Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség 2010. április 15.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség 2010. április 15."— Előadás másolata:

1 A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.

2 Tartalom 1. Internetes keresők ๏ Miért olyan fontosak? ๏ Hol keresnek az emberek? ๏ Mire keresnek az emberek? 2. Üzleti lehetőségek a keresőkben ๏ Keresőhirdetések ๏ Keresőoptimalizáció

3 Hogyan használjuk az internetet ๏ Startlapokról kiindulva ๏ pl: Internetto, MSN ๏ Passzív használat ๏ Minden egy helyen elv ๏ Tudatosan keresünk ๏ Kiválasztják hol keressenek ๏ Leírják, hogy mit keresnek (kulcsszó vagy kifejezés) ๏ Tud dönteni, választani Portálokról Kereséssel

4 Oldaltípusok havi elérése Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

5 könyv

6 Találati lap Ingyenes találatok Fizetett találatok 73% 27%

7 Egy fizetett találati lap Fizetett találatok!!!

8 Mi a keresőmarketing A keresőmarketing célja, hogy növelje egy adott honlap láthatóságát adott téma iránt érdeklődők körében, mind a keresési, mind a tartalmi hálózatban.

9 Hol keresnek az emberek?

10 Keresők hazai használata Forrás: Rankings.hu 2010 március

11 A Google sokféle arca

12 Mire keresnek az emberek?

13 Keresési trendek

14 Keresési szezonalitás

15 Kulcsszó kutatás Könyv Könyvesbolt Twillight Könyv Könyvesbolt Twillight Könyv címek Szerzők Kiadó nevek Könyv címek Szerzők Kiadó nevek

16 Tartalom 1. Internetes keresők 2. Üzleti lehetőségek a keresőkben ๏ Keresőhirdetések ๏ Keresőoptimalizáció

17 Keresőmarketing Hogyan használhatjuk ki, ha tudjuk, hogy az emberek hol és mire keresnek az interneten?

18 Miért jobb, mint más online eszköz?

19 Hirdetési rendszerek Nemcsak a Google keresőben pl: origo keresések is Korlátlan célzási lehetőségek Megjelenés keresések mellett és tartalmak mellett Regionális rendszer Könnyebb használat Sok releváns hazai tartalom pl: iwiw, origo, lap.hu, dokim.hu

20 Mennyibe kerül? ๏ Kattintás alapú fizetés ๏ A kialakult ár a hirdetői árverseny függvénye ๏ Sok hirdető = drágább klikk ár ๏ Kulcsszó szinten kimutatható költségek és megtérülés

21 Kik hirdetnek? 39 különböző hirdető A legtöbbet költők már évek óta jelen vannak Szinte mindenki kedvezményt, árakat kommunikál

22 Keresőmarketing Hogyan használhatjuk ki, ha tudjuk, hogy az emberek hol és mire keresnek az interneten?

23 SEO – szemfényvesztés?

24 Keresőoptimalizálás eszközei Programozás TartalomLinkek

25 Összefoglalás 1. Az interneten a keresés egyre fontosabb funkció 2. A keresés egyre szofisztikáltabbá válik 3. A keresők találatai befolyásolhatók 4. A keresőkből releváns, érdeklődő látogatók szerezhetők 5. A keresőmarketing a könyvpiacon már markánsan jelen van, egyre több szereplő használja.

26 Click end Köszönöm a figyelmet! Sziebig Péter ügyvezető T: M: W:www.klikkmania.hu


Letölteni ppt "A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség 2010. április 15."

Hasonló előadás


Google Hirdetések