Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Lavylites Hogyan induljon el - Üzleti ismertető.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Lavylites Hogyan induljon el - Üzleti ismertető."— Előadás másolata:

1 Lavylites Hogyan induljon el - Üzleti ismertető

2 Megváltozott válaszok
Einstein az oxfordi egyetemen egyszer év végi záró dolgozatot íratott fizikushallgatóival. Tanársegédje meglepetten jegyezte meg: „De professzor úr, hiszen tavaly is ugyanezeket a kérdéseket tette fel ugyanennek az évfolyamnak!” Einstein így válaszolt: „Tudom, fiam, de azóta már megváltoztak a válaszok” A mi munkánk, a megváltozott válaszok eljuttatása az emberiségnek!

3 Ön melyik? – Pénz + Idő + Pénz + Idő – Pénz – Idő + Pénz – Idő

4 A Lavylites-el MEGVALÓSÍTHATÓ!
Ön melyik? Önnek mennyi pénzre volna ahhoz szüksége, hogy a ++ negyedbe kerüljön? + Pénz + Idő Mikorra szeretné ezt elérni? Egyetért abban, hogy aki nem fogalmazza meg és tűzi ki a céljait, annak esélye sincs azokat elérni? A Lavylites-el MEGVALÓSÍTHATÓ!

5 Mi szükséges egy rendszeres, komolyabb heti/havi jövedelemhez?
€/hét jövedelem? 40-60 munkaóra/hét plusz mellékállás vagy Munkatársként a Lavylites-ban Ft/hó passzív jövedelem? 75 millió Ft a bankban 12 lakás ami albérletbe van kiadva vagy Vezetőként a Lavylites-ban Ön szerint melyiket könnyebb megvalósítani?

6 A munkafolyamat lépései
Célok kitűzése Névlista megírása Meghívás Bemutatás Utánkövetés Regisztráció/webshopos rendelés Elindítás Csapatmunka

7 Négy lépésben a Lavylites karrier
Minősüljön Lavylites Partner szintre Segítse a közvetlenjeit is a Lavylites Partner szintre Minősüljön a Lavylites felső vezetői közé Vegyen részt a világpiacok megnyitásában

8 RANGOK – minősülési-szint elnevezések
Member Partner Start Up Leader Mikro vezetői szintek Team Leader Manager Senior Manager Titanium Rubium Aurium Vezetői szintek

9 RANGOK – minősülési-szint elnevezések
Member Partner Start Up Leader Mikro vezetői szintek Team Leader Manager Senior Manager Titanium Rubium Aurium Vezetői szintek

10 Oda fókuszálj ahonnan a pénz jön!
Fókusz az emberek Lavylites Partner Rangra hívására, amivel elérhető a Partner/Start Up/Leader szint! A jelöltek lehetnek: Lavyl használatra fogyasztók: Tanítsd meg az önjárásra őket. Tartsd korrektül a kapcsolatot velük. Üzleti szándékkal érkezők: Elindítás a Lavylites Partneri Rang megszerzésére.

11 Partner szint elérési példa 80 pontokkal minkét oldalon.
Oda fókuszálj ahonnan a pénz jön! Partner szint minősülési elvárás: Min. 80 személyes pont (~120€) Mindkét oldalon minimum egy-egy 80 pontos közvetlen. Min pont a lábakon (~ Ft forgalom) 5fő 80PV 5fő 80PV 1 hét alatt € Partner szint elérési példa 80 pontokkal minkét oldalon. 80, 160, 240, 320, 400 2x5fő - 80 pontos csatlakozások mindkét oldalon

12 Oda fókuszálj ahonnan a pénz jön!
HETENTE!

13 Oda fókuszálj ahonnan a pénz jön!
HETENTE!

14 Nem fogja mindenki elsőként meglátni a lehetőséget!

15 Veszíteni csak a határozatlansággal tud!
Legyen bölcsebb döntsön most! $ $ $ $ $ $ $ $ Veszíteni csak a határozatlansággal tud! ugyanannyi erőfeszítés elpazarolt lehetőség Most! vagy Később?

16 Network-inteligencia Ugyanaz az eredmény- telenség
Fejlesszen pozitív képességeket Network-inteligencia Lavylites Az Ön céljai Új képességek Ugyanaz az eredmény- telenség Régi szokások

17 MLM diagnózis 2014 - (Network intelligencia)
„Az emberek az mlm-ben rövid távon TÚL becsülik és tervezik magukat, míg hosszú távon ALUL becsülik és tervezik magukat!” Rövid táv: 2-4 hónap Hosszútáv: 5 hónaptól A Lavylites-ban egy jó stratégiával, hosszú távon (2-4 hótól) kiemelkedően jelentős pénzek érhetőek el!

18 Nem csak az eredményre, a „kézmozdulatokra is kiemelt fókusszal.”
Network „mozdulatok” „A biliárdozónak nem első sorban kell arra összpontosítania, hogy a golyókat belökje a lyukba. A mozdulatai, na azok a fontosak! Az, hogy a golyók beesnek a lyukakba, csupán annak bizonyítéka, hogy a megfelelő mozdulatokat végezte.” Steve Davis Nem csak az eredményre, a „kézmozdulatokra is kiemelt fókusszal.” …hogy valóban pénzhez juss. Steve Davis biliárdbajnok

19 A munkafolyamat lépései
Kövesd a lépéseket, melyek egyszerűek: MEGTANULHATÓAK MEGTANÍTHATÓAK MEGISMÉTELHETŐEK Célok! – Névlista! – Meghívás! – Tárgyalás/Ajánlattétel/Utánkövetés – Regisztráció/Lavyl-rendelés(min80pont) – Elindítás!/START képzés –

20 A munkafolyamat lépései
Kövesd a lépéseket, melyek egyszerűek: MEGTANULHATÓAK MEGTANÍTHATÓAK MEGISMÉTELHETŐEK Célok! – Névlista! – Meghívás! – Tárgyalás/Ajánlattétel/Utánkövetés – Regisztráció/Lavyl-rendelés(min80pont) – Elindítás!/START képzés –

21 A RENDEZETT BENSŐ Még valami, ami a telefonáláshoz szükséges…

22 Elkötelezetten - Felkészülten
Mi lenne ha ahelyett, hogy mi próbáljuk meggyőzni az embereket, ŐK maguk mondanák el, miért lenne jó NEKIK csatlakozni?

23 Minél többször játszol, annál többször nyersz. Minél többször nyersz,
Elkötelezetten - Felkészülten Ajánlott motto: Minél többször játszol, annál többször nyersz. Minél többször nyersz, annál sikeresebben játszol.

24 Rendezzük belül az alapokat!
Az alapok az elkötelezettséggel kezdődnek! 100% - „Tedd vagy ne tedd, csak könyörgöm ne próbálgasd…” Félelem, Kétely, Bizonytalanság Bukástól való félelem Kritikától való félelem Az embert nem a kudarc és nem a visszautasítás fogja vissza, hanem az attól való félelem. A meghívások sikertelensége két okból történhet. Az egyik a félelem okozta bizonytalanság, a másik a felkészületlenség. …szabadulj meg teljesen tőlük!

25 Elkötelezetten - Felkészülten
A hős és a gyáva között csupán az a különbség, azt jelenti, hogy a hős néhány perccel hosszabb ideig bátor, mint a gyáva. De nem azt, hogy ő egyáltalán nem fél. „A bátorság nem más, mint ellenállni a félelemnek. Ez a félelemérzés fegyelmezését jelenti, nem pedig a teljes hiányát.” Mark Twain Az átlagember kerüli, a bátor ember felkészülve belekényszeríti magát a változást hozó helyzetekbe. Nem futamodik meg, megteszi azokat a lépéseket amiktől fél. Felhívja a rettegett ügyfelét/jelöltjét!

26 Elkötelezetten - Felkészülten
A meghívás lényege: JÖJJÖN LÉTRE A TALÁLKOZÓ, A MEGBESZÉLÉS! „Telefonon keresztül a találkozást adjuk el, nem a terméket!” Inkább személyesen. Egyszerűen semmi értelme belemenni, bármilyen témakörbe, ami majd az ajánlattételkor teljesen másként, ezerszer jobban hat.

27 Elkötelezetten - Felkészülten
Ahhoz, hogy sikeres legyen egy telefonálás/időpont-egyeztetés, ismernünk kell az ajánlatunk hatásfokát! Tudnunk kell az ajánlattételünk erejét. Érezd magadban az ajánlat, a lehetőség hatalmát, erejét! Bízz benne, bízz saját magadban! Tudd, hogy csak találkozni kell ahhoz, hogy negyed/fél/háromnegyed óra alatt megérintsd az embereket. TUDD, süssön rólad, hogy az ajánlat, az ami a kézben van, rendkívül erős! Elképesztő hatással bír! Csak megfelelően kibontva, megismerésre vár. Egyértelműen tudnunk kell, ha megfelelőek a körülmények, akkor nincs az az ember, aki „rosszallóan” nézne ránk, egy 20 – 30 perc elteltével!

28 Elkötelezetten - Felkészülten
Tudnunk, ismernünk kell azt a hatást is, amit akkor érzünk át/meg, amikor egy találkozás/tárgyalás véget ér. Azt, hogy minden rendben van! Elégedett emberek álltak fel baráti hangulatban az asztal mellől, és örülnek annak, hogy a találkozás és az üzlet létrejött. Ha még nincs tapasztalat mögöttünk, akkor legyen bizodalmunk, a szponzorunkban, és légy Te is túl az első 4-5 tárgyaláson. Ezért, „csak” a találkozást add el a telefonon keresztül!!! Azzal a tudattal, hogy annak létrejöttekor, megfelelő körülmények közt, minden rendben lesz!

29 Elkötelezetten - Felkészülten
A felkészültség pedig folyamatosan egyre jobban meglátszik! A meghívásnál, a telefonálásnál az elején, csak abban kell felkészültnek lenni, hogy minden érdeklődő kérdés után magunkban tartsuk azt, amiért a másik oldalon nem!!! akarnak eljönni. Ezért meg „kell” lennie a saját storydnak! „Kell” lennie egy-két „bűvös” mondatodnak, amire az ember önkéntelenül felkapja a fejét, és azt meg akarja ismerni. Ha van egy ilyen, és az megfelelő impulzussal megy át, akkor csak kontrolálnod kell magad, hogy véletlenül se mondjál többet, mert az már nem meghívás/telefontéma!!!

30

31 Elkötelezetten - Felkészülten
Mindenkinek akkora a névlistája, amekkora a hite, az üzletébe vetett hite!!! Meghívási alap - A kapcsolati tőke! - Névlista 300 fő min a Top 50 kiválogatva! Állandóa „csőre-töltve” - Önbizalom növelő és megtartó - a munka során mindig lehet bővíteni. Napi 6-8 hívás ÚJ emberek/jelöltek felé! Mindenki aki csatlakozik a Lavylites rendszerbe, a terjeszkedés potenciális letéteményese – akár fogyasztó, akár munkatárs. A sokszorozódás lehetősége egyszerűen bámulatos. 1 – 3 – 9 – 27 – – 729 – 2187 – 6561 –

32 Elkötelezetten - Felkészülten
Hogyan viselkedjünk mind a meghívásnál, mind az ajánlattételnél? Minden szituációban, élethelyzetben, társaságban megvan a TERMÉSZETESEN felvállalható „üzletépítői” stratégia, „taktika”. A siker titka, hogy a viselkedésünkkel és a mondanivalónkkal, megfelelő mód illeszkedjünk az adott körülményekhez és a rendelkezésre álló időhöz. Meghívás előtt tedd helyre a fejed és a szíved! Jó időben, jó helyen!!! Kit? Hova? Miért? – hívsz meg? Magadat add, Átgondoltan – saját szavaidat használd. Ne légy gépies. Megfelelő üzleties, vagy lelkes ám nem középszerű attitűd/hozzáállással Max 2-3-(5) perc! Mi a storyd? (Amikor röviden bárhol, bármikor el tudsz mondani.) Időpontot azt adunk és nem kérünk!

33 Elkötelezetten - Felkészülten
A meghívás 4 kulcspontja Kitüntetés (elismerés, dicséret) Kíváncsiságkeltés – Referenciapontok – saját story 3. Kontroláld magad! 4. Kötelezd el!

34 Elkötelezetten - Felkészülten
A meghívás 4 kulcspontja Kitüntetés (elismerés, dicséret, felépítés) Kíváncsiságkeltés – Referenciapontok – saját story 3. Kontroláld magad! 4. Kötelezd el! Hogyan osszunk őszinte bókokat és dicséreteket? „Az emberi természet legmélyebb elve a megbecsülés vágya.„ Ha azok közé a ritka emberek közé tartozunk, akik kielégítik a „megbecsülés vágyát” valószínűleg sokra fognak értékelni minket, - mint barátokat. Ajánlott olvasmány: Allan Pease – Alan Garner Szó - beszéd

35 Elkötelezetten - Felkészülten
A meghívás 4 kulcspontja Kitüntetés (elismerés, dicséret) Kíváncsiságkeltés – Referenciapontok – saját story 3. Kontroláld magad! 4. Kötelezd el! Gondolatok, melyek részben „engem” és „mást” segítettek a döntésben, részben jól hangzó, rövid és igaz állítások! Te most miért vagy itt? Miért csatlakoztál? TESZ: Tulajdonság – Előny – Szükséglet/haszon Referenciapontok – Üzlet - cég/Lavylites Magyar felfedező, magyar találmány, Hetente fizet – Magánszemélyként MC-re hónapos munkaterv!!! - Újraosszuk az egész egészség wellness piacot, network világot - Nincsenek fékezőelemek stb. Referenciapontok – Termék - nanoeffektor/Lavyl, Solvyl, Exyol, stb Világszabadalom – nano technológia - Egyszerűen használható - Fogyasztási cikk - Üzletileg látványos – Magas színvonalú, természetes alapokból, abszolút versenyképes, stb. Referenciapontok – Network/MLM Az (egyetlen) kiút a (tömeges) magas életszínvonalhoz és a szabadsághoz, függetlenséghez, Idő (–) Pénz (–)  Idő (+) Pénz (+) Referenciapontok – Saját célok, tervek Egyéni megosztható célok, tervek – „Lusta ember nincs csak motíválatlan.” Folyamatosan csiszold a referenciapontjaidat! Érzelmi és racionális alapon egyaránt. Több tucat referenciaponttal a csoportoddal együtt felvértezve – „elképesztő hatással”

36 Elkötelezetten - Felkészülten
A meghívás 4 kulcspontja Kitüntetés (elismerés, dicséret) Kíváncsiságkeltés – Referenciapontok – saját story 3. Kontroláld magad! 4. Kötelezd el! Meghívás előtt tedd helyre a fejed és a szíved! Jó időben, jó helyen!!! Kit? Hova? Miért? – hívsz meg? Magadat add, Átgondoltan – saját szavaidat használd. Ne légy gépies. Megfelelő üzleties, vagy lelkes ám nem középszerű attitűd/hozzáállással Max 2-3-(5) perc! Ne vitatkozz! Ne húzd túl a meghívásra tervezett időt! Ne felelj feleslegesen kérdésekre! Ne magyarázkodj telefonon keresztül! Alternatív kérdezés technika minden referenciapont után!

37 Elkötelezetten - Felkészülten
A meghívás 4 kulcspontja Kitüntetés (elismerés, dicséret) Kíváncsiságkeltés – Referenciapontok – saját story 3. Kontroláld magad! 4. Kötelezd el! Biztosítsd a megbeszélt időpontot! Jegyeztesd be a naptárába – sajátodéba is. Kérdezz rá: „Fontos e pontosítanom a megbeszélt időpontot, vagy már most biztosan tervezhetem?” „Mivel kötött a létszám fontos tudom, számíthatok e rád/önre?” A beszélgetés befejeztével, nem „köszönünk”, hanem „örülünk” az időpontnak.

38 Elkötelezetten - Felkészülten
Hatékony meghívás jelentősége Profin, eredményesen mert… „A mai világban olyan zavar van a fejekben, hogy azt is zajnak vélik, ha a lehetőség kopogtat.” Következő javasolt anyagok: Rapid ajánlattétel A „mappa” szerepe tartalma ABC technika A Rendszer használata Jelen a rendezvényeken A képzés fontossága Saját terméktapasztalatok Lavylites karrier terv Út a Rang fokozatokon át Ajánlatunkkal csak az az ember nem tart, aki nem érti. Te érted?! Mindenkinek Lavylt a kézbe!

39 Elkötelezetten - Felkészülten
Hamarosan könnyebb lesz az élet...... gl_system /

40 A munkafolyamat lépései
Életed végén azt fogod mondani, „bár csak megtettem volna” vagy azt, „örülök, hogy megtettem” ? Csak rajtad múlik! - Chris Widener


Letölteni ppt "Lavylites Hogyan induljon el - Üzleti ismertető."

Hasonló előadás


Google Hirdetések