Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szigetvári Ákos cégvezető Országos Távfelügyelet Kft. Cím: 1152 Budapest, Telek utca 5-7. Tel: +36 (1) 271-1144 Fax: +36 (1) 271-1142

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szigetvári Ákos cégvezető Országos Távfelügyelet Kft. Cím: 1152 Budapest, Telek utca 5-7. Tel: +36 (1) 271-1144 Fax: +36 (1) 271-1142"— Előadás másolata:

1 Szigetvári Ákos cégvezető Országos Távfelügyelet Kft. Cím: 1152 Budapest, Telek utca 5-7. Tel: +36 (1) Fax: +36 (1) Web: MOBILNAK SZÜLETTÜNK! JHS újratöltve, avagy a Gondoskodó Technológia!

2 Öregedő társadalom: globális probléma Az EU megoldást ígér 2020-ig (Ambient Assisted Living)Ambient Assisted Living Magyarország – nyugdíjas: Jelenleg: ~3 M, 5 éven belül: ~4.5M A társadalom szerkezete megváltozott A generációk egymástól távol, külön háztartásban élnek A gondoskodáshoz a családtagok részben állnak egymás rendelkezésére A gondozás szerepét az állam szociális alapellátó rendszere tölti be, a meglévő költségvetés keretein belül. Valóban szeretne megöregedni Magyarországon?

3 És a biztonság? IDŐSKORÚAK ELLEN ELKÖVETETT BŰNCSELEKMÉNYEK SZEMÉLY ELLENI BŰNCSELEKMÉNYEK 2836 GAZDASÁGI BŰNCSELEKMÉNYEK 3172 VAGYON ELLENI BŰNCSELEKMÉNYEK

4 Megoldások

5

6

7 Általános elvárások  Maximális rugalmasság  Maximális funkcionalitás  Maximális mobilitás

8 Felhasználóbarát „egyszerű” készülék Privát célú felhasználás (hibrid szolgáltatás) Kicsi, könnyű, vezeték nélküli (Praktikus) Kényelmes (házszerviz, gyógyszer rendelés) 24 órás Biztonságérzetet ad (a szolgáltatás nem helyhez kötött) Fogyasztói szempontok Kapcsolt szolgáltatások támogatása (távgondozás)

9 Hogyan működik a szolgáltatás? Internet alapú adatkommunikáció A felügyelt személy a jelzőkészülék gombjának megnyomásával tud segítséget kérni a gondozási központ diszpécserétől. Segélykérés üzenet!! GSM szolgáltató GPRS kommunikáció IP alapú csomag

10 Mi történik segélykérés esetén? Segélykérés esetén a diszpécser GSM hálózaton keresztül kétirányú beszédkapcsolatot létesít a felügyelt személy jelzőkészülékével, majd az események ismeretében megkezdi az intézkedést.

11 Hogyan történik az intézkedés? A diszpécser felhívja az ellátott házi gondozóját a Vario MedCare Plus felügyeleti készüléken, majd ezen keresztül értesíti a riasztási eseményről. A felügyelt személlyel és a házi gondozóval történt beszélgetéseket a szoftver minden esetben rögzíti.

12 Az intézkedéseket a szoftverben lévő forgatókönyv irányítja. A kiérkezés tényét és a munkavégzést megszemélyesített azonosító korongok biztosítják. GPRS kommunikáció RFID azonosító korong Rádiófrekvenciás azonosítás Internet alapú adatkommunikáció Gondozó kiérkezett a helyszínre! GSM szolgáltató GPRS kommunikáció IP alapú csomag Hogyan történik az intézkedés?

13 Kik nyújtják ezt a szolgáltatást? • Önkormányzatok gondozási központjai • Kistérségi társulások gondozási központjai • Házi gondozói szolgálatok • eHealth szolgáltatók

14 Mobilgondozási Ökoszisztéma

15 Fejlesztjük!

16 Telemedicina, eHealth

17 Az meg mi a csuda? Olyan egészségügyi szolgáltatás, amelynek során az ellátásban részesülő és az ellátó személy közvetlenül nem találkozik, a kapcsolat valamilyen távoli adatátviteli rendszeren keresztül jön létre.

18 Proaktív gondozás VARIO HEALTHCARE, a Mobil EgészségFigyelő

19 Milyen szoftver fogadja az adatokat?

20 Résztvevők

21 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Szigetvári Ákos cégvezető Országos Távfelügyelet Kft. Cím: 1152 Budapest, Telek utca 5-7. Tel: +36 (1) 271-1144 Fax: +36 (1) 271-1142"

Hasonló előadás


Google Hirdetések