Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A láthatatlan ember a zenekarban Tóth Tibor. Tartalom  Magamról röviden  A zenekar és az értékteremtés  Managment – a bookingtól a művészeti tervezésig.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A láthatatlan ember a zenekarban Tóth Tibor. Tartalom  Magamról röviden  A zenekar és az értékteremtés  Managment – a bookingtól a művészeti tervezésig."— Előadás másolata:

1 A láthatatlan ember a zenekarban Tóth Tibor

2 Tartalom  Magamról röviden  A zenekar és az értékteremtés  Managment – a bookingtól a művészeti tervezésig  Piac elemzés  Múlt, Jelen, Jövő  Magamról röviden  A zenekar és az értékteremtés  Managment – a bookingtól a művészeti tervezésig  Piac elemzés  Múlt, Jelen, Jövő

3 A Zenekar  Zenekari funkciók  A frontember szerepe  Alkotási folyamatok - értékteremtés  Zenekari funkciók  A frontember szerepe  Alkotási folyamatok - értékteremtés

4 Management  „Értékközvetítés”  Managementtel szemben támasztott igények:  Kezdő  Működő  Profi  Világsztár  „Értékközvetítés”  Managementtel szemben támasztott igények:  Kezdő  Működő  Profi  Világsztár

5 Management feladatok  Booking  Gazdasági megoldások (Pénzügy)  Logisztika  Turné management  Booking  Gazdasági megoldások (Pénzügy)  Logisztika  Turné management  Marketing  Kommunikációs feladatok  Piackutatás és ‚termékfejlesztés’  Pénzügyi és művészeti tervezés  Marketing  Kommunikációs feladatok  Piackutatás és ‚termékfejlesztés’  Pénzügyi és művészeti tervezés

6 Az örök dilemma  Biznisz-e a művészet?  Termék-e (hagyományos értelemben) az alkotás végeredménye  „Összehangolódás”  Átalakuló piaci igények  Biznisz-e a művészet?  Termék-e (hagyományos értelemben) az alkotás végeredménye  „Összehangolódás”  Átalakuló piaci igények

7 Piac elemzés  Lovasi András: „Ez még mindig egy garázsszakma Magyarországon”  Kiss Tibi: „Kényszervállalkozó”  Lovasi András: „Ez még mindig egy garázsszakma Magyarországon”  Kiss Tibi: „Kényszervállalkozó”

8 PROART: BEVÉTELEK ÉS HOZZÁADOTT ÉRTÉK A MAGYAR ZENEIPARBAN A magyar zeneipar legtöbb bevétele és hozzáadott értéke az élőzenei területen keletkezik. Az élőzenei bevételeket 28 milliárd forintra, az élőzene hatását a bruttó hazai termékhez a vendéglátóipari és turisztikai továbbgyűrűző hatások miatt pedig önmagában 40-50 milliárd forintra becsüljük

9 FOGLALKOZTATÁS A MAGYAR ZENEIPARBAN A kreatív és kulturális iparágakra nagyon jellemző a szellemi szabadúszók és a mikrovállalkozá- soknál dolgozók kimagasló aránya. A zenészek körülbelül kétharmada szerez valamilyen zenéhez kapcsolódó feladatkörben jövedelmet.

10 Zenei aktivitás

11 Múlt, Jelen, Jövő Ilyen volt

12 Múlt, Jelen, Jövő Ilyen lett

13 Múlt, Jelen, Jövő Múlt  Lelkes  Módszerek nélküli  Épülő alkotó ipar Múlt  Lelkes  Módszerek nélküli  Épülő alkotó ipar Jelen  Szűk piaci színtér  Módszerek kialakítása, amiket el tud tartani a zenekar Jelen  Szűk piaci színtér  Módszerek kialakítása, amiket el tud tartani a zenekar Jövő  Piacbővítés  Élőzenei események bővítése  Vidéki zenei élet fejlesztése  Zenei igények fejlesztése  Zene oktatás/nevelés Jövő  Piacbővítés  Élőzenei események bővítése  Vidéki zenei élet fejlesztése  Zenei igények fejlesztése  Zene oktatás/nevelés

14 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "A láthatatlan ember a zenekarban Tóth Tibor. Tartalom  Magamról röviden  A zenekar és az értékteremtés  Managment – a bookingtól a művészeti tervezésig."

Hasonló előadás


Google Hirdetések