Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Automatikus diabemutató!
2
A BM HEROS Zrt. a HEROS Szolgálat keretein belül 2012
A BM HEROS Zrt. a HEROS Szolgálat keretein belül április 01-jével fokozatosan beindítja Országos/Területi Szervizszolgálatát, amely tavasztól az ország 6 különböző városában várja ügyfeleit. Területi Szervizek: (A volt Megyei Javítóműhelyek helyén.) Budapest: - Ezüstfa utcai telephely, - Kun utcai javítóbázis Eger Nyíregyháza Szeged Pécs Veszprém
3
A „HEROS Szolgálat” fő jellemzői: hatékony, egységes, rugalmas.
A BM HEROS Zrt. minden szolgáltatási ágazatát magába foglaló „HEROS Szolgálat” tevékenységének elsődleges célja a katasztrófavédelem és a tűzoltóság eszközparkjának karbantartása és szervizelése. A „HEROS Szolgálat” fő jellemzői: hatékony, egységes, rugalmas. Az ország teljes körű lefedésével, központi diszpécser szolgálattal, mobil szervizzel és logisztikai hálózattal a legkisebb hiba elhárításától a teljes felújításig, a tevékenység hatékonysága nő; a szolgáltatás színvonala és az árképzés országosan egységessé; a bejelentésekre való reagálás és ügyintézés rugalmasabbá valamint gyorsabbá válik.
4
Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság 2012-től
életbe lépő kötelezettség vállalási rendje szerint, gépjármű és eszköz javításra megrendelési igényt a Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóságok adnak. Ebből adódóan változik a gépjárművek és eszközök meghibásodásának bejelentési és javítási módja, amit az alábbiakban szemléltetünk. Gépjármű; valamint a tűzoltás-technikai-, mentő-, és légzésvédelmi eszközök hiba bejelentésének, javítás megrendelésének, valamint a javítás lebonyolításának módja: 1. Az üzemeltető észleli a rendellenes működést: Tűzoltás-technikai Motorikus Alvázzal kapcsolatos Speciális málhaeszköz hibák ÜZEMKÉPTELEN ÁLLAPOT
5
2. Az üzemeltető a Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóságon keresztül bejelenti a „HEROS Szolgálat” diszpécser központjába a hibát: A diszpécser központ rögzíti a bejelentést, és a rendelkezésre álló információk alapján intézkedik, ami a következő módon történhet: 3. Hiba megoldása telefonos segítségnyújtással 4. Hiba javítása Mobil Szerviz kiszállással 5. Hiba javítása a legközelebbi Területi Szervizben 6. Hiba javítása Partner Szolgáltatóinknál 7. Hiba javítása a HEROS fővárosi telephelyén
6
3. Hiba megoldása telefonos segítségnyújtással
Gépjármű vagy eszköz hibájának észlelése Diszpécser szolgálat segítsége telefonon keresztül (pl. vezérlési beállítások stb.) Hiba bejelentése Üzemképes állapot
7
4. Hiba javítása Mobil Szerviz kiszállással
A diszpécser szolgálat a hibának megfelelően értesíti a legközelebbi Területi Szervizt Gépjármű vagy eszköz hibájának észlelése Hiba bejelentése A Területi Szerviz a helyszínre küldi szakemberét A „HEROS Szolgálat” szakembere az üzemeltetőnél végzi el a szükséges javítást. Üzemképes állapot
8
Gépjármű vagy eszköz hibájának észlelése
5. Hiba javítása a HEROS Szolgálat Területi Szervizénél A diszpécser szolgálat a hibának megfelelően értesíti a legközelebbi területi szervizt és odairányítja a javításra váró gépjárművet Gépjármű vagy eszköz hibájának észlelése Hiba bejelentése Az üzemeltető elküldi a gépjárművet vagy az eszközt az adott területi szervizhez Hiba szakszerű javítása Üzemképes állapot
9
Gépjármű vagy eszköz hibájának észlelése
5. Hiba javítása a HEROS Partner Szolgáltatóinál A diszpécser szolgálat a rendelkezésre álló információk alapján értesíti a HEROS partnerét, majd odairányítja a hibás gépjárművet, vagy eszközt Gépjármű vagy eszköz hibájának észlelése Hiba bejelentése Az üzemeltető elküldi a gépjárművet vagy az eszközt az adott partner szolgáltatóhoz Hiba szakszerű javítása Üzemképes állapot
10
Gépjármű vagy eszköz hibájának észlelése
5. Hiba javítása a HEROS budapesti központjában A diszpécser szolgálat a rendelkezésre álló információk alapján irányíthatja az üzemeltetőt a budapesti központba javításra (magasból mentő, speciális eszköz, vagy speciális javítóbázist igénylő javítás esetén) Gépjármű vagy eszköz hibájának észlelése Hiba bejelentése Az üzemeltető elküldi a gépjárművet vagy az eszközt a HEROS budapesti központjába Hiba szakszerű javítása Üzemképes állapot
11
A Területi Szervizek működésüket tekintve nincsenek megyékhez, illetve megyehatárokhoz kötve. Ebből adódóan a hibabejelentőnek elég EGYETLEN elérhetőséget megjegyeznie hiba esetére, amely a „HEROS Szolgálat” diszpécser munkatársa. A „HEROS Szolgálat” diszpécsere - amennyiben a bejelentés a MKI-tól érkezett - intézkedik a hiba elhárítására, közvetlen üzemeltetői bejelentés esetén felveszi a kapcsolatot a székhely szerinti Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatósággal, és egyezteti a javítás megrendelését. Amint megtörtént a Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság hivatalos megrendelése az adott hiba javítására, a „HEROS Szolgálat” munkatársa értesíti a bejelentő üzemeltetőt a további teendőkről.
12
TMK Tervszerű Megelőző Karbantartás! Mi a TMK?!
A „HEROS Szolgálat” a hiba javítása mellett nagy hangsúlyt fektet a megelőzésre, ezért a BM HEROS Zrt. kifejlesztette a TMK rendszert. Mi a TMK?! Tervszerű Megelőző Karbantartás! Ezzel a rendszerrel biztosítjuk partnereink számára a szükséges megelőző karbantartási dokumentációkat, melyek elengedhetetlenek a gépjárművek és eszközök üzemképes állapotban való tartásához.
13
www.bmheros.hu Tel.: 06-1-260-0389 Fax: 06-1-260-2294
A „HEROS Szolgálat” és a „Területi Szervizek” Diszpécser Központjának elérhetőségei: Tel.: Fax: A TMK rendszer webes felhasználóbarát felületen keresztül a –n belül elérhető májustól.
14
Köszönjük a bizalmat!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.