Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

IRÁNY A CSÚCS! VITALION MARKETING 2011. A FŐ SZEMPONTOK Egyszerűség; Könnyű, gyors kommunikáció; A kezdők és kis üzletek kiemelt támogatása; A komoly.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "IRÁNY A CSÚCS! VITALION MARKETING 2011. A FŐ SZEMPONTOK Egyszerűség; Könnyű, gyors kommunikáció; A kezdők és kis üzletek kiemelt támogatása; A komoly."— Előadás másolata:

1 IRÁNY A CSÚCS! VITALION MARKETING 2011

2 A FŐ SZEMPONTOK Egyszerűség; Könnyű, gyors kommunikáció; A kezdők és kis üzletek kiemelt támogatása; A komoly üzletépítők támogatása; Az üzlet alapjának, az aktívak számának kiszélesítése; Korlátlan növekedési és jövedelmi lehetőségek; Világszínvonalú marketing, ami méltó a termékekhez

3 PONTRENDSZER Regisztráció: minimum 1 készítmény, aminek regisztrációs ára 6000 Ft; A készítmények tagsági ára: bruttó 5000 Ft; 1 Pont = 400 Ft nettó forgalom;1 Pont = 400 Ft nettó forgalom; 1 Vitalion = 10 Pont;1 Vitalion = 10 Pont; Aktivitás: 50 Pont a kiemelt termékekből;Aktivitás: 50 Pont a kiemelt termékekből; Jutalék a nettó forgalom alapján, Áfa-körösök számára +Áfa; A jutalékból levásárolható termékmennyiség: 100 Pont;

4 A RENDSZER MŰKÖDÉSE Az aktivitás forgalma után nincs jutalék; Az aktivitás feletti forgalom hozzáadódik az 1. sáv forgalmához: végtelen mélységig Dinamikus kompresszió!Minden sáv végtelen mélységig fizet, míg nem zárja le egy mélységi aktív tag a saját kvalifikációjával: Dinamikus kompresszió! 0. sáv: 5 db 2 db 5 db 7 db 1. sáv: 17 db

5 A SÁVOK ÉS SZŰRŐK CÉLJA A sávok célja: A sávok célja: A biztonság, a garantált kifizetések biztosítása; A szűrők célja: Az elvben végtelen mélységű kifizetések az egyes sávokból; Magas százalékok biztosítása minél több mélységből; A valódi teljesítmények jutalmazása; A szűrők a belépés 3. hónapjától indulnak!A szűrők a belépés 3. hónapjától indulnak!

6 A SÁVOK MŰKÖDÉSE 1. sáv: 2. sáv: 3. sáv: A kifizetés az 1. sávval indul; Mindaddig fizet mélységben - amíg nem zárja le a sávot valaki, aki minősül a sáv kifizetésére. Ettől a mélységtől indul a 2. sáv kifizetése; Ami mindaddig fizet mélységben, amíg valaki nem kvalifikál, tehát kifizetést nem kap e sávból. Tőle kezdődően indul a 3. sáv kifizetése; Ez is mindaddig fizet mélységben, amíg valaki szintén nem kvalifikál és kap pénzt a 3. sávból

7 AZ 1. SÁV: 15% Feltétel az 1. sávhoz: Aktivitás (50 pont) Kifizetés az 1. sávból: 15%Kifizetés az 1. sávból: 15% A sáv kifizetése az első mélységi aktív munkatársig tart: 5 db 2 db 4 db 5 db 3 db 0. sáv: 0% 1. sáv: 15% 2. sáv

8 A 2. SÁV: 11% Feltétel: 200 Pont az 1. sávban Kifizetés a 2. sávról: 11%Kifizetés a 2. sávról: 11% A sávot csak egy legalább 2. sávra kvalifikált mélységi tag zárhatja: 10 db 5 db 0. sáv: 0% 1. sáv: 15% 2. sáv: 11% 3. sáv 5 db

9 A 3. SÁV FELTÉTELE A feltétel: 600 Pont az első 2 sávból, a legerősebb lábról max. 200 Pont; 20 db 7 db 5 db sávból min. 600 Pont Egy lábról max. 200 Pont 15 db 5 5

10 A 3. SÁV KIFIZETÉSE: 8% Jelmagyarázat: 3 sávra jogosult 2 sávra jogosult 1 sávra jogosult Inaktív 1. Sáv 15% 2. Sáv 11% 3. Sáv 8% A sáv végtelen mélységig fizet, amit csak minimum egy 3. sávra kvalifikált mélységi tag zárhat! 4. Sáv: 0% 0. Sáv: 0%

11 A SZŰRŐRENDSZER 1. sáv: Aktivitás 2. sáv: 200 Pont az 1. sávból 3. sáv: 600 Pont 2 sávból, egy lábról max. 200 Pont 4. sáv: Pont 2 sávból, egy lábról max. 50% 5. sáv: Pont 3 sávból, egy lábról max. 50% 6. sáv: Pont 3 sávból, egy lábról max. 50% 7. sáv: Pont 3 sávból, egy lábról max. 50% 8. sáv: Pont 4 sávból, egy lábról max. 50% 9. sáv: Pont 4 sávból, egy lábról max. 50% 10. sáv: Pont 4 sávból, egy lábról max. 50% +1 sáv: Pont 5 sávból, egy lábról max. 50% +2 sáv: Pont 5 sávból, egy lábról max. 50% Dinamikus kompresszió végtelen mélységből

12 A SÁVOK SZÁZALÉKAI 11. Sáv: +1% 54% 1. Sáv: 15% 2. Sáv: 11% 3. Sáv: 8% 4. Sáv: 5% 5. Sáv: 3% 6. Sáv: 2% 7. Sáv: 2% 8. Sáv: 2% 9. Sáv: 2% 10. Sáv: 2% 12. Sáv: +2% Kifizetés az egész üzletre, végtelen mélységig

13 A SÁVOK JÖVEDELMI LEHETŐSÉGEI Számpélda: 5 munkatárs mélységi duplikációjával a 7. sávig, onnan pedig már csak 2-es duplikációval, személyenként ponttal (havi bruttó jövedelem): 1. sáv: 15% 5 fő: Ft Összesen: 2. sáv: 11% 25 fő: Ft Ft 3. sáv: 8% 125 fő: Ft Ft 4. sáv: 5% 625 fő: Ft Ft 5. sáv: 3% fő: Ft Ft 6. sáv: 2% fő: Ft Ft 7. sáv: 2% fő: Ft Ft 8. sáv: 2% fő: Ft Ft 9. sáv: 2% fő: Ft Ft 10. sáv: 2% fő: Ft Ft 11. sáv: +1% fő: Ft Ft 12. sáv: +2% fő: Ft Ft

14 Nem a saját forgalom után, hanem a Cég teljes világforgalma után fizet; 3 x 1%- egyenlő aránybanOsztalék-típusú jutalék: A világforgalom 3 x 1%- ára lehet kvalifikálni, amit a Cég a kvalifikálók között egyenlő arányban fizet ki; Akár már az első hónapban elérhető! 5. SEBESSÉG BONUSZ

15 MINŐSÜLÉS A MÁSODIK 1%-RA: MINŐSÜLÉS A MÁSODIK 1%-RA: Öt, 1%-ra kvalifikáló munkatárs: MINŐSÜLÉS A HARMADIK 1%-RA: MINŐSÜLÉS A HARMADIK 1%-RA: Öt, 2x1%-ra kvalifikáló munkatárs: MINŐSÜLÉS AZ OSZTALÉKRA MINŐSÜLÉS AZ ELSŐ 1%-RA: MINŐSÜLÉS AZ ELSŐ 1%-RA: 5 aktív munkatárs: 1% 1% 1%

16 RELAX – ÉLETSTÍLUS BONUSZ Szintén osztalék-jellegű kifizetés: nem a saját forgalom után kapjuk, hanem az egész Cég világforgalma után; A 9. sávtól felfelé automatikusan kapjuk, az adott sáv kifizetése mellé; A minősülők között az osztalék kifizetése nem egyenlő arányban, hanem üzleti paraméterek alapján, súlyozással történik

17 AZ ÉLETSTÍLUS BONUSZ KIFIZETÉSEI A 9. sávra kvalifikálók között : 1% A 10. sávra kvalifikálók között : +1% A 11. sávra kvalifikálók között : +0,5% A 12. sávra kvalifikálók között : +0,5% Összesen: 3% Minél magasabb a szint, annál kevesebb a kvalifikáló, annál nagyobb a kifizetés!

18 VITALION KIFIZETÉSEK ÖSSZESEN 54% Sávos rendszer: 54% 3% Ötödik Sebesség Bonusz: 3% 3% Relax Életstílus Bonusz: 3% Összesen: 60%

19 ÉS A RÁADÁS: VAKÁCIÓÓÓÓÓ…!!! 2011 úti célja: THAIFÖLD; A legjobb vezetőkkel és munkatársakkal; Teljes egészében a Cég költségén; Kvalifikáció: 2010 átlagához képest 150 ezer Ft nettó jutaléknövekedés!

20 IGAZGATÓI SZINTEK Bronz: Ezüst: Arany: Platina: Rubin: Gyöngy: Zafír: Smaragd: Gyémánt: Ft jutalék Ft jutalék Ft jutalék Ft jutalék Ft jutalék Ft jutalék Ft jutalék Ft jutalék Ft jutalék

21 Extra ajándék a Zafír szinthez Aki eléri a Zafír szintet (2 millió Ft havi jutalék), majd ezt 3 hónapig tartani tudja, egy káprázatos, nagy értékű luxusautót kap Cégtől ajándékba !

22 MI HÁT A TEENDŐ? Vizsgáld meg az életjeleidet, hol tartasz, mi kell a következő sáv teljesítéséhez? 1 hónap alatt!Kvalifikálj az 5. Sebesség-bonuszra,1 hónap alatt! Indíts el 5 új tagot (az első héten), majd mindegyiknek segíts ugyanebben; Szólj az inaktív tagoknak is a nagyszerű versenyről, az új termékről, mert újra kedvet kaphatnak a munkára! Válj vezetővé és gondolkodj rendszerben!

23 MINDENT BELE! SOK SIKERT és AZ ERŐ LEGYEN VELETEK!


Letölteni ppt "IRÁNY A CSÚCS! VITALION MARKETING 2011. A FŐ SZEMPONTOK Egyszerűség; Könnyű, gyors kommunikáció; A kezdők és kis üzletek kiemelt támogatása; A komoly."

Hasonló előadás


Google Hirdetések