Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaErika Oroszné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Facebook riport Piato Bútor Facebook 2012. november – 2013 június
2
Rajongói szám növekedés • Az oldal létrehozása: 2012. november 12. • Első poszt: 2013. március 11. – aktív kommunikáció • Átalagos posztolási gyakoriság: napi 2-4 poszt • Posztolási témák: • Bútorok (képek, információk, árak) • Érdekes épületek, gyönyörű tájak (hangulati posztok) • Programajánlók • Receptek
3
Rajongói szám növekedés
4
Talking About This (TA) Azon felhasználók száma naponta, akik valamilyen aktivitást, interakciót mutattak az oldal irányába.
5
Elkötelezett felhasználók száma Azon felhasználók száma naponta, akik valamilyen aktivitást, interakciót mutattak az oldal irányába.
6
Kiugrási pontok (posztok)
7
Rajongók területi megoszlása
8
Rajongók nem és kor szerinti megoszlása
9
Posztolási hatékonyság * Ahányszor bármely felhasználó találkozott a kommunikációval, egy felhasználó akár többször is - sulykolás **(like, comment, share, linkre kattintás, kép megnézése, videó megnézésese) 2013. március 2013. április2013. május2013. június Posztok száma 548910074 Video 0000 Kép 54899974 Link 0000 Szöveg 0000 OFFER 0010 Egyedi felhasználók száma 920204316051666 Megjelenések száma 1329293623743126 Elkötelezett felhasználók száma 129200170191 Lájkok száma 2171926 Megosztások száma 08810 Hozzászólások száma 75115 Offer lehívása 017x00
10
Konklúzió
11
2013.07.30. Lukács Ádám József lukacs.adam@hinora.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.