Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Időpont egyeztetés Gyakori kifogások kezelése. - A hangod legyen barátságos, megnyerő, ugyanakkor határozott -Kerüld a „nyájas” modorosságot, az alázatot.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Időpont egyeztetés Gyakori kifogások kezelése. - A hangod legyen barátságos, megnyerő, ugyanakkor határozott -Kerüld a „nyájas” modorosságot, az alázatot."— Előadás másolata:

1 Időpont egyeztetés Gyakori kifogások kezelése

2 - A hangod legyen barátságos, megnyerő, ugyanakkor határozott -Kerüld a „nyájas” modorosságot, az alázatot -Fogalmazz tisztán, érthetően és röviden -A telefont időpont egyeztetésre használd, mert nem a tárgyalás eszköze -Mindig tervezd meg a hívásodat, használd a vázlatot, vagy típusszöveget -Alternatív technika!!! ( Két lehetőséget ajánlj fel, amiből a partner választhat ) A CÉL AZ IDŐPONT! ( Nem az értékesítés ) A telefonálás szabályai

3 - Partnered mondanivalóját soha ne szakítsd félbe! -Figyelj arra, amit a partnered mond! Abban számodra mindig információ van, melyet fel tudsz használni -Tartózkodj a konfrontációtól, vitától! -Kifogáskezelés címén ne légy agresszív, ne tegyél fel nagyon provokatív kérdéseket! A CÉL AZ IDŐPONT! ( Nem az értékesítés )

4 A telefonálás szabályai -Tudd elfogadni, ha partnered nem akar veled találkozni -Az elutasítást ne kudarcként éld meg! -Illedelmesen köszönj el, és gondolj arra, hogy te is mondtál már nemet másoknak Mosolyogj és hívd fel a következőt……

5 Ismeretlent hívunk fel („hideghívás”) Én: Jó napot kívánok!..”Én”.. vagyok az Otthon Program Kft-től, és ….”XY”…-t keresem. Ügyfél: Én vagyok, tessék. Én: Üdvözlöm, és örülök, hogy elértem. Egy Önnek fontos ügyben hívom. Alkalmas az időpont, hogy váltsunk néhány mondatot? Ügyfél: Igen. Én: Azt szeretném megkérdezni Öntől, hogy rendelkezett már az Önt megillető állami támogatásról? ( 30%, mellyel megvalósíthatja lakáscéljait ) A napokban találkoznunk kellene, hogy ezt a lehetőséget elérhetővé tudjuk tenni az Ön számára!

6 Ismeretlent hívunk fel („hideghívás”) Ügyfél: ………………….. ( Visszajelzésére várunk ) Én: Szívesen felkeresem. A hétfő vagy a kedd felel meg Önnek? Délelőtti vagy délutáni időpont a kedvezőbb (alternatíva ) Ügyfél: Nekem a ….. Időpont felel meg. Én: Önnek hogy kényelmesebb? Ha felkeresem a lakásán, vagy ha befárad(nak) az irodánkba? Ügyfél:Inkább a lakásomon találkozzunk. (Ne feledd a pontos címet egyeztetni)

7 Ismeretlent hívunk fel („hideghívás”) Én: Ebben az időpontban otthon lesz mindenki, akinek a véleménye számít a család pénzügyi döntéseiben? Ügyfél: Igen… ( ha nem, új időpont egyeztetés!!!!) Én: Rendben, beírtam a határidő naplómba, kérem Ön is jegyezze fel, nehogy váratlanul érkezzek. Várom a találkozást, és a megbeszélt helyen és időpontban ott leszek Önnél. További szép napot, viszontlátásra!

8 Ajánlott személyt hívunk fel Én:Jó napot Kívánok! …”Én”… vagyok, az Otthon Program Kft munkatársa, és …”XY”…-t keresem. Ügyfél:Én vagyok. Én:Üdvözlöm, örülök hogy elértem. Egy Önnek fontos ügyben hívom. Alkalmas az időpont, hogy váltsunk néhány mondatot? Ügyfél:Igen. Én:A közel múltban egy közös ismerősünknél jártam, Gipsz Jakabnál. Jakab rendelkezett az őt megillető állami támogatásról (30%, mellyel megvalósíthatja lakáscéljait). Miközben beszélgettünk, felmerült az Ön neve is, és Jakab úgy ítélte meg, hogy Önnek is fontos lesz ez az információ. Ügyfél:………….(az ügyfél visszajelzését várjuk)

9 Ajánlott személyt hívunk Én:Nekem most van lehetőségem időpontot egyeztetni Önnel, a kérdés csak az, hogy Önnek mikor felel meg, ….-kor vagy …kor? Ügyfél:Nekem a …..időpont felel meg. Én: Önnek hogy kényelmesebb? Ha felkeresem a lakásán, vagy ha befárad(nak) az irodánkba? Ügyfél:Bemegyek Önökhöz az irodájukba. Én:Rendben, megadom a pontos címet, kérem jegyezze fel. Ügyfél:Felírtam. Én:A találkozónk során ott lesz mindenki, akinek a véleménye számít a család pénzügyi döntéseiben? Ügyfél:Igen, a feleségem is jön velem. (Ha nem, új időpont!!!)

10 Ajánlott személyt hívunk Én:Rendben, beírtam a határidőnaplómba, kérem Ön is jegyezze fel, és tájékoztassa a feleségét is, nehogy más programot szervezzen az időpontra. Várom a találkozást, az irodánkban. További szép napot! Viszontlátásra.

11 A kifogás, indoklása annak, hogy miért nem teszünk meg valamit! A kifogás nem jelent határozott elutasítást, csupán egy elhárítandó akadályt! Átvezető mondatok: - Megértem Önt …… - Tudom, most azt gondolja, hogy …… - Ez teljesen természetes reakció ……. Kifogások

12 Néhány gyakori kifogás * Miről van szó? Én:Nézze, én úgy gondolom, hogy fontos Önnek a családja kényelme, a megfelelő lakáshelyzet megteremtése. Így van ez? Ügyfél:Igen. Én:Arról fogunk beszélgetni, hogyan tudja mindezt megteremteni. Semmi másról nem lesz szó. Önnek mikor alkalmas, ….-kor vagy …. –kor? Ügyfél:…..-kor. Én:Várom a találkozást! (címegyeztetés) További szép napot! Viszontlátásra.

13 Néhány gyakori kifogás * Nem érek rá! Én: Gondoltam, hogy ezt fogja mondani, hiszen manapság mindenki rendkívül elfoglalt, így Ön is. Épp ezért hívom telefonon, hogy találjunk egy olyan időpontot, ami megfelel Önnek. Mikor alkalmas, … -kor vagy …. –kor? Ügyfél:Inkább ….-kor. Én:Hogy Önnek még kényelmesebb legyen, szívesen felkeresem a lakásán, vagy várom az irodánkban. Ügyfél:Jöjjön inkább hozzánk. Én:Tehát akkor …-kor találkozunk Önnél. (cím egyeztetés) Örülök, hogy beszéltünk, további szép napot. Viszont látásra!

14 Néhány gyakori kifogás *Engem ez nem érdekel! Én:Kicsit most meglepett! Én biztos vagyok abban, hogy az információ birtokában sokkal könnyebben tud majd döntést hozni, mint így, telefonon keresztül. Ügye Ön is így gondolja? Ügyfél:Lehetséges….. Én:Rendben. Akkor csak azt kell megbeszélnünk, hogy hol és mikor találkozzunk (alternatívákat adsz) Ügyfél:A lakásomon….. Én:Rendben, felírtam az Ön címét és a megbeszélt időpontban Önnél leszek. Örülök hogy beszéltünk, és várom a személyes találkozást!

15 Néhány gyakori kifogás •Nincs pénzem! Én:Megértem Önt. Ugye szeretné, ha lenne? Ügyfél:……………..( ügyfél visszajelzésére várunk) Én:Pontosan erről fogunk beszélgetni. Mikor kereshetem fel személyesen? Nincs pénzem! Én:Bizonyára vannak megoldásra váró lakás céljai… Így van? Ügyfél:Igen, az folyamatosan jelentkezik….. Én:Nos, ezekről a céljairól fogunk beszélgetni. A többit kérem, hogy bízza rám. Mikor kereshetem fel személyesen…..

16 Néhány gyakori kifogás •Küldjön valami prospektust Én:Ugye egyetért velem abban, hogy az Ön céljai nagyobb horderejűek annál, hogy egy papír közvetítésével meg lehessen őket oldani? Ügyfél:….igen. Én:Akkor javaslom, hogy személyesen beszélgessünk erről… •Mekkora kamatot fizetnek? Én:Ez valóban fontos kérdés, és biztos vagyok abban, hogy pénzről Ön sem szívesen beszél telefonon. Javaslom, hogy találkozzunk és személyesen beszéljük ezt meg. Így gondolja Ön is? Ügyfél:…..igen.

17 Néhány gyakori kifogás •Egyéb kifogások kezelése utáni lezárás Én:Ennek a telefonhívásnak az a célja, hogy megbeszéljünk egy személyes találkozót, ahol megnézzük az Ön lehetőségeit. Abban biztos lehet, hogy közösen megtaláljuk az Önnek legmegfelelőbb megoldást. Mikor találkozhatunk? Ma vagy holnap? A reggeli vagy a délutáni időpont Önnek a megfelelőbb? Ügyfél:Nekem a …… időpont megfelel. Én:Rendben. Hol találkozzunk? …………..

18      Köszönöm a figyelmet! Sok sikert kívánok!


Letölteni ppt "Időpont egyeztetés Gyakori kifogások kezelése. - A hangod legyen barátságos, megnyerő, ugyanakkor határozott -Kerüld a „nyájas” modorosságot, az alázatot."

Hasonló előadás


Google Hirdetések