Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – 2010. szeptember.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – 2010. szeptember."— Előadás másolata:

1 ?

2 Forrás: gemius/Ipsos Audience – 2010. szeptember

3 35 25 15 17% ÁLTALÁNOS I 18% SZAKMUNKÁSKÉPZŐ 42% SZAKKÖZÉPI, GIMNÁZIUM 17% FŐISKOLA 6% EGYETEM 45 55 Életkor 56% 51% 49% A KERESŐOLDALAK LÁTOGATÓINAK PROFILJA Forrás:gemius/Ipsos Audience 2010.09 A keresőoldalak közönségének profilja megegyezik az internetezők profiljával

4 Top keresők Magyarországon a rajtuk keresztül gemiusTraffic-kal mért hazai weboldalakon generált látogatások megoszlása alapján (gemiusTraffic study 2007 Q1 – 2010 Q3) TOP KERESŐK MAGYARORSZÁGON (oldalletöltések megoszlása alapján / 2007-2010)

5 12. expressz.hu 15. kapu 10. startlapjatekok 16. honfoglalo 7. love.hu 2.citromail 6. index 8. origo 9. tv műsor 13. rtl most 3. myvip 11. port.hu 4. játékok 14. angol magyar szótár 5. startlap Forrás: gemiusTraffic - 2010. november 1.freemail 20. blikk 19. webfordítás 18. időjárás 17. útvonaltervező Legnépszerűbb keresőszavak

6 Forrás: gemius/Ipsos Audience – 2010. szeptember

7 3.6 millió felhasználó 85% elérés az internetezőknél 15% -a a netezésre szánt időnek közösségi oldalon telik 8:51 a felhasználónként eltöltött idő A KÖZÖSSÉGI OLDALAK SZÁMOKBAN 42% elérés a teljes populációban Forrás:gemius/Ipsos Audience 2010.09

8 35 25 15 18% ÁLTALÁNOS I 19% SZAKMUNKÁSKÉPZŐ 41% SZAKKÖZÉPI, GIMNÁZIUM 16% FŐISKOLA 5% EGYETEM 45 55 Életkor 57% 51% 49% A KÖZÖSSÉGI OLDALAK LÁTOGATÓINAK PROFILJA Forrás:gemius/Ipsos Audience 2010.09 A közösségi oldalakon többségben vannak a NŐK A 15-34 évesek teszik ki a közösségi oldalak látogatóinak több mint 50%-át

9 KÖZÖSSÉGI OLDALAK LÁTOGATOTTSÁGA (valós felhasználók száma alapján / 2008-2010) +21% ÁTLAGOS VÁLTOZÁS A MAGYAR INTERNETEN: +20% Forrás:gemius/Ipsos Audience 2008.09 – 2010.09 Az elmúlt két évben 21% -kal növekedett a valós felhasználók száma

10 KÖZÖSSÉGI OLDALAK LÁTOGATOTTSÁGA (felhasználónként eltöltött idő alapján / 2008-2010) +104% ÁTLAGOS VÁLTOZÁS A MAGYAR INTERNETEN: +33% Forrás:gemius/Ipsos Audience 2008.09 – 2010.09 Közel 3x olyan gyorsan nő a közösségi oldalakon eltöltött idő, mint átlagosan az interneten

11 KÖZÖSSÉGI OLDALAK LÁTOGATOTTSÁGA (elérés alapján / 2007-2010) Forrás: audience.gemius.hu 2007.10-2010.04 Míg a hazai közösségi oldalak látogatottsága általában stagnál, addig 2009 januárja óta a facebook dinamikus növekedése figyelhető meg

12 Köszönöm! Ács Tamás


Letölteni ppt "?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – 2010. szeptember."

Hasonló előadás


Google Hirdetések