Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

VIIII. Szalvéta bemutató Motiváció és hozzáállás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "VIIII. Szalvéta bemutató Motiváció és hozzáállás."— Előadás másolata:

1 VIIII. Szalvéta bemutató Motiváció és hozzáállás

2 A motiváció fajtái  Lefelé működő (forró fürdő): lelkesítő előadások, szemináriumok, szponzorral való találkozás, jó könyvek, termékmozgatás, tudás megszerzése. Ezekre nagy szükség van.  Felfelé működő (állandó)

3 Hozzáállás  Ahhoz, hogy hatékonyan tudj beszélni MLM vállalkozásodról hozzáállásod „hőfokának” el kell érnie a 10 fokot. Ez alatt nem érdemes beszélni senkivel, mert lehúznak téged.

4 Történet a hozzáállásról Jelölted kitöltötte a csatlakozási nyilatkozatot. Borzasztóan lelkesedik az üzletért. Hozáállása 20 fok közeli. Mielőtt megtanulna pár dolgot rohan a terepre és elkezd megszólítani embereket. Ha negatív emberekkel kerül szembe, ő maga is negatívvá válhat. Visszaesik 10 fok alá, majd találkozván veled, mivel megválaszolod a kérdéseit, ismét felmelegszik, mondjuk ezúttal 25 fokra, de idővel ismét 10 fok alá hanyatlik.

5 Hogyan állandósítsuk a hozzáállás szintjét ?  Hogyan lehet a hozzáállás szintjét folytonosan 50 fokon tartani? ... végülis nem lehet egyfolytában ugrálni mint egy labda... ... sokkal jobb lenne állandó szinten maradni.  Az egyetlen módszer, amivel ez elérhető, a felfelé motiválás, mivel az állandó.

6 A felfelé motiválás  Van egy szponzorod aki segíteni fog embereket szponzorálni.  Indulj el 5 emberrel. Első mélységbeli embereid 1 foknak felelnek meg.  Segítsd embereidnek szponzorálni. Az ők embereik neked 2 fokot jelentenek.  Egy új munkatársnak segíteni 5 emberet szponzorálni, máris 10 fok fölé emel téged.

7 Növekedik a hőmérséklet ... ha megtanítod a szponzorálást még egy mélységgel lennebb, az a szint neked már emberenként 4 fokot számít.  A negyedik mélység 8 fok emberenként.  Minél mélyebbre jutsz le, annál magasabb lesz a hőmérséklet!

8 Alapvető feladatod... ... segíts az általad szponzorált embereknek, hogy támogassák a saját embereiket.  Kivétel: mindenki aki csatlakozik az üzlethez Ezüst Hajó. Mindenkinek van barátja. Segíts nekik szponzolálni egy barátot. Megjelenik majd az alsó vonaladon valahol egy Arany Hajó. Menj le és dolgozz vele és felső vonalán levő Ezüst Hajók is Arany Hajóvá válhatnak.

9 Motiváljunk alulról...  Az Ezüstöt úgy tudjuk Arannyá változtatni, ha beléptetünk alája valakit. Ha ez az ember dolgozik, akkor az őt szponzoráló Ezüst is el fog gondolkodni a vele való együttműködésen. Nagyon erőss ösztönző erő lehet az ember alatt van egy munkatárs, aki csinál valamit.  „Gyorsabban és hatékonyabban tudsz egy embert motiválni azzal, ha égő gyertyát teszel a feneke alá, mint ha egy olvasztólámpát tennél a fejéhez.”

10 A Nap nem forralja a vizet Ha a hálózatodban te vagy a Nap (amelynek több az energiája mint bármi másnak), vegyük azt hogy az általad szponzorált ember egy fazék víz. Ha ezt a vizet kiteszed a legmelegebb napon a legforróbb sivatagba, akkor sem képes felforrni. Ugyanis egy szponzor tud beszélni bárkinek az üzletről, ahhoz megvan a hozzáállása, de nem képes forráspontra hozni senkit. A lefele ható „forró fürdő” nem képes erre.

11 Forraljuk fel a vizet Az hogy forrásba jön-e valaha a vized, csakis tőled függ de a szponzorod segíteni fog benne. Egy szponzorált = 1 égő gyertya a fazék alatt. Öt égő gyertya éppen befér a fazék alá. Ebben a pillanatban a vized még nincs forrásban, de abban a pillanatban ahogy 2-3 vonalad leér 3-4 mélységig, a vized forrásba jön.

12 Ismétlés a tudás anyja Egy fazék egyszerre csak 5 gyertya lángját tudja hatékonyan felhasználni, még ha 15 embert is csatlakoztattál az üzlethez, akkor is csak 5 emberrel tudsz hatékonyan dolgozni. Szükség van ember szponzorálásához, hogy 5 komoly embert találj. A többi ember „takarékláng” lesz. Ha az öt komoly emberből valaki önállósul, akkor nézz körül a „hátsó égőkön” mielőtt új embert szponzorálsz.


Letölteni ppt "VIIII. Szalvéta bemutató Motiváció és hozzáállás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések