Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések."— Előadás másolata:

1 Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések Interaktív hirdetések E-mail marketing Partner programok Katalógusok Blog és fórum On-line hirdetések formái KERESŐMARKETING

2 EGY HONLAPRA ÉRKEZŐ LÁTOGATÓK FORRÁSA

3

4

5 Közösségi kommunikáció – hogyan?

6

7

8 Egy tavalyi felmérés szerint a facebookon hirdetők 37%-a érezte úgy csupán, hogy a hirdetései sikeresek voltak. Az ilyen statisztikák azt bizonyítják, hogy a hirdetések nem univerzálisak, és a facebookhoz hasonló felületeken nüanszokon múlhat egy kampány áttörő sikere. Ha Önök még nem szakértői a szociális hálózatok hirdetési rendszereinek, akkor adnék néhány tippet:

9 Hozzáállás: • bennfentes, figyelmet keltő, elkötelezett • szemet vonzó • ideálisan elhelyezett

10 Kulcs a differenciáláshoz:  mikrotargetálás (demográfiai adatok, érdeklődés alapján – máskülönben Google AdWordsön is hirdethetnének). Elhelyezkedés, kulcsszó, munkahely, születési dátum, nem, kor, stb.  „közösségi elemek” is legyenek a hirdetésben, hiszen közösségi hálózatról beszélünk: minőségi tartalom, szponzorált posztok amik jobban terjednek, mint a pletyka, linkek…

11 tartalomstratégia:  ha kép, akkor legyen igényes stúdiófotó vagy real-fotó NE bannek  képeknél a 600x600 pixeles felbontás a nyerő!

12 ha poszt: ne legyen több 200-300 karakternél  ügyeljünk a helyesírásra  tegeződjünk bátran, legyen közvetlen  linkeket rövidítsük és szabjuk testre  hashtagek (ne általános tag-ek, hanem saját márka hashtagek)

13 témajavaslatok:  backstage tartalmak, (mindennapok, munka, csapat, kirakat átépítése, kellékek stb.)  eladók ajánlásával (xy mai kedvence)  érdekességek a márkáról (NE PR jellegű legyen, hanem érdekességek, hatásvadász adatok, egyszerű és könnyen emészthető)  játékok: csak játékszabályzattal, évi 5-6 nagyobb aktivitás, néhány kisebb promóció

14 Kiadás vs optimizálás Városi legenda, hogy mivel a facebook olyan népszerű, ezért drága a hirdetés.

15 Alapvető a profi profil A facebook nagy kirakósából ez sok cégnek hiányzik: pedig igazából mindegy, hogy milyen nagyszerűen teljesítenek a hirdetései, ha az üzleti oldala nem jól kezelt és nem komprehenzív. A hirdetései ugyanis a fb oldalára is vonzani fogják a közönséget, és ha az nincs összhangban a fb profillal, akkor nem is fog úgy teljesíteni.

16 NEM kell kiszervezni a fb kommunikációt Akkor teljesítenek legjobban a fb hirdetések, ha a hirdetéskezelő belelát a cég életébe. Nyilván a know-how-t el kell sajátítani, de pont a mikrotargetálás miatt nagyon specifikusak az egyes iparágak elérési lehetőségei.

17 Tudni miért sikeresek a hirdetései Elemzés, statisztika, elemzés, statisztika. Mik voltak a hibák, mi az oka a sikernek? Meg kell érteni, hogy a célzott közönség miért kötelezte el magát a hirdetése és a fb profilja mellett…. Meg kell figyelni, vannak-e olyan szegmensek, akik jobban reagálnak, mint mások….

18 Alternatív social megoldások: Pinterest, Google +1, twitter, Instagram, iwiw

19 VÁRUNK SZERETETTEL MINDENKIT EGY PÁR PERCES ELEMZÉSRE ÉS INGYENES TANÁCSADÁSRA!

20 ELÉRHETŐSÉGEINK: www.openonline.hu info@openonline.hu


Letölteni ppt "Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések."

Hasonló előadás


Google Hirdetések