Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Trendence Graduate Barometer 2016 A felmérésről. Adatok és eredmények Graduate Barometer Európa és a trendence Intézet A trendence Intézetről »Több mint.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Trendence Graduate Barometer 2016 A felmérésről. Adatok és eredmények Graduate Barometer Európa és a trendence Intézet A trendence Intézetről »Több mint."— Előadás másolata:

1 trendence Graduate Barometer 2016 A felmérésről

2 Adatok és eredmények Graduate Barometer Európa és a trendence Intézet A trendence Intézetről »Több mint 15 éves kutatási és felmérési tapasztalat »Évente, több mint 500,000 hallgató és fiatal szakember vesz részt a felmérésben és mondja el véleményét tanulmányi, szakmai és karrierelképzelései felől. »A trendence felmérések eredményeinek minőségét munkatársaink ESOMAR tagságával, valamint a DIN ISO 20252, DIN és más elismert piackutatási szabványok feltétlen betartásával biztosítjuk. »Mindezek mellet a trendence intézet megjelentet különböző nyomtatott és online kiadványokat a diákok és a hallgatók számára, hogy elősegítse azok pályaválasztását. »A trendence a GTI csoport tagja, amely a világ egyik legnagyobb Karrier-kiadója számos európai és ázsiai székhellyel. Ügyfeleink közé elsősorban nemzetközi, valamint globális szinten működő vállalatok tartoznak. A legutóbbi kiadás: trendence Graduate Barometer 2015 »Európa legnagyobb, a felsőoktatási intézetek hallgatóinak felmérése több mint hallgató és 950 felsőokatatási intézet részvételével »Felmérési időszak: 2014 Október – 2015 Február »Magyarországon: közel résztvevő »Az ország profilja szerint: »Business: közel résztvevő »Engineering/IT: közel résztvevő »Teljes: közel résztvevő Az együttműködés az Önök számára akkor érdekes, amennyiben… »…Érvényes és empírikus adatokra van szükségük a hallgatók elégedettségi profiljához. »……A főiskolák és egyetemek hivatalos rangsorolása mellett tudni szeretnék, hogy intézetük hol áll németországi és európai viszonylatban. »Tudni szeretnék, hogy hallgatóik számára mely felsőoktatási intézetek jönnek számításba. »…A hallgatók hivatási és karrierrel kapcsolatos véleményének elemzési adatával támogatni szeretnék a Karrier Szolgáltatók munkáját. »A hallagtók válaszadása segíti Önöket a hallgatóknak nyújtandó karrierrel kapcsolatos tanácsadásban »……Az Önök számára érdekelt munkavállalókkal és cégekkel történő együttműködést szeretnék optimalizálni. A hallgatók ösztönzése… »Ingyenes részvétel és számos, az egyéni karriertervezéssel kapcsolatos egyéb információ »A felmérés kitöltése anyanyelven percet vesz igénybe »Értékes nyeremények Felkeltettük az érdeklődését? – Örülnénk, ha csatlakozna a felméréshez! További információért kérem vegye fel a kapcsolatot: Katalin-Lakos Kuzev – University Relations Manager - Magyarország Telefon:

3 Tartalom és eredmények Minőségmenedzsment, Karrier Szolgáltatás, Marketing A felmérés tartalmazza többek között: A felsőoktatási intézménnyel kapcsolatos visszajelzést: »Tíz különböző vizsgálni kívánt téma az oktatásban résztvevő előadóktól kezdve a könyvtár felszereltségéig »A vizsgálni kívánt témát 28 mérési kritérium alapján mérjük. »A mérési kritériumokat még a felmérés előtt a trendence piackutatási panel és formák alapján kidolgozzuk és ezek pontosan azt mérik, hogy pl. a hallgatók mit értenek a jó tanítás fogalma alatt. »Hallgatói visszajelzés Előnyben részesített felsőoktatási intézményeket Továbbajánlást: továbbajánlaná-e jelenlegi felsőoktatási intézményét? Karrierrel kapcsoltos témákat: Hivatás és Karrier: Milyen elvárásaik vannank a hallgatóknak az első munkahellyel kapcsolatban, a munkaidőt és a fizetést illetően?  Kommunikáció: A karrierrel kapcsolatban az információszerzés milyen módját használják? Melyek a legkedveltebbek – melyeket használják a vállalatok?  Munkáltatói attraktivítás: Mely munkáltatók a legkedveltebbek? Aktivitásuk révén melyek maradnak meg a hallgatók elmlékezetében? Jó tudni: Intézetünk, a trendence, semmilyen, a felsőoktatási intézetek által szolgáltatott visszajelzést nem hoz nyilvánosságra, például a főiskolák és egyetemek rangsorolása formájában. A résztvevő intézetek az elért eredményeket maguk vihetik a piacra. Ennek formájáról és lehetőségéröl kérjük lépjenek kapcsolatba velünk. A felmérés gyakorlati hasznosítása »A feldolgozott adatok alapján átlátható, részletes, érthető eredmények »A válaszok összehasonlítása a többi válaszadók véleményével Európaszerte »Anonim vizsgálatok kulcsfontosságú teljesítménymutatokkal, egy ötpontos értékeléi skálán »A tanulmányok több szempontból is hasznosíthatók: Minőségbiztosítás céljából: Hogyan tudják a hallagtók elégedettségét még jobban és eredményesebben felmérni? Marketing céljából: Hogyan szerepel intézményük a versenypiacon? Mik az intézmény erősségei? Kik a versenytársak? A karrier szolgáltatás és a vállalatokkal történő együttműködés céljából: Milyen karrierrel kapcsolatos elképzelései vannak a hallgatóknak és miként képzelik el, hogy a munkavállalók megszólítsák őket? Hallgatói értekélés az intézményükkel kapcsolatos értékekről és előnyőkről

4 Melyek a célcsoportok? »Bachelor képzésben résztvevő hallgatók bármely félévből, de a hangsúly az utolsó éves hallgatókra esik, akik közvetlenül a karriertervezés előtt állnak. »Elsősorban nappali tagozatos hallgatók »Szakok/Szakirányok: Minden szakirány. Különös figyelmmel tekintve a gazdaságtudományi, mérnöki, IT és természettudományos képzésben résztvevő hallgatókra A felmérés lebonyolítása A hallgatók felmérésben történő részvételének formája Meghívási módszer Tapasztalatunk alapján azt mondhatjuk, hogy a hallagtóknak küldendő es módszer a legsikeresebb.  A legegyszerűbb és leggyorsabb módszer, amennyiben rendelkezésre áll a hallgatók címe.  Az előre megírt kísérőlevélet továbbítva a hallgatók könnyen megszólíthatók  Egyéb módszerek: logó/ hírlevél/ a link intraneten/internetes weboldalon történő posztálása A felmérési időszakot követően »Miután februárban lezárult a felmérési időszak megkezdjük az adatok rendezését és kiértékelésé, valamint elkészítése a tanulmányokat. »Az elkészült tanulmányokat elküldjük Önöknek, és Önök összevethetik az eredményeket a többi európai ország hallgatóinak eredményeivel. »Minimum 50 hallgató válaszadása szükséges ahhoz, hogy az eredmények értekelhetők legyenek. Ebben az esetben dönthetnek arról, hogy teljeskörő, Business, vagy Mérnöki/IT beszámolót kérnek-e. Mindegyik beszámoló tartalmazza az európai összevetést. »A tanulmányok megküldése ingyenes és amennyiben igénylik információval szolgálunk arra vonatkozólag is, hogy miként, milyen formában használhatják és tehetik közzé a tanulmányokat. Előszészület »A felmérés 2015 október és 2016 február között online elérhető és kitölthető. »A felmérés kitöltéséhez való csatlakozás felhívása ideális esetben en keresztül történik »Amennyiben sikeres a tanulók megszólítása, akkor általában 2-3 hetes időszak elegendő ahhoz, hogy egy informatív visszajelzést kapjunk »A csatlakozás felhívásához minden szükséges anyagot biztosítunk (szövegminta a hallgatóknak küldendő hez, logó, link). Természetesen mindez ingyenes. »A felmérés beindítása előtt megbeszéljük Önökkel: »Legalkalmasabb meghívási módszer »Melyik a legalkalmasabb időpont Önöknek, hogy beindítsák a felmérést (annak elkerülése végett, hogy felmérésünk időpontja ne essen egybe más felmérések időpontjával) »Előreláthatólag hány hallgatónak tudják elküldeni a felhívást tartalmazó t a linkkel együtt A felmérési időszak alatt »Anyanyelvi kapcsolattartónk mindenben segíti Önket en és telefonon keresztül »Rendszeresen ellenőrizzük és frissítjük a visszaérkező adatokat »Problémás adatok esetén tanácsadás és intézkedés


Letölteni ppt "Trendence Graduate Barometer 2016 A felmérésről. Adatok és eredmények Graduate Barometer Európa és a trendence Intézet A trendence Intézetről »Több mint."

Hasonló előadás


Google Hirdetések