Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Fiatal vállalkozók hete Üzleti tervezés, marketing a gyakorlatban – ötletek a sikerességhez Nyíregyháza, PRIMOM 2009. november 19.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Fiatal vállalkozók hete Üzleti tervezés, marketing a gyakorlatban – ötletek a sikerességhez Nyíregyháza, PRIMOM 2009. november 19."— Előadás másolata:

1 Fiatal vállalkozók hete Üzleti tervezés, marketing a gyakorlatban – ötletek a sikerességhez Nyíregyháza, PRIMOM november 19.

2 Jövedelmezőség  Pénzügyi szféra: 40-70%  Kereskedelmi szféra: 18-24%  Ipar: 8-12%  Mezőgazdaság: 4-6%

3 Új szervezeti formák  Hálózatosodás  Profitcentrumok  Parkok  Klaszterek  Lobbyk

4 Új vállalkozási terültek  Szolgáltatások (háztartások)  Szociális szféra (gyerekek, öregek)  Pihenés, szórakozás  Tudásintenzív területek

5 Piacfeltárás, piacteremtés  Termék – piac  Piackutatás  Piacteremtés – marketing Uralkodj a piacon!

6 Üzleti tervezés  Üzleti terv: új vállalkozáshoz  Üzleti terv: banki hitelhez  Üzleti terv: pályázatokhoz  Üzleti terv: új termékhez  Üzleti terv: új technológiához  Üzleti terv: új szervezethez

7 Tőkefeltárás  Saját forrás  Idegen forrás  Tulajdonos társak  Pályázatok  Hitelek

8 Vállalkozás célja  Jövedelem – vagyon  Pénz útja – tőkévé válás A pénz nem vész el, megmarad Másképp gondolkodik Munka, szakma helyett Jó biznisz

9 Mai cél a fiataloknak MunkaJövedelemTulajdon

10 Köszönöm a figyelmet! Dr. Egri Imre Nyíregyházi Főiskola Közgazdasági és Logisztikai Tanszék 20/


Letölteni ppt "Fiatal vállalkozók hete Üzleti tervezés, marketing a gyakorlatban – ötletek a sikerességhez Nyíregyháza, PRIMOM 2009. november 19."

Hasonló előadás


Google Hirdetések