIN Célok Az érzelmi intelligencián alapuló oktatási eszközök kidolgozása és beépítése a továbbképzésben Támogatni az érzelmi intelligencia beiktatását a vállalati továbbképzési programokba, illetve az oktatókat és trénereket, hogy az érzelmi intelligencián alapuló módszereket alkalmazzanak. A szervezeti kultúra és a munkahelyi légkör fejlesztését támogatni az érzelmi intelligencia kompetenciáinak fejlesztésével.

29 TREIN Partnerek Confederación de Empresarios de Aragón Zaragoza, Spanyolország Inveslan SL, Bilbao, Spanyolország Znanie Association, Bulgária Deutsche Angestellten-Akademie, Németország Ergofit Kft, Budapest Craiova-i Egyetem, Gazdasági Kar, Drobeta Turnu Severin, Románia EMMERCE EEIG, Svédország TEPEBAŞI Önkormányzat, Törökország SOL, Sion, Svájc

30 TREIN Célcsoportok a.) Direkt célcsoportok A továbbképzésben dolgozó oktatók, trénerek az oktatási módszerek fejlesztése érdekében Munkavállalók: a munkahelyi megfelelés esélyeinek növelése az érzelmi intelligencián alapuló továbbképzés következtében b.) Indirekt célcsoportok: Cégek: az oktatási módszerek alkalmazásának kétszeres haszonélvezői lehetnek (dolgozók készségeinek fejlesztése, a munkakörnyezet javítása)

31 TREIN Várható eredmények –Az európai cégeknél alkalmazott jó gyakorlatok kézikönyv az érzelmi intelligencia területén –Módszertan kidolgozása az érzelmi intelligencia alapú oktatás alkalmazására a továbbképzésben.

32 TREIN A projekt szakaszai Projektmenedzsment Jó gyakorlatok az Érzelmi intelligencia fejlesztése és alkalmazása területén Oktatási és pedagógiai módszertan elemzése az érzelmi intelligencia területén Módszertani eszközök kidolgozása A módszertan tesztelése Eredmények tesztelése, valorizáció Monitoring és értékelés


Letölteni ppt "Leonardo da Vinci projektek. Leonardo da Vinci program célkit ű zései a szakmai készségek és a szaktudás fejlesztése a szakmai alapképzésben résztvevők."

Hasonló előadás


Google Hirdetések