Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

SMART Branding és Vezetés 2011 Március 30. 1. Vezető és personal branding kapcsolatát vizsgálom meg néhány érdekes modellel 2 Personal branding őszintén.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "SMART Branding és Vezetés 2011 Március 30. 1. Vezető és personal branding kapcsolatát vizsgálom meg néhány érdekes modellel 2 Personal branding őszintén."— Előadás másolata:

1 SMART Branding és Vezetés 2011 Március 30

2 1. Vezető és personal branding kapcsolatát vizsgálom meg néhány érdekes modellel 2 Personal branding őszintén Mit ígérek és mit várhattok tőlem? 2. Vizsgáljuk meg együtt az önmarketing előnyeit, korlátait és példákat 3. Az online personal brand építés 5 fő lépése 4. Eszközöket mutatok, hogy vezetőként a megfelelő munkaadók / ügyfelek / munkatársak figyelmét keltsd fel

3 1.1 Sikeres személyiség és Vezető 1.Konkrét értékekben(Outputban) kifejezhető, amelyek az adott személyiséget jellemzik a környezete felé 2.Az értékek nem elégségesek, a sikerhez fontos a megjelenítés is >>> Nem elég jót és jól csinálni, jónak is kell látszani 3 Personal Branding és Online Personal Branding (OPB)

4 1.2 Nagy Személyiségek és Vezető típusok példái Mester a mesterség fogásainak elsajátítása (Mozart, Bach, Rembrandt) Jack Welch, Bill Gates Teremtő új terület megalkotása (Jézus, Freud, Darwin,Chaplin, Lennon) Herbert Simon, Kuhn Befolyásoló személyes példamutatás, másokra hatás (Gandhi, Napóleon) Peter Drucker,Henry Mintzberg, Steve Jobs jó péda az online personal brandingre 4

5 VEZETŐI ÉN-MÁRKA Vezetői Énkép, Értékek, VÍZIÓ és célok Üzleti tárgyalások, rendezvények, internet Főnökök, fejvadászok, iparági vezetők, profi szakemberek, alvállalkozók Bérigény vs. jövedelem-termelési potenciál Ráfordított idő Kommunikáció, tárgyalási pozíció erősítés és tárgyalás technika 1.3 Vezetői önértékesítés alapfeltevések 5 MIT? MILYEN CSATORNÁN? KINEK? HOGYAN? MILYEN ÁRON?

6 1.4 A Vezetői stratégiák és a hadviselés Analógiák az évszázadok során, de történt egy szakadás A mai vezetés még mindig itt tart… 6

7 1.5 …Holott a hadviselés változott 7

8 1.6 Vezetőknek is kellene?.. 8 Modern –cyborg hadviseléstől és az epidemologiától tanulni

9 1.7 Mitől függhet egy cégVezető sikere? 9 CSAPAT Vízió és KÜLDETÉS VEZETŐ és Personal brandje Termék Jogi ügyek Rendszerek Kommunikáció Készpénzáramlás

10 1.8 Vezető rossz vezető - akit az emberek megvetnek jó vezető - akit az emberek dicsérnek tökéletes vezető - akinek tetteiről azt mondják az emberek: Mi magunk csináltuk! 10

11 2.1 Personal brand feltevéseim 1. Internet kikényszerítette, hogy marketingesek legyünk 2. A gazdaság kikényszerítette, hogy expertek legyünk 3. A kiválasztási rendszerek kikényszerítették, hogy networker-ek legyünk 4. Transzparencia és autentikusság számít 11

12 2.2 Brandingelés, hogy kezdődött? 12

13 2.3 Branding Eszközök Honnan is indultunk? Milyen eszközzel? 13

14 2.4 Itt vannak az új branding eszközök A Google találatok az Online Personal Brand jelzőszámai

15 A vezetői profi én-márka építésnek futótűz hatása van

16 2.6 Mindenkinek van én-márkája! 16 „Én-márkánk egyenlő azzal, amit mások mondanak rólunk, amikor kilépünk a szobából.” Jeff Bezos, az Amazon alapítója és elnöke „Nem csak az számít, kit ismerünk, hanem az is, ki ismer minket.” John Purkiss, A többség nem foglalkozik én-márkájával. De, te most itt elkezdheted !

17 2.7 Egy erős online én-márka biztos pontot jelent, miközben életünk változik 17  Új pozíció, munkahely, ágazat, ország  Gyermekvállalás, visszaállás a munkába  Saját vállalkozás indítása

18 Közhelyesen egyszerű - mégsem csinálják

19 1. Az üzleti modellek drámaian megfognak változni 2. A cégek kollaboratív hálózatokká fognak alakulni 3. A specializáció fokozódik 4. A Hr szerepe fundamentális változásokon fog átmenni people/future-of-work/pdf/mtp-future-of-work.pdf 5.USA-ban már most a dolgozók 30% freelancer „Independent workers make up 30% of the nation's workforce” people/future-of-work/pdf/mtp-future-of-work.pdf Miért érdemes online personal brandet építeni?

20 3. Online Personal brand építés 5 fő lépése  3.1 Fedezd fel, hogy mit akarsz (hosszú távú célod és USP-d)  3.2 Alkosd meg a USP-d alapján a branded  3.3 Tanulj a nagy cégek brandingeléséből és a hírességektől  3.4 Kommunikáld a branded, használd az új eszközöket  3.5 Tartsd karban(ápold) a branded 20

21 3.1 Online Én-márkánk épüljön hiteles alapokra 21 amit fontosnak tartunk az életben és a munkában amit az elkövetkező 3-5 évben szeretnénk elérni a szakmánkban amit természetünknél fogva jól csinálunk Erősségek Értékrend Karriercél Én- márkád

22 3.2 USP - Versenyelőny 22 Mik a Te kiemelkedő képességeid, tudástőkéd másokhoz képest? Miben tudsz egyedi, speciális előnyt jelenteni a munkáltatód, csapatod számára?

23 3.2 USP példák Nem több mint 25 szó.. pl. 5 év pénzügyi igazgatói tapasztalat belga tőzsdei cégnél, befektetések érték növelése évi 12-15%-al, felsőfokú francia nyelvtudás pl. MBA végzettség, 6 éves média sales igazgatói tapasztalat,2 év tv sales %-os éves bevétel növekedéssel pl. online marketing diploma az Oxfordon, 2 éves SEO tapasztalat digitális ügynökségnél, 15%-os márkaismertség növelés 1 év alatt 23

24 3.3 Mennyit ért a vállalati brand 2010-ben? 24

25 3.3 Vállalati branding > Personal branding Építsd personal brand-ed a vállalatoktól átvett technikákkal >>> A nagy márkák sikere: -a tudatos tervezés, -letisztult kommunikáció - a termék értékeit hangsúlyozó image eszközök alkalmazása -betartott ígéret

26 3.3 Kik a híres personal Brand-ek?

27 3.3 Hogy néznek ki a personal brandek a neten

28 3.3 És ….(m)ennyit ér egy sikeres personal brand Magyarországon? forrás: Hewitt Átfogó Kompenzációs Kutatás 2009

29 3.4 Personal branding –már értem, de még nem tudom hogy fogjak hozzá, én még nem tudom, hogy kezdjem el  az első a saját NÉV levédése  releváns közösségi oldalakon tiszta profil  legyen személyes oldalad,integrálja a profiljaidat, blogodat ha van  legyenek „lábnyomaid”” a neten: hozzászólások, wikipédia cikk  oldaladnak legyenek linkjei a tartalmilag releváns szakmai oldalakra Példa: hajduzoltan.com

30  Közösségi hálózatok  Facebook  Linkedin  Twitter  Saját honlap  Érdekesség…vállalkozások születnek a personal és vállalati branden esett folt tisztítására… ….http://www.hirnevvedelem.hu 3.4 Webes Personal branding fegyvertárunk 30

31 3.4 Jelenlét közösségi álláskeresési platformokon akkor is, ha nem vagy Aktív Álláskereső A személyes hálózatok kiaknázása 31

32 32

33 3.4 NE ÍGY építsd karriered az online personal branding segítségével intim fotók, szexuális tartalmú vizuális anyagok politikai, vallási nézetek, szélsőséges elvek hangoztatása

34 ilyen arányban használják az amerikai cégek elsődleges eszközként az álláskeresők megtalálására az online eszközöket elsősorban a forrás: socialnomicssocialnomics Melyik a legfontosabb?  Linkedin –átlépte a 100 millió felhasználót, ez 100 millió CV-t jelent 2011 februárban (7, 44 millió director és 1,140 millió CEO)  A profi szakemberek közösségi hálózata-Magyarországon (123 ezer szakember) 3.4 A Linkedin, az nem facebook…

35 3.4 A Linkedin, az nem facebook... Más mint a többi… Részletes profiloldalak és cv-k Vezetői referenciák, üzlet partner ajánlások Valós ismerősök Bemutatás kérése Rugalmas keresési lehetőségek Kire érdemes figyelni? William Arruda - Dan Schawbel- 35

36 36

37 3.5 Online personal branding és fejvadászok forrás: HR portalHR portal a munkaerő-piacon az ONLINE personal brand kiemelt jelentőséggel bír Mondjuk ki: nem csak a titkos- szolgálatok vagy az ismerősök figyelik az online aktivitást, hanem a fejvadászok is >>> több európai kutatás szerint a HR tanácsadók közel 25%-a utasított már el pályázót közösségi jelenléte alapján

38 A profi online personal branding mellett még a tudás- tőkéd, tárgyalási erőd és tárgyalás technikád fog a fejvadásznál vagy vezetődnél számítani 38 Következtetések

39 Újra- Mitől függhet egy cégvezető sikere? 39 CSAPAT Vízió és KÜLDETÉS VEZETŐ és Personal brandje Termék Jogi ügyek Rendszerek Kommunikáció Készpénzáramlás

40 Profi personal branding építés szükséges, de nem elégséges feltétele, hogy a szakmád top 10%-a között tartsanak számon- Ha építed akkor sikeresebb, hatékonyabb lehetsz a főnökeidnél, fejvadászoknál, munkatársaidnál 40 Következtetések Nő a hitelességed- mert a jó personal brand betartott ígéreteken alapul A betartott ígéretek pedig önbecsülés és elégedettség növelést eredményeznek

41 KÖSZÖNÖM A FIGYELMETEKET! 41 30/ Hajdu Zoltán


Letölteni ppt "SMART Branding és Vezetés 2011 Március 30. 1. Vezető és personal branding kapcsolatát vizsgálom meg néhány érdekes modellel 2 Personal branding őszintén."

Hasonló előadás


Google Hirdetések