Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP 3.1.4. Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP 3.1.4. Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben."— Előadás másolata:

1 TÁMOP 3.1.4. Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben

2 Projekt célja  Innováció: átfogó intézményfejlesztés  A tantestület módszertani megújulása  A kompetencia alapú oktatás kibővítése  Az új pedagógiai módszerek hatékony alkalmazása  Új eljárások beépítése az oktatásba  Hatékony és sikeres programok kidolgozása, gyakorlati megvalósítása  Interaktív tábla, digitális eszközök biztosítása és használata  Egyénre szabott fejlesztés  Az egyenlő hozzáférés és esélyegyenlőség érvényesítése

3 A projekt megvalósításának szakaszai  Előkészítő szakasz  Helyzetelemzés, szakmai feladatterv  fejlesztési program összeállítása  Info-kommunikációs technikák alkalmazása (újszerű, digitális oktatóeszközök használata)  Megvalósítási szakasz  Pedagógusok továbbképzése  Szövegértés-szövegalkotás programcsomag bevezetése  Matematika programcsomag bevezetése  Angol nyelvi programcsomag bevezetése  Egyéb újszerű oktatási formák bevezetése  Digitális tananyagfejlesztés  Kompetencia alapú tankönyvek alkalmazása  A kompetencia alapú oktatást támogató taneszközök használata  Jó gyakorlatok átvétele, kipróbált pedagógiai módszerek, eljárások adaptációja  Fenntarthatósági szakasz  Az eredmények fenntartása 5 évig, 2015. augusztus 31.ig

4 Kompetencia alapú programcsomag bevezetése 1.A 2.b 3.A 4.b 5.B 6.b Matematika Szövegértés Angol nyelv Szövegértés

5 Tevékenységek újszerű nevelési-oktatási formák  Témahét  Projektoktatás  Tantárgy-tömbösítés  Moduláris oktatás  Műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása  Jó gyakorlat átvétele

6 Mit nyernek vele a tanulók?  Játszva tanulás, egyéni fejlesztés  A tanulás tanulása  Laptop programban részvétel  Közösségi szemlélet megerősítése  Érdekes programok, projektek  Szakítás a hagyományos órakerettel  Újszerű, motiváló feladatok  Esélyegyenlőség biztosítása


Letölteni ppt "TÁMOP 3.1.4. Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben."

Hasonló előadás


Google Hirdetések