Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett"— Előadás másolata:

1 E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett

2 Így indult a kereskedelem…
….gyerekrajzból képeslap lett, hogy együtt segíthessünk. Egy 7 éves cseh kislány, Jitka, 1949-ben elküldte rajzát az UNICEF-nek, hogy köszönetet mondjon a szervezet segítségért, melyet a világháborút követően a falujának nyújtott. Így született meg az első UNICEF üdvözlőlap, s ebből az elmúlt évtizedek egyik legsikeresebb segélyakciója.

3 Jótékony kereskedelem
Minden képeslappal segít egy gyermeken! Egy képeslap árából már beolthatunk 1 gyereket kanyaró ellen vagy 10 gyerek kaphat A vitamin pótlást, amely megakadályozza a hiányos táplálkozás miatti vakságot. Tanulság: az UNICEF programjainak támogatása a fő cél

4 Eredmények számokban évente csaknem 70 millió darabot adnak el az UNICEF lapjaiból szerte a világon - eddig összesen több mint 4 milliárd UNICEF képeslap talált gazdára Magyarországon mintegy évi 300 ezer üdvözlőlap eladása az UNICEF összbevételének kb. 5 %-a a képeslapok és termékek eladásából származik, Magyarországon %-a e-kereskedelem aránya az UNICEF összbevételéből 9 %, Magyarországon 3 % Tanulság: jótékonysági potenciál a kereskedelemben

5 Az UNICEF bevételeinek felhasználása, programok közötti megoszlása

6 Eladási csatornák DM megkeresés kiskereskedelmi partnerek UNICEF Bolt
rendezvények, vásárok Bookline együttműködés saját webshop önkéntesek iskolai programok

7 Online csatornák 1. Bookline együttműködés
online értékesítés új csatornája, lehetősége Bizottságunknak UNICEF termékek népszerűsítése egy látogatott portálon keresztül (UNICEF honlap látogatottság : 50,000 fő) vállalatok mellett szélesebb vásárlói kör elérése kiemelt hely termékeinknek, reklám lehetőségek akcióinknak - ingyenes terjesztés a Bookline részéről, így támogatva az UNICEF munkáját - eredmény: alig 1 év alatt a tavalyi összforgalmunk 1 %-a Tanulság: jótékony online árusítás kereskedelmi partnerrel…

8 Online csatornák 2. UNICEF webshop
növekvő érdeklődés online vásárlás iránt – megújult webshop költséghatékonyabb megoldás DM kiküldés helyett jobban megszólítható a fiatal korosztály – népszerű termékek UNICEF üzenete, példák a bevétel felhasználására - motiváció érdekes történetek a termékek mellé – vásárlás erősítés aktuális programok megjelenítése, támogatási lehetőségek bemutatása – jól kommunikálható eladás és adományozás erősítik egymást Tanulság: … saját webshop-pal is bele lehet vágni

9 Népszerű termékkategóriák
- képeslapok - kreatív gyerekjátékok - kézműves ajándéktárgyak - kézzel festett gyertyák - pólók, hátizsákok - papír, írószer - karácsonyi kiegészítők

10 A jövő – virtuális kereskedelem

11 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett"

Hasonló előadás


Google Hirdetések