Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

UFS Group Sales Képzés Zárástechnika Készítette: Németh István Budapest, 2012.09.03.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "UFS Group Sales Képzés Zárástechnika Készítette: Németh István Budapest, 2012.09.03."— Előadás másolata:

1

2 UFS Group Sales Képzés Zárástechnika Készítette: Németh István Budapest,

3 Hol kezdődik az üzletszerző beszélgetés?

4 Miért..?

5 Favágó vagy üzletkötő?

6 Mielőtt belekezdenél… Újra felelevenítem az EB-t Beszéltek e róla… -ha igen mit? Mik az ÜF elvárásai: -nyereség -biztonság -hozam -adóelőnyök -örökítés -védelem… Mi az ÜF „nyomógombja” ?? (erre építem az ÜB-t) Ki hoz döntést és mikor? Amennyiben minden rendben van e bármi akadálya a számlanyitásnak…?

7 Biztonság Nyereség Adóelőny Rugalmasság

8 Zárástechnikák Kérem a papírokat… Ki legyen a kedvezményezett..? Ingyen TeleDoktor… Kíván e 10% kedvezményt kapni az első éves megtakarításból? Szeretne e akármekkora összeget idén még cégként elhelyezni? Tudta e hogy még idén 40% kedvezményt tudunk adni? Mikortól szeretné igénybe venni a szolgáltatást? Egyéb ötletek…

9 Nagymama születések száma az üzletkötés végén….! Alszom rá egyet…. Ez érdekel de most nincs rá pénz… Megbeszélem a könyvelővel… Megbeszélem a feleségemmel…. Sziktóberben ígérem befizetem… Egyébb ötletek…

10 A jó zárás titkai, avagy mitől döglik az Ügyfél Termék ismeret (7%) Magabiztosság (38%) Szándék (55%)

11 Megoldás…?! 72 ÓRÁS SZABÁLY Az igény felkeltésétől, illetve a megoldás megrendelésétől számított 72 órán belül a tanácsadást az Ügyfélnek meg kell kapnia! Ha 72 órán belül ez nem történik meg, akkor az üzleti siker valószínűsége 20 % alá csökken!

12 Amennyiben nincs 72 óra…

13

14 Napi 4-et kívánok!


Letölteni ppt "UFS Group Sales Képzés Zárástechnika Készítette: Németh István Budapest, 2012.09.03."

Hasonló előadás


Google Hirdetések