Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hagyományos kereskedelem A termék útja a fogyasztóhoz: A gyártó cég 40% Reklám30%Kereskedelem30% Vásárló100% Részesedés a kereskedelmi profitból Elektronikus.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hagyományos kereskedelem A termék útja a fogyasztóhoz: A gyártó cég 40% Reklám30%Kereskedelem30% Vásárló100% Részesedés a kereskedelmi profitból Elektronikus."— Előadás másolata:

1

2

3 Hagyományos kereskedelem A termék útja a fogyasztóhoz: A gyártó cég 40% Reklám30%Kereskedelem30% Vásárló100% Részesedés a kereskedelmi profitból Elektronikus kereskedelem Gyártó cég 40% Független Vállalkozó 60% Vásárló100%

4

5

6 AZ ÖN VÁLLALKOZÁSA RENDELÉS Telefonon Faxon Interneten WAP-on HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS Futár (GLS) FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK Utánvét Hitelkártya KERESKEDELMI RENDSZER

7 Független vállalkozó Regisztráció PÉ Szponzorálás, hálózatépítés Pénz és idő Korlátlan jövedelem Csatlakozás a képzési rendszerre Törzsvásárló FT (jelentkezési lap) Regisztráció: FT (jelentkezési lap) Ft (kezdőkészlet) %-os megtakarítás Ingyenes házhoz szállítás Kedvezmények, akciók Vásárló Kozmetikumok Vitaminok Háztartási termékek Személyes kiszolgálás 100%-os garancia Forgalmazó Regisztráció+termékek %-os megtakarítás Ingyenes házhoz szállítás Kedvezmények, akciók Havi Ft bevétel Milyen formában vehet részt?

8 KépzésirendszerVEBSO Szponzor Ön Ft 200 PÉ pont21% 7000 pont18% 4000 pont15% 2400 pont12% 1200 pont9% 600 pont6% 200 pont3% 200 Pont = Ft 1PÉ=309 FT 200pé személyes forgalom 30%-os árrése = 18540Ft, plusz a 3%-os bónust=1854Ft. Megtakarítás és profit=20354Ft/hó Ha azonban Ön 21%-os szinten van akkor az árrés és a bonusz= Ft/hó Üzleti terv

9 Ön 200 PÉ pont 21% 7000 pont 18% 4000 pont 15% 2400 pont 12% 1200 pont 9% 600 pont 6% 200 pont 3% 1PÉ=309 FT PÉ 1. Árrés 200 x 30 % = 60 PÉ 2. Bónusz200 x 3 % = 6 PÉ 66 PÉ Ft/hó Vevőkör kiépítése vevő

10 ÖN 200 PÉ 1. csoportbónusz1.400 PÉ x 9% = 126 PÉ 2. kifizetett bónusz= - 36 PÉ 3. az Ön bónusza=90 PÉ 4. árrés=60 PÉ 150 PÉ Ft/hó Marketing stratégia pont21% 7000 pont18% 4000 pont15% 2400 pont12% 1200 pont9% 600 pont6% 200 pont3%

11 ÖN 200 PÉ 1. csoportbónusz6.200 PÉ x 15% = 930 PÉ 2. kifizetett bónusz= 360 PÉ 3. az Ön bónusza=570 PÉ 4. árrés=60 PÉ 630 PÉ Ft/hó Marketing stratégia pont21% 7000 pont18% 4000 pont15% 2400 pont12% 1200 pont9% 600 pont6% 200 pont3%

12 ÖN 200 PÉ 1. csoportbónusz PÉ x 21% = PÉ 2. kifizetett bónusz= PÉ 3. az Ön bónusza=1.446 PÉ 4. árrés=60 PÉ PÉ Ft/hó Marketing stratégia pont21% 7000 pont18% 4000 pont15% 2400 pont12% 1200 pont9% 600 pont6% 200 pont3%

13 Ön Marketing stratégia pont21% 7000 pont18% 4000 pont15% 2400 pont12% 1200 pont9% 600 pont6% 200 pont3% Szponzor Mintavonal 200pé, Tréning, első 5 új üzlet a mintalábba

14 1 Csoport forg: PÉ 1 Csoport forg: 5000 PÉ 1 Csoport forg: 3000 PÉ 1 Csoport forg: 2000 PÉ Havi jövedelem = Ft Plusz: ajándék utazás Ön Marketing stratégia Minden olyan csoport után, amely eléri a 21%-os szintet, Ön 4%-os bonuszt kap, melynek értéke minimum Ft Stratégia a platina szint elérésére: 21% 15% 12% 9% 4% 5000 PÉ 2000 PÉ 3000 PÉ 1.30%árrés 2.21%bónusz 3.4% jogdíj 4.5%egyéb bónusz

15 Ön 3 Csoport forg: PÉ 1 Csoport forg: 5000 PÉ 1 Csoport forg: 3000 PÉ 1 Csoport forg: 2000 PÉ Havi jövedelem = Ft Plusz: 2ajándék utazás Marketing stratégia Stratégia a Smaragd szint elérésére: Minden olyan csoport után, amely eléri a 21%-os szintet, Ön 4%-os bonuszt kap, melynek értéke minimum Ft 21% 21% 21% 15% 12% 9% 4% 1.30%árrés 2.21%bónusz 3.4% jogdíj 4.5%egyéb bónusz

16 Stratégia a Gyémánt szint elérésére: Minden olyan csoport után, amely eléri a 21%-os szintet, Ön 4%-os bonuszt kap, melynek értéke minimum Ft Ön 6db 21%-os levált csoport 15% 12% 9% Marketing stratégia 6 Csoport forg: PÉ 1 Csoport forg: 5000 PÉ 1 Csoport forg: 3000 PÉ 1 Csoport forg: 2000 PÉ Havi jövedelem = Ft Plusz: 2ajándék utazás 4% 1.30%árrés 2.21%bónusz 3.4% jogdíj 4.5%egyéb bónusz

17

18

19

20

21

22

23 Ki lehet ez? -Eladó -Pék -Festő -Kárpitos -Asztalos -STB (akárki)

24

25 -Vevők -Törzsvásárlók -Forgalmazók - Független válalkozók

26

27 -Könyvek -Audiofelvételek (CD) -Szemináriumok

28


Letölteni ppt "Hagyományos kereskedelem A termék útja a fogyasztóhoz: A gyártó cég 40% Reklám30%Kereskedelem30% Vásárló100% Részesedés a kereskedelmi profitból Elektronikus."

Hasonló előadás


Google Hirdetések