Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMiklós Barna Megváltozta több, mint 10 éve
1
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések Interaktív hirdetések E-mail marketing Partner programok Katalógusok Blog és fórum On-line hirdetések formái KERESŐMARKETING
2
EGY HONLAPRA ÉRKEZŐ LÁTOGATÓK FORRÁSA
5
Közösségi kommunikáció – hogyan?
8
Egy tavalyi felmérés szerint a facebookon hirdetők 37%-a érezte úgy csupán, hogy a hirdetései sikeresek voltak. Az ilyen statisztikák azt bizonyítják, hogy a hirdetések nem univerzálisak, és a facebookhoz hasonló felületeken nüanszokon múlhat egy kampány áttörő sikere. Ha Önök még nem szakértői a szociális hálózatok hirdetési rendszereinek, akkor adnék néhány tippet:
9
Hozzáállás: • bennfentes, figyelmet keltő, elkötelezett • szemet vonzó • ideálisan elhelyezett
10
Kulcs a differenciáláshoz: mikrotargetálás (demográfiai adatok, érdeklődés alapján – máskülönben Google AdWordsön is hirdethetnének). Elhelyezkedés, kulcsszó, munkahely, születési dátum, nem, kor, stb. „közösségi elemek” is legyenek a hirdetésben, hiszen közösségi hálózatról beszélünk: minőségi tartalom, szponzorált posztok amik jobban terjednek, mint a pletyka, linkek…
11
tartalomstratégia: ha kép, akkor legyen igényes stúdiófotó vagy real-fotó NE bannek képeknél a 600x600 pixeles felbontás a nyerő!
12
ha poszt: ne legyen több 200-300 karakternél ügyeljünk a helyesírásra tegeződjünk bátran, legyen közvetlen linkeket rövidítsük és szabjuk testre hashtagek (ne általános tag-ek, hanem saját márka hashtagek)
13
témajavaslatok: backstage tartalmak, (mindennapok, munka, csapat, kirakat átépítése, kellékek stb.) eladók ajánlásával (xy mai kedvence) érdekességek a márkáról (NE PR jellegű legyen, hanem érdekességek, hatásvadász adatok, egyszerű és könnyen emészthető) játékok: csak játékszabályzattal, évi 5-6 nagyobb aktivitás, néhány kisebb promóció
14
Kiadás vs optimizálás Városi legenda, hogy mivel a facebook olyan népszerű, ezért drága a hirdetés.
15
Alapvető a profi profil A facebook nagy kirakósából ez sok cégnek hiányzik: pedig igazából mindegy, hogy milyen nagyszerűen teljesítenek a hirdetései, ha az üzleti oldala nem jól kezelt és nem komprehenzív. A hirdetései ugyanis a fb oldalára is vonzani fogják a közönséget, és ha az nincs összhangban a fb profillal, akkor nem is fog úgy teljesíteni.
16
NEM kell kiszervezni a fb kommunikációt Akkor teljesítenek legjobban a fb hirdetések, ha a hirdetéskezelő belelát a cég életébe. Nyilván a know-how-t el kell sajátítani, de pont a mikrotargetálás miatt nagyon specifikusak az egyes iparágak elérési lehetőségei.
17
Tudni miért sikeresek a hirdetései Elemzés, statisztika, elemzés, statisztika. Mik voltak a hibák, mi az oka a sikernek? Meg kell érteni, hogy a célzott közönség miért kötelezte el magát a hirdetése és a fb profilja mellett…. Meg kell figyelni, vannak-e olyan szegmensek, akik jobban reagálnak, mint mások….
18
Alternatív social megoldások: Pinterest, Google +1, twitter, Instagram, iwiw
19
VÁRUNK SZERETETTEL MINDENKIT EGY PÁR PERCES ELEMZÉSRE ÉS INGYENES TANÁCSADÁSRA!
20
ELÉRHETŐSÉGEINK: www.openonline.hu info@openonline.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.