Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Mi is az a Multi-Level Marketing?
Bevezetés az MLM-be Mi is az a Multi-Level Marketing?
2
Multi-Level Marketing
Multi = egynél több Level = szint Marketing = egy árunak vagy szolgáltatásnak a gyártótól vagy szolgáltatótól a fogyasztóhoz való eljuttatása Multi-Level Marketing = a termékek áramoltatásának a többszintes jutalmazási rendszere
3
Termékek áramoltatásának rendszerei
Kiskereskedelem – élelmiszerüzlet, vegyes kereskedés, áruház Közvetlen értékesítés – általában biztosítások, főzőedények, lexikonok, stb. Értékesítésére szolgál Multi-Level Marketing – nem összekeverendő az előző kettővel
4
... és még két „marketing” típus
Postai csomagküldés – elképzelhető az MLM típusaként is, de többnyire a közvetlen értékesítéshez tartozik Piramis rendszer – gyakran összetévesztik az MLM- el, de ez ilegális rendszer, több szintű ez is, de marketingnek nem nevezhető, mert hiányzik a termék
5
Mit kínál az MLM? Nagykereskedelmi áron vásárolhatsz az általad képviselt MLM cégtől saját használatra Tovább adhatod a termékeket kiskereskedelmi áron, így jövedelemre teszel szert, de nem kell eladnod ahhoz, hogy sikeres legyél Hálózatot építhetsz, ha igazi sikerre vágysz
6
Mit kíván az MLM? Nem kíván eladást, viszont a termékeknek itt is mozogniuk kell, hogy jövedelmet eredményezzenek A terméket nem eladni kell, csupán ajánlani rokonoknak, szomszédoknak és barátoknak Amit az MLM kíván: siker = termékhasználat + szponzorálás
7
Mi az a szponzorálás? Szponzorálás = munkatársad tanítása arra amit te csinálsz (hogyan építse ő is saját sikeres üzletét) Munkatársadért felelősséget vállalsz, hogy megtanítod mindarra amit te is tudsz A szponzorálás az, amely egy Multi-Level Marketing üzlet növekedését elindítja és biztosítja
8
MLM, mint életépítés Üzleted növekedésével te magad is haladsz afelé, hogy független, sikeres üzletember legyen belőled Saját magad főnöke lehetsz Az MLM-re jellemző irodalom segítségével személyes fejlődésen esel át
9
Zárszó helyett ... Tehát mi is az MLM?
Egy jellemző jutalmazási rendszerrel rendelkező, óriási jövedelmeket generáló, személyiségfejlesztő, többszintes termékáramoltatási rendszer, amely több mint 50 éve létezik és 2010-ben több mint 200 milliárd dollár éves forgalmat valósított meg.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.