Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Vállalati Erőforrás Felügyelet a XXI. században Havasi Zoltán fejlesztési igazgató MOHAnet Kft. Micskó Adrás ASAP Magyarország Kft. Vállalati Erőforrás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Vállalati Erőforrás Felügyelet a XXI. században Havasi Zoltán fejlesztési igazgató MOHAnet Kft. Micskó Adrás ASAP Magyarország Kft. Vállalati Erőforrás."— Előadás másolata:

1 Vállalati Erőforrás Felügyelet a XXI. században Havasi Zoltán fejlesztési igazgató MOHAnet Kft. Micskó Adrás ASAP Magyarország Kft. Vállalati Erőforrás Felügyelet

2 Mit értünk vállalati erőforrás alatt? •TÁRGYI ESZKÖZÖK (gépek, berendezések) •SZEMÉLYEK (alkalmazottak) Vállalati Erőforrás Felügyelet

3 3 Hogyan működik egy vállalat erőforrásainak felügyelete? Vállalati Erőforrás Felügyelet

4 4 Szociális távfelügyelet Integrált mobil alkalmazások Vállalati Erőforrás Felügyelet

5 Internet alapú adatkommunikáció A felügyelt személy a jelzőkészülék gombjának megnyomásával tud segítséget kérni a gondozási központ diszpécserétől. Segélykérés üzenet!! GSM szolgáltató GPRS kommunikáció IP alapú csomag Szociális távfelügyelet Vállalati Erőforrás Felügyelet

6 Mi történik segélykérés esetén? Segélykérés esetén a diszpécser GSM hálózaton keresztül kétirányú beszédkapcsolatot létesít a felügyelt személy jelzőkészülékével, majd az események ismeretében megkezdi az intézkedést. Vállalati Erőforrás Felügyelet

7 Hogyan történik az intézkedés? A diszpécser felhívja a gondozónál található Patrol típusú ellenőrző készüléket, majd ezen keresztül értesíti a riasztási eseményről. A felügyelt személlyel és a házi gondozóval történt beszélgetéseket a rendszer minden esetben rögzíti. Vállalati Erőforrás Felügyelet

8 Hogyan történik az intézkedés? Az intézkedéseket a szoftverben lévő forgatókönyv irányítja. A kiérkezés tényét és a munkavégzést megszemélyesített azonosító korongok biztosítják. GPRS kommunikáció RFID azonosító korong Rádiófrekvenciás azonosítás Internet alapú adatkommunikáció Gondozó kiérkezett a helyszínre! GSM szolgáltató GPRS kommunikáció IP alapú csomag Vállalati Erőforrás Felügyelet

9 Szociális távfelügyelet Felvonó távfelügyelet Integrált mobil alkalmazások Vállalati Erőforrás Felügyelet

10 Internet alapú adatkommunikáció A felvonóban rekedt utasok egyetlen gombnyomással vészhívás üzenetet küldhetnek a felügyeleti állomás felé. GSM szolgáltató GPRS kommunikáció IP alapú csomag Vészhívás üzenet! Felvonó távfelügyelet Vállalati Erőforrás Felügyelet

11 Hogyan történik az intézkedés? A diszpécser felhívja az ELEVATOR készüléket és megnyugtatja a felvonóban rekedt utasokat, valamint értesíti a mentést végző személyeket. A felvonóban rekedt utasokkal a diszpécser folyamatos kapcsolatban tud maradni addig amíg a mentést végzők ki nem érkeznek a helyszínre. Vállalati Erőforrás Felügyelet

12 Hogyan történik az intézkedés? A diszpécser felhívja a mentést végző személynél található Patrol típusú ellenőrző készüléket, majd ezen keresztül értesíti a riasztási eseményről. A diszpécser és a mentést végző személy között történt beszélgetéseket a rendszer minden esetben rögzíti. Vállalati Erőforrás Felügyelet

13 A mentést végző személy a mentés után egy RF ID korong olvasásával indítja újra a felvonóba szerelt készüléket. Hogyan történik az intézkedés? GPRS kommunikáció Rádiófrekvenciás azonosítás Internet alapú adatkommunikáció Mentés megtörtént! GSM szolgáltató GPRS kommunikáció IP alapú csomag Vállalati Erőforrás Felügyelet

14 Szociális távfelügyelet Felvonó távfelügyelet Közbiztonság távfelügyelet Integrált mobil alkalmazások Vállalati Erőforrás Felügyelet

15 Közbiztonság távfelügyelet Internet alapú adatkommunikáció A közterületen elhelyezett CHECKPOINT készülékektől egy gombnyomással segélykérő üzenetet lehet küldeni a távfelügyeleti állaomásra. GSM szolgáltató GPRS kommunikáció IP alapú csomag Vészhívás üzenet! Vállalati Erőforrás Felügyelet

16 Hogyan történik az intézkedés? A diszpécser felhívja a CHECKPOINT készüléket és szükség esetén értesíti a hatóságot. A diszpécser folyamatos kapcsolatban tud maradni a segélyt kérő személlyel addig amíg a hatóság ki nem érkeznek a helyszínre. Vállalati Erőforrás Felügyelet

17 Szociális távfelügyelet Felvonó távfelügyelet Közbiztonság távfelügyelet Vagyonvédelmi távfelügyelet Tűzjelző távfelügyelet Integrált mobil alkalmazások Vállalati Erőforrás Felügyelet

18 Vagyonvédelmi távfelügyelet Internet alapú adatkommunikáció Riasztási jelzés esetén az ALARM készülék a riasztó Contact ID jelzéseit továbbítja a felügyeleti állomásra. Betörés az 1-es zónában GSM szolgáltató GPRS kommunikáció IP alapú csomag Vállalati Erőforrás Felügyelet

19 Hogyan történik az intézkedés? A diszpécser felhívja a kivonuló szolgálatnál található Patrol készüléket és értesíti a helyzetről, mely alapján a szolgálat megkezdi a kivonulást. Vállalati Erőforrás Felügyelet

20 Hogyan történik az intézkedés? Az intézkedéseket a szoftverben lévő forgatókönyv irányítja. A kiérkezés tényét és a munkavégzést az ügyfélhez kihelyezett azonosító korongok biztosítják. GPRS kommunikáció RFID azonosító korong Rádiófrekvenciás azonosítás Internet alapú adatkommunikáció Járőr kiérkezett a helyszínre! GSM szolgáltató GPRS kommunikáció IP alapú csomag Vállalati Erőforrás Felügyelet

21 Szociális távfelügyelet Felvonó távfelügyelet Közbiztonság távfelügyelet Vagyonvédelmi távfelügyelet Személy távfelügyelet Tűzjelző távfelügyelet Integrált mobil alkalmazások Vállalati Erőforrás Felügyelet

22 Járőr, vagyonőr távfelügyelet A járőr egy előre beállított sorrend alapján olvassa le az ellenőrző pontokat. Kimaradás esetén a diszpécser azonnal intézkedni tud. Járőr kiérkezett az 1-es ponthoz Járőr kiérkezett a 2-es ponthoz Járőr kiérkezett a 4-es ponthoz Járőr nem érkezett ki a 3-as ponthoz Vállalati Erőforrás Felügyelet

23 A diszpécser felhívja a biztonsági szolgálat Patrol készülékét, hogy tisztázzák a kimaradás okát. Hogyan történik az intézkedés? Vállalati Erőforrás Felügyelet

24 Személy távfelügyelet Hírlap kézbesítés ellenőrzése Takarító személyzet ellenőrzése Melegétel kiszállítás ellenőrzése Áru készlet feltöltésének ellenőrzése Géppark járműveinek ellenőrzése Hírlap Baross utcába kézbesítve! Takarítás kész! Ebéd kiszállításra került! Áru feltöltve! Útburkolat javító gép a helyén! Vállalati Erőforrás Felügyelet

25 Szociális távfelügyelet Felvonó távfelügyelet Közbiztonság távfelügyelet Vagyonvédelmi távfelügyelet Személy távfelügyelet Tűzjelző távfelügyelet Jármű távfelügyelet Integrált mobil alkalmazások Vállalati Erőforrás Felügyelet

26 Jármű távfelügyelet A járműben elhelyezett NAVIGATOR készülék a pontos pozícióját elküldi a járműfelügyeleti állomásra. A felügyelet térképen követheti a jármű mozgását. Vállalati Erőforrás Felügyelet

27 Internet alapú adatkommunikáció GSM szolgáltató GPRS kommunikáció IP alapú csomag A járműben elhelyezett NAVIGATOR készülék a pontos pozícióját elküldi a járműfelügyeleti állomásra. A felügyelet térképen követheti a jármű mozgását. Jármű távfelügyelet Vállalati Erőforrás Felügyelet

28

29

30

31

32 Azonnali intézkedés •24 órás, képzett diszpécserszolgálat •Hiánytalan, naprakész adatbázisok - a járművek személyzetére, - a cégen belüli kapcsolatokra, - a célállomásokra, - beavatkozókra nézve •Folyamatos kapcsolat az üzemeltetővel Vállalati Erőforrás Felügyelet

33 Azonnali beavatkozás •On-line feedback •Magyarországra kiterjedő intézkedési háttér •Szerződésben szavatolt beavatkozási feltételek •A kockázatok emberhez kötött mérlegelése •A kapcsolat felvételére alkalmas eszközpark Vállalati Erőforrás Felügyelet

34 Kapcsolódási pontok a vállalati rendszerekhez •A rendszerek adatbázisai közvetlenül támogatják a vállalati gazdálkodást •- útvonal és munkaerő optimalizálás - rakodási periódus ellenőrzése - közvetlen üzemanyag kontroll, stb. - automatikus útnyilvántartás - munkaidő nyilvántartás •Azonnal megjelenő megtakarítások Vállalati Erőforrás Felügyelet

35 •Őrszemélyzet csökkentése •Adminisztrációs környezet automatizálása •A járművek és személyzetük optimalizálása •Üzemi költségek csökkentése •Jobb tervezhetőség Vállalati Erőforrás Felügyelet Közvetlen gazdasági előnyök

36 Költségek •Eszközszükséglet - Lízing és részletfizetési lehetőségek - Többéves szerződés esetén ingyenes rendelkezésre bocsátás •Intézkedési támogatás - Saját központ felállítása - Meglévő személyzet képzésével - Intézkedési központ bérlése •Beavatkozási háttér - Havidíj nélküli lehetőségek Vállalati Erőforrás Felügyelet

37 Célterületek •Lízingcégek - Kocsik követése, fellelhetősége - Járművek megállítása, azonosítása, elfogása - Folyamatos adatgyűjtés •Flották - Őrszemélyzet csökkentése - Adminisztrációs környezet automatizálása - Járművek és személyzetük optimalizálása - Üzemi költségek csökkentése - Jobb tervezhetőség •Egyéni ügyfelek - Járműbiztonság Vállalati Erőforrás Felügyelet

38 Szociális távfelügyelet Felvonó távfelügyelet Közbiztonság távfelügyelet Vagyonvédelmi távfelügyelet Hőmérséklet távfelügyelet Személy távfelügyelet Tűzjelző távfelügyelet Jármű távfelügyelet Integrált mobil alkalmazások Vállalati Erőforrás Felügyelet

39 Hőmérséklet távfelügyelet Internet alapú adatkommunikáció Nem megfelelő hőmérséklet esetén a THERMOWATCH riasztási jelzést küld a távfelügyeleti állomásra. 1-es hőmérő hőmérséklete magas! 24 º C GSM szolgáltató GPRS kommunikáció IP alapú csomag Vállalati Erőforrás Felügyelet

40 40 Vagyonvédelmi távfelügyelet Tűzjelző távfelügyelet Szociális távfelügyelet Hőmérséklet távfelügyelet Műszaki távfelügyelet Felvonó távfelügyelet Jármű távfelügyelet Személy távfelügyelet Közbiztonság távfelügyelet Integrált mobil alkalmazások Vállalati Erőforrás Felügyelet

41 Műszaki távfelügyelet Internet alapú adatkommunikáció A mérőórához telepített MOHAnet készülék minden hónap megfelelő napján elküldi a pontos fogyasztást a szolgáltató központjának. Mérőóra állása: 128,3 köbméter GSM szolgáltató GPRS kommunikáció IP alapú csomag Vállalati Erőforrás Felügyelet

42 Mitől jobb ez a rendszer? •Maximális mobilitás •Maximális funkcionalitás •Maximális rugalmasság •Készülékár támogatás Vállalati Erőforrás Felügyelet

43 Miért? •Mindig a változó világgal mozog (GSM) •Jövőtálló infrastruktúra (GPRS, IP) •Rugalmasan telepíthető (mobil kivitel) •IT alapú központosított tevékenység •Menedzselt végpontok (felügyelt jelzőkészülékek) Vállalati Erőforrás Felügyelet

44 Mitől jobb ez a szolgáltatás? •Folyamatos műszaki állapot jelentés a működést érintő változásokról (a szolgáltatás folyamatossága garantált) •A mobil technológiának köszönhetően a szolgáltatás nem helyhez kötött, vagyis bárhol igénybe vehető. •A műszaki állapotváltozások adat formájában (pl. : bekapcsolás, kikapcsolás, segélykérés, töltés, gyenge akkufeszültség, ütés, stb.), a kétirányú beszédkapcsolat hang formájában kerül feldolgozásra! (Hibrid) Vállalati Erőforrás Felügyelet

45 A technológia eredményei •Egyedülálló innovatív szolgáltatások •Költséghatékony üzemeltetés •Globális piaci jelenlét •Társadalmi ismertség • Erkölcsi elismerés Vállalati Erőforrás Felügyelet

46 Köszönöm a figyelmüket! Vállalati Erőforrás Felügyelet


Letölteni ppt "Vállalati Erőforrás Felügyelet a XXI. században Havasi Zoltán fejlesztési igazgató MOHAnet Kft. Micskó Adrás ASAP Magyarország Kft. Vállalati Erőforrás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések