Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben Szabó Eszter kereskedelmi igazgató.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben Szabó Eszter kereskedelmi igazgató."— Előadás másolata:

1 CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben Szabó Eszter kereskedelmi igazgató

2 Epizódok egy 126 éves hírügynökség történetéből  Két országgyűlési gyorsíró: Egyesy Géza és Maszák Hugó alapította  1918-ban Károlyi Mihály államosítja  1921-ben vitéz Kozma Miklós vezetésével részvénytársaság és médiabirodalom lesz  január 20: Ortutay Gyula megbízása a Rádió és az MTI vezetésével  június 11: ismét államosítják  1956-ban a forradalom oldalán  A forradalom után az MSZMP kézivezérlésével működik  1989-ben visszanyeri pártatlanságát  július 15 óta újra részvénytársaság, a hírügynökségi törvény alapján  Jelenlegi elnök: 2002 óta Vince Mátyás CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben

3 Az MTI ma  13 hírügynökség 5 nyelven kiadott anyagai  Belföldi tudósítói hálózat  Külföldi tudósítói hálózat – tudósítók, stringerek, levelezők Napi 600 hír – 300 fotó  Hír-, információ és fotóadatbázis  SMS, WAP, MMS  Új média tartalom és technológia fejlesztés  Nyomtatott, tévés, rádiós, webes médiumok kiszolgálása  Üzleti szféra, kormányzat, non-profit, magán szektor kiszolgálása  „Személyre” szabott tartalomszolgáltatás CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben

4 Ami a CRM-et megelőzte 2001-ig működő ügyfélszolgálati információs rendszer már nem felelt meg a vezetői információs igényeknek és a megváltozott ügyviteli elvárásoknak. Hiányosságai:  elkülönült adathalmazok  korlátozott adatmélységű nyilvántartás  rugalmatlan  nem kompatibilis CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben

5 ezen kívül…  adatnyilvántartás Excel táblázatokban  párhuzamos adattárolások  adatok átjárhatatlansága  ügyféltörténet hiánya  marketingtámogatásra alkalmatlan  óriási fájlok CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben

6 Megfogalmaztuk az igényeket, célokat, elvárásokat Marketing Manager  eladástámogatás, marketing célok kiszolgálása  egy adatbázis minden (jogosult) szervezeti egységnek  közel 10 ezer ügyfél adatainak részletes nyilvántartása  lekérdezési lehetőség minden elérhető információra  kimutatások készítésének lehetősége CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben

7 Mire nyújt lehetőséget az MM?  egyedi azonosítók segítségével átjárható az MTI pénzügyi rendszerével: azonos adatok a vezetői döntések előkészítése során Ügyfélszegmensenkénti besorolás:  Média  Üzlet  Non-profit  Magánszféra Hírügynökségi tevékenységek nyilvántartása:  real time szolgáltatások  e-kiadványok, adatbázisok  IT szolgáltatások  könyvek, újságok CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben

8 amire még alkalmas lett az MM…  megkötött szerződések és ajánlatok nyilvántartása  konkrét pénzügyi adatok rögzítése  MM-riport CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben …és amiben még vannak tartalékok:  a program tanulja meg a mi igényeinket és ne mi a programot  barátságos felület, amin a programozója is hajlandó lenne dolgozni  többoldalú kompatibilitás

9 Köszönöm a figyelmet! Szabó Eszter kereskedelmi igazgató


Letölteni ppt "CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben Szabó Eszter kereskedelmi igazgató."

Hasonló előadás


Google Hirdetések