Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaDiána Bogdánné Megváltozta több, mint 10 éve
1
CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben Szabó Eszter kereskedelmi igazgató
2
Epizódok egy 126 éves hírügynökség történetéből Két országgyűlési gyorsíró: Egyesy Géza és Maszák Hugó alapította 1918-ban Károlyi Mihály államosítja 1921-ben vitéz Kozma Miklós vezetésével részvénytársaság és médiabirodalom lesz 1945. január 20: Ortutay Gyula megbízása a Rádió és az MTI vezetésével 1945. június 11: ismét államosítják 1956-ban a forradalom oldalán A forradalom után az MSZMP kézivezérlésével működik 1989-ben visszanyeri pártatlanságát 1997. július 15 óta újra részvénytársaság, a hírügynökségi törvény alapján Jelenlegi elnök: 2002 óta Vince Mátyás 2014. 06. 27. CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben
3
Az MTI ma 13 hírügynökség 5 nyelven kiadott anyagai Belföldi tudósítói hálózat Külföldi tudósítói hálózat – tudósítók, stringerek, levelezők Napi 600 hír – 300 fotó Hír-, információ és fotóadatbázis SMS, WAP, MMS Új média tartalom és technológia fejlesztés Nyomtatott, tévés, rádiós, webes médiumok kiszolgálása Üzleti szféra, kormányzat, non-profit, magán szektor kiszolgálása „Személyre” szabott tartalomszolgáltatás 2014. 06. 27. CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben
4
Ami a CRM-et megelőzte 2001-ig működő ügyfélszolgálati információs rendszer már nem felelt meg a vezetői információs igényeknek és a megváltozott ügyviteli elvárásoknak. Hiányosságai: elkülönült adathalmazok korlátozott adatmélységű nyilvántartás rugalmatlan nem 2000. kompatibilis 2014. 06. 27. CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben
5
ezen kívül… adatnyilvántartás Excel táblázatokban párhuzamos adattárolások adatok átjárhatatlansága ügyféltörténet hiánya marketingtámogatásra alkalmatlan óriási fájlok 2014. 06. 27. CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben
6
Megfogalmaztuk az igényeket, célokat, elvárásokat Marketing Manager eladástámogatás, marketing célok kiszolgálása egy adatbázis minden (jogosult) szervezeti egységnek közel 10 ezer ügyfél adatainak részletes nyilvántartása lekérdezési lehetőség minden elérhető információra kimutatások készítésének lehetősége 2014. 06. 27. CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben
7
Mire nyújt lehetőséget az MM? egyedi azonosítók segítségével átjárható az MTI pénzügyi rendszerével: azonos adatok a vezetői döntések előkészítése során Ügyfélszegmensenkénti besorolás: Média Üzlet Non-profit Magánszféra Hírügynökségi tevékenységek nyilvántartása: real time szolgáltatások e-kiadványok, adatbázisok IT szolgáltatások könyvek, újságok 2014. 06. 27. CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben
8
amire még alkalmas lett az MM… megkötött szerződések és ajánlatok nyilvántartása konkrét pénzügyi adatok rögzítése MM-riport 2014. 06. 27. CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben …és amiben még vannak tartalékok: a program tanulja meg a mi igényeinket és ne mi a programot barátságos felület, amin a programozója is hajlandó lenne dolgozni többoldalú kompatibilitás
9
Köszönöm a figyelmet! Szabó Eszter kereskedelmi igazgató
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.